marți, 30 noiembrie 2010

Ultima zi de noiembrie

Aratându-si dantura à la Hollywood, Soarele a râs toata dimineata pe seama sclerozatei Doamna Iarna, care a uitat usa de la frigider deschisa.
Ceilalti nu au gasit la fel de amuzant! Spre exemplu, platanul din coltul strazii a încercat sa se înveleasca cu ceva frunze vechi, iar unii oameni, disperati, si-au abandonat pur-si-simplu vehicolele, luând-o per pedes :))
Eu am privit totul din spatele ferestrelor... asa cum ar fi facut si: Carmen, Cristian, Vania, Ana Usca, Sorin Usca, Fly, Caius, Tetris, Elisa, Paul, Zâna, Alina, Madi+Onu si Roxana . Cu siguranta Vaca-verde s-ar fi plimbat fredonând, pe sub brazii încarcati de zapada ;)

10 comentarii:

  1. Daaa, clar! Din spatele ferestrei, cu o cana de ceai in mana, as privi-o pe Maria jucandu-se cu Cody in zapada :)) Numai ca noi n-avem zapada :( si nici soare :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place bicicleta aceea înzăpezită. :) Mi-ar plăcea să încep o bătaie cu bulgări şi apoi să mă cuminţesc lângă o cană de ceai fierbinte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina,
    :) vine ea zapada, am comandat-o extra pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen,
    asa deci?! te-ai fi jucat cu Vaca Verde în zapada! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Tippetue,
    thank you very much! You're always welcome :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pana una-alta Cristi s-a inzapezit in dupa-amiaza asta la Frankfurt si a pierdut zborul spre Geneva; acum e in tren... pana la noapte ajunge el acolo. Poate ne aduce o valiza de zpada la intoarcere :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Alina,
    :( tocmai am vazut la stiri/TV ca majoritatea zborurilor au fost amânate sau anulate. În parea de nord a Germaniei e vânt mare si ninsoare. La noi e doar ger. Ninsoarea revine mâine...
    :D mai bine sa va aduca dulciuri, ca zapada vine ea singura :)) si sa ajunga sanatos la fetele lui!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna mea,asta-i viata! Dupa cum vezi...fiecare anotimp cu orarul lui,cu hachitele,cu flerul sau... Da,doamna Iarna mi-a cam incurcat socotelile si s-a grabit dar... cu toate astea ne bucuram sa simtim apropierea sarbatorilor si-a luminii calde ce le invaluie! Tare frumos mai trebuie sa acum la tine,draga mea! Te citesc mereu cu mare,imensa placere chiar daca nu scriu totdeauna. Sunt alaturi de tine,ma bucur cu tine,respir aerul ala inghetat,de iarna capricioasa,cu tine!
    Multumesc pt toate aceste daruri din care ne luam portia zilnica de visare!

    Sarutari calde,buna si draga mea Carmen!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga L'Automne,
    nu-mi vine sa cred! multumesc mult ca esti alaturi de mine! ma bucura enorm vorbele tale, pe care le simt sincere, calde si... aproape. Ai plecat, dar te simt aproape si ma bucur ori de câte ori lasi o frunza aramie sau o castana, ca semn ca ai trecut pe aici :) te pup

    RăspundețiȘtergere