sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Buna dimineata!

O veste de ultima ora! Misterul "De ce femeile traiesc mai mult ca barbatii?" a fost elucidat:
- pentru ca femeile nu au neveste!
- pentru ca bunul Dumnezeu le-a acordat o gratificatie, pentru timpul pe care-l pierd parcând automobilul.
- pentru ca barbatii au caracter - mor înainte de a se scofâlci.
*
Admirati rasaritul Soarelui, beti o cafeluta si zâmbiti! Un weekend minunat tuturor!
Vania, Gabriela, Teo, Carmen, Cristian, Caius, Ana Usca, Sorin Usca, Natasa, Orfiv, Eul interior, Elisa, Onu si Madi, Link-ping, Vaca Verde, Belle de Jour, Cosmin Stefanescu, Tetris, Bunatati simple-Mariana, Daurel, Energia noua, Irina, Ninu, Lucian-despre nimicuri, Vero-cum va place, Donca, Ceska si Dudu, Maramures, Fly, Giulia, Victoria-minunile din gradina mea, Delani, Acuarele, Roxana, Ema Hategan, Video Joco, Zâna, Paul, Has-magazinul de vise, Anamayana, Plante de leac, Sophie, Alina, Mela-între doua culturi, Iulia, Ruxi, Dac12, Mosu, MihaelaDr, Înk tânar-înk cititor, Monica Marinescu, Mara, Aurora Georgescu, L'Automne, Cici, Steliana, Kindchen, Mario si JACOB.

24 de comentarii:

  1. La noi de dimineata a fost cerul acoperit, a plouat peste noapte si totul era mohorat. Dar cand am mers la piata, am vazut ca imi facea cu ochiul Soarele prin luneta masinii. Pana la urma a iesit de sub patura aia groasa si gri si ne-a zambit.
    Iti doresc sa iti zambeasca si tie mereu si sa te imbratiseze ...
    Apropo: fotografiile sint foarte reusite, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. La o cafeluta particip cu mare drag,soarele
    este si pe plaiuri oltenesti destul de darnic
    si-ti doresc dragalaso tie si intregii familii
    toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. daca motivele 2 si 3 sunt discutabile primul este cu siguranta unul “cu greutate” in ponderea finala :) siiii… ai vazut ca afirmatia prima nu e chiar un adevar general valabil, in ultima vreme au inceput sa se inmulteasca femeile care au neveste, asa ca speranta de viata s-ar putea sa coboare in urmatorul deceniu drastic…
    acuma vorbind serios cred ca, in mod poate aparent paradoxal, barbatii pun mai mult la suflet necazurile (e adevarat ca si la burdihan bunatatile) si asta se pune cand se trage ultima linie…

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut !
    deoarece eu am scris ceva arid, preiau gluma ca sa completez postarea; sper ca nu-i cu banat...

    Daurel, cu recunostinta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fly,
    :) multumesc pentru urari, la fel! de îmbratisat, cred ca pâna-n primavara nu va mai fi nici o sansa :(
    Fotografiile? multumesc, am prins momentul ideal :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Steliana,
    ce n-as da sa fie o sueta la o cafeluta în realitate!
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. :D daca stau sa analizez bine, ai dreptate! despre casatorii homosexuale se aude din ce în ce mai des, sunt destule femei care parcheaza perfect si conduc mai prudent decât majoritatea barbatilor.
    Cât priveste obiceiul de pun mai mult la suflet necazurile, cred ca si femeile si barbatii o fac la fel, în functie de sensibilitatea fiecaruia si de nesansa de a se confrunta des cu situatii critice. Femeile însa se exteriorizeaza în general mai rapid, barbatii tac si merg mai departe împovarati; si înca un aspect: femeile au înteles mai repede ce înseamna profilaxia si merg mult mai des la medic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Şi cele care nu au automobil pierd gratificaţia? :D
    Frumos răsărit. Nu ştiu dacă voi fi vreodată în stare să mă trezesc atât de dimineaţă numai ca să prind unul. Slabe şanse. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu,nu am zambit deloc........am ras cu gura pana la urechi :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen,
    Daca poti, savureaza somnul "de frumusete" ;) Eu...în cursul saptamânii ma trezesc la 5:30, la 7 sunt deja în birou :) Doar sâmbata si duminica, îmi permit sa tândalesc în pat; de altfel, acum în sezonul rece si Soarele îsi lasa mai mult timp. Pozele acestea le-am facut în jur de 7:30, dupa ce am cumparat chifle proaspete pentru micul dejun :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Victoria,
    ma bucur ca te-ai distrat, macar pret de-o cafea :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Intotdeauna ma faci sa zambesc...Un weekend minunat si tie!

    Te pup,

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  13. Nacht Nacht ider besser gesagt Morgen schon :D

    Saar'na auch :P f frumoase pozele :D

    Wundershoene Sonntag und tolle Woche ;)

    Mach's Guut :)

    Kindchen

    RăspundețiȘtergere
  14. Mereu am zis ca prefer apusurile. Dar greu sa ramai consecvent cu asemenea rasarit.

    ...nu stiu de ce simt ca misterul a fost elucidat de...un barbat :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Irina,
    ce ma bucur!
    Multumesc la fel si mult succes în activitatea internationala pe care ai demarat-o!

    RăspundețiȘtergere
  16. Alina,
    asa a fost, multumim! tocmai ne-am întors dintr-o excursie deosebit de frumoasa :) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Kindchen,
    esti singurul vinovat ca articolele de dimineata le citesti noaptea :))) Dar ce bine ca nimic nu se pierde :D Mach`s gut ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sophie,
    multumesc :) Rasarit sau apus, Soarele este minunat!
    Gluma de fata -am aceeasi senzatie ca a fost scrisa de un barbat :) este însa clar ca l-a ros invidia :))) De aceea este si mai hazlie!

    RăspundețiȘtergere
  19. O saptamina linistita si frumoasa!
    Imbratisasile mele!

    RăspundețiȘtergere