luni, 1 noiembrie 2010

Prima zi de Brumar

Dupa ce am încheiat cu succes proiectul "Culorile toamnei", am pus pe gratar câtva carbuni, cât sa ajunga sa caramelizam un pumn de Marshmallows, am servit un ceai si ne-am bucurat de generozitatea soarelui. Apoi am citit si am facut exercitii de scriere (Felix tocmai a început clasa a I-a) si dupa ce am servit prânzul, am vizitat Capela de pe autostrada. Ca si anul trecut, de 1 noiembrie -Sarbatoarea Tuturor Sfintilor / Ziua Mortilor -am aprins lumânari si ne-am gândit la cei ce nu mai sunt printre noi... prea multi si în familiile noastre! si mult prea departe îngropati, pentru a putea pune personal o floare la morminte.
Spre seara, dupa ce copiii (Felix si Marlene) vor fi din nou la parintii lor, vom participa la slujba ce se tine în biserica de cartier.
"Moartea nu vine odata cu vârsta, ci odata cu uitarea" (Gabriel Garcia Marques)

15 comentarii:

  1. Am mincat prima data Marshmallow acum vre-o 7-8 ani cred prajite la bricheta de un coleg pescar care nu a mai avut chef sa faca focul, vre-o 4 am adus acasa si pina sa fac focul le-am mincat asa :)... si recunosc ca au fost mai bune decit prajite la bricheta :))
    Dupa citva timp am aflat de la o cunostiinta ca de fapt "marshmallow" -urile turcesti de care se gasesc aici nu prea au nimic in comun cu cele originale facute din extract de Nalba (Althaea officinalis )

    RăspundețiȘtergere
  2. Ninu, eu prajite n-am avut niciodata curiozitatea sa probez; dealtfel nici dupa cele "crude" nu ma dau în vânt, dar cei mici si-au dorit :)asa ca Opa nu le-a refuzat acest mic moft!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina :) si voi?! ce ati mai facut? :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bucurii simple, dar atat de curate! Mi-a placutr mult de tot, am sorbit randurile tale ca pe-un ceai bun :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti tare dragut Teo! onorata de vizita ta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Iaca am ajuns! Mulţumesc pentru cuvintele frumoase ce le-ai lăsat la mine şi pentru legenda grecească. Mi-ai adus un argument în plus pentru a-mi continua căutarea. Am să încerc să citesc şi din urmă pentru că e un loc frumos aici! Urări de bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un loc plăcut pe care sper cu fiecare zi să-l descopăr din ce în ce mai mult. :) Un început frumos pentru luna noiembrie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristian, bine ai venit!
    Chiar daca nu am lasat pâna acum semn de vizita, eu ma delectez de ceva vreme citind frumosul tau blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. Carmen,
    ce surpriza! multumesc mult pentru vizita! sper sa descoperi mai mult decât ca suntem tize si sibience :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen, suntem tize într-adevăr, dar să ştii că eu sunt de loc din Brăila. Fotografiile din Sibiu sunt realizate în concediul din vara ce a trecut. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa deci Carmen draga! esti braileanca. Eu sunt nascuta în Bucuresti dar pentru ca am trait mai bine de 30 de ani in Sibiu, "ma dau" sibianca :))
    Dupa cum reiese din pozele de concediu, se pare ca te-ai îndragostit de Sibiu :) ai surprins orasul ca unul de-al lui!

    RăspundețiȘtergere

  12. Woah! I'm really digging the template/theme of this site.

    It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between user friendliness and visual appearance.
    I must say you've done a superb job with this.

    In addition, the blog loads extremely fast for me on Firefox.
    Excellent Blog!

    RăspundețiȘtergere
  13. What's up, just wanted to tell you, I enjoyed this blog
    post. It was inspiring. Keep on posting!

    RăspundețiȘtergere
  14. You need to be a part of a contest for one of the greatest blogs online.
    I will highly recommend this web site!

    RăspundețiȘtergere