miercuri, 31 iulie 2019

Rasarit de soare - Miercurea fara cuvinte 31/2019


Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua ☺ Happy WW!

24 de comentarii:

  1. Vai Leo, prin ce locuri frumoase te-ai plimbat!!
    Si soarele rasare? Sau apune? Se ridica, sau coboara?! Vai...e musai sa merg undeva la o mare ca sa cercetez fenomenul (glumesc, dar e desigur un motiv suficient de puternic ca sa merg.. lol).
    Trimitem si noi pupici cu drag! Sa avem o ultima zi de iulie absolut minunata!! Kouki trimite o tratatie virtuala ca ... in carnetel scrie ca azi e ziua lui :P.

    Puuuupici
    happy WW :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apusul de soare l am admirat de obicei de pe balconul nostru. In Balnyus-sur-mer soarele apune in spatele muntilor. Spectacolul a fost la fel de artistic, in fiecare seara parca mai frumos 😊
      Pentru a admira rasaritul, ne am trezit de doua ori la ora 6 si am coborat scarile din fata hotelului care duceau la tarmul marii, partea ingusta si fara nisip. Noi am mers mereu la plaja 10 minute cu masina, la o plaja lata, frumoasa, cu nisip, unde cateii erau admisi liberi.
      Daaa, a fost o vacanta frumoasa tare 💗
      Kouki draga, LA MULTI ANI! 💝🐾 sanatate si numai zile frumoase in familia ta 🐩
      Pupici si de la LEO.
      Happy WW 🤗

      Ștergere
  2. Nu ma satur privind astfel de imagini! Cred ca m-as putea uita ore in sir la astfel de frumuseti! Multumesc mult pentru acest mozaic superb, draga Carmen!
    O zi de miercuri perfecta si inca o luna de vara pe placul tau! Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spectacolul rasaritului de soare este in fiecare zi la fel de frumos dar parca mereu mai fascinat. Si mie imi place wnorm sa privesc sfera de foc ridicandu se... Minutele trec foarte repede, dar... in fiecare zi exista o noua sansa 🤗
      Happy WW Suzana draga 😘

      Ștergere
  3. Splendide fotografii! Mi-au făcut un dore de mare...! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mi am papat zilele de concediu, anul acesta nu mai am sansa de a revedea . area. Mai am doar 3 zile de concediu in septembrie si o saptamana de Craciun.
      Te pup. Happy WW Zina draga 🤗

      Ștergere
  4. Foarte Frumos răsăritul din mare :))
    De câțiva ani buni nu am mai avut parte de un răsărit, dar cine știe, poate spre toamnă să fie ceva..
    Vacanță Plăcută în continuare !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vacanta noastra s a terminat de o saptamana si jumatate... cele 15 zile au trecut ca in vis 😎, dar nu degeaba 😉
      Iti doresc o vacanta minunata in septembrie!
      Happy WW 😊

      Ștergere
  5. Cine se scoala de dimineata, departe ajunge... frumos rasarit.
    Noi nu l-am prins din cauza somnului dulce, dulce somn!
    Eu ador mai mult apusurile.

    Pupici si vacanta frumoasa mai departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi am pus desteptatorul in doua din cele 15 zile de vacanta, special ca sa vedem rasaritul. Pentru apusurile de soare nu a trebuit sa depunem niciun "efort", ni s a oferit in fata balconului 😍
      multumim pentru gandurile bune, vacanta s a terminat, lucrez deja de 8 zile...

      Ștergere
  6. Cine se scoala de dimineata prinde imagini frumoase...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. M-aş trezi fără probleme să văd aşa ceva. Superbe fotografii, Carmen! Mulţumim, mie mi-ai făcut ziua mai frumoasă!
    O zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😊 de doua ori am reusit sa ne trezim sa admiram rasaritul, in rest... ne a prins miezul noptii pe strazi 😉
      Ma bucur mult Potecuta draga. O saptamana minunata sa ai 🤗 Happy WW

      Ștergere
  8. The sun. There is always the beautiful hopeful sun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am ajuns tarziu, mult dupa apus, dar tot ma bucur de acest superb apus de soare!
    Leo, piratul secolului XXI, supravegheaza golfuletul unde sunt ascunse comorile. :) Arata superb in lumina apusului! Un profil impunator - de-ti vine sa-l pupacesti! <3
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3 (Miki e la ea acasa de la ora 18). :)
    Happy WW night, Carmen draga! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt doua rasarituri de soare, apusurile ni s au oferit mai usor, putandu-le admira direct de pe balconul apartamentului de vacanta.
      Haha, Leo a avut un prieten de vacanta, tot patruped, pe care il cheama Pirat. Un chien,el vorbea franceza, dar s au inteles 😝😜
      Da, golfuletul este plaja de langa hotelul in care am locuit, plaja pe care erau interzisi cateii... seara am mers totusi de cateva ori si... de doua ori sa fotografiem rasaritul de soare.
      Pupici si imbratisari de la trio pentru trio. O salutam si pe Miki 🐾😘

      Ștergere
  10. Superbe imagini. Ce spectacol minunat este răsăritul de soare la malul mării! Merită cu prisosință trezitul devreme. Numai bine vă doresc și o vară plină de bucurii în continuare! Gânduri bune de la Târgoviște. (Alex)

    RăspundețiȘtergere
  11. Extraordinare fotografii. Văd în premieră un câine care admiră răsăritul.

    RăspundețiȘtergere