vineri, 19 iulie 2019

Perpignan

Pentru ca înca sunt în vacanta si Perpignan este la 37 km de statiunea in care ne aflam (Banyuls-sur-Mer), propun un chanson française cu titlul "Perpignan", în interpretarea lui Balbino Medellín

Balbino Medellin este un autor, compozitor si interpret de muzica franceza. În sângele lui s-au amestecat pasiunea catalan-spaniola (genele mamei) si mândria picardiana (genele tatalui). Muzica lui este inspirata din folclorul catalan (francez si spanilol) și poezia cotidiana a culturii catalane si curentul gitan. Textele melodiilor lui sunt texte interculturale, lirica de fuziune cu minoritatile conlocuitoare. Cariera sa profesională a început în 2001 si pâna în prezent a editat patru albume: Gitan de Paname (2006), Le Soleil et l'Ouvrier (2008), Évangiles sauvages (2011), À l'ancienne (2014).
In fiecare vineri, provocarea muzicala 😊 Friendship Friday 😊 Create with joy.

9 comentarii:

  1. Franceza este melodioasa din start... nu-i asa? :)
    Este foarte frumoasa melodia - are un ritm placut si influentele spaniole se simt mai ales din partea chitarei :). O combinatie chiar frumoasa intre acorduri. Si cat de frumos se imbina ! <3
    Inca o zi de vacanta minunata!! Pupici cu drag de la mine si o codita facuta covrigel, pe nume Kouki :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai invatat ceva.Nu stiam de el,dar imi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa melodia!!!! E prima data cand aud de acest cantaret. Am o slabiciune pt lb franceza si spaniola. O combinatie perfecta! Si eu am o asa recomandare, insa un pic diferita. Vacanta minunata sa aveti, Carmen!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, imi placemult, multumesc :-) Ash - Dans La Peau (ft. Amelie Martinez) perfecta alegerea ta, Florina draga <3

      Ștergere
  4. Superbe! Magnifique! :)
    Imi place foarte mult si ritmul, si limba in care e cantat cantecul si textul! :)
    Frumoase meleaguri ati vizitat! :)
    Zile senine iti doresc, Carmen draga! <3 Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am timp sa impartasesc toate impresiile de vacanta, dar le-am adunat si le tin strâns, pâna când isi vor gasi locul pe blog <3 promit <3
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru quattro <3

      Ștergere