joi, 25 noiembrie 2010

Superbe dimineti cu minus grade

(Mini-jurnal)
6:45 - Luna înca mai străjuieste pe cer iar Stelele au picat si s-au agatat parca în decoratiunile orasului. Feeria beculetelor ma însoteste pe tot parcursul drumului pâna la servici.
7:00 -17:00 - ca dupa un sablon: câteva cafelute, sedinte si mult lucrul la PC...
8:30 - în camera plotter, m-am minunat si întrebat de când este dotata etajera imprimantei cu iluminat interior?!... Hm! M-am întors si am observat ca Soarele râdea cu gura pâna la urechi de farsa pe care mi-a jucat-o. A mai trasat o liniuta (o raza), ca nu eram nici prima si nici ultima care i-"a picat în plasa"! L-am felicitat pentru gluma buna, i-am facut o poza si m-am întors la biroul meu foarte bine dispusa.

O zi minunata tuturor celor ce deschid pagina mea de blog!
+ ping: Carmen, Vania, Teo, Cristian, Onu si Madi si Elisa

4 comentarii:

  1. Sper ca soarele a avut treaba doar cu imprimanta si nu s-a apucat sa topeasca si zapada :) Noi inca visam la stelutele de pe strazi si la fulgii de zapada... Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah Alina,
    cu toate ca avem -1°C, zapada s-a dus...
    Dar miroase a iarna si orasul e superb! Nu mai dureaza mult si zapada se întoarce, pentru ca pur si simplu nu poate rezista departe de asemenea minuni :))
    Dublu pupici înapi :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot Soarele, dragutul de el...
    Cateii lasati de fiicele mele, plecate in lume,se insira dimineata in streiful de soare din curte...Fara sa se umbreasca unul pe altul...

    Daurel, cu urari de bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daurel,
    inteligenta câinilor este recunoscuta! si devotamentul lor!
    Toate cele bune si un weekend placut!
    PS: citisem ca ai ceva probleme...sper ca între timp, ai gasit alimentul necesar pentru prietenii patrupezi!

    RăspundețiȘtergere