miercuri, 9 mai 2018

Miercurea fara cuvinte (s.19) - Pantofii preferati


Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis :-) Happy WW! ☺
PS: Tema saptamânii urmatoare este "RELAXAREA"

45 de comentarii:

  1. <3 cand am vazut primul filmulet ma gandeam ca asa ma uitam si eu la pantofii preferati cand ieseam pe afara cand coboram scarile mai ales... Si Dodo mergea langa mine, uneori o mai lua in fata. Si apoi pe cine vad eu in filmul 2?? Pe Leoooo :D
    Hihih.
    Foarte tare idee!! <3
    Voi incerca sa fac si eu un astfel de filmulet la vara ;). Chiar... :P. Ce idee faina :D.
    Pupici si Happy WW!!!

    ps: imi plac tare mult pantofii tai preferati.. :D <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi, pe când eram la serviciu, m-am gândit sa nu uit cumva sa fotografiez sabotii de protectie despre care am scris ieri in comentariu. Sunt urâti - grei, labartati, fara forma, dar ii iubesc pur si simplu ☺ Apoi m-am gândit ce alte incaltari voi prezenta la MfC. Am ajuns acasa si aveam doar fotografia sabotilor albi. Am hotarât sa fotografiez si sandalele albastre si in continuare nu ma pueam hotarâ daca sa-i fotografiez asa, pe raft sau încaltati. Pe ând incercam sa fotografiez, apare pe display lista cu "ce doresti sa reaizezi?" si erau urmatoarele variante: foto-auto, foto-pro, panorama miscare-lenta... etc, etc si penultima varianta era "videocolage". Nici nu am stiut ca aparatul meu poate sa realizeze asa ceva - am mai facut in urma cu un an clipuri in colaj, dar cu ajutorul unui app pe care l-am sters de mult din memoria telefonului. Am incercat sa vad cum functioneaza si erau 4 cadre, a câte 6 secunde. Mi-am ales incaltamintea si imbracamintea asortata. Am îmbracat pantalonii - 2 perechi si doua rochii, toate unele peste altele. Am pregatit incaltamintea si ... MOTOR! am inceput filmarea. 6 pasi, primele 6 secunde; scurta pauza de doua secunde, timp in care am dezbracat incea mai mare viteza pantalonii si am incaltat alti pantofi si... MOTOR!inca 6 pasi, inca 6 secunde, cadrul 2 ☺ pauza si iar rapid, dezbracat pantalonii, lasat poalele fustei in jos, incaltat sandale, MOTOR! ☺ 6 pasi, al treilea cadru. Pauza, alti pantofi, alte poale lasate în jos - MOTOR! ultimele 6 secunde. Colaj gata, memorie OK ☺☺☺ Leo saracul nu stia ce se intâmpla... ma joc cu el, plecm la plimbare (pentru ca atunci cand ma vede ca ma incalt stie ca plecam la plimbare)... Helmut deasemenea ma privea din usa sufrageriei, nestiind ce sa mai creada despre mine ☺☺☺ transformasem terasa in "studio de înregistrari" ☺☺☺ HAHAHA Primul colaj a iesit simpatic. Am ales o melodie si gata a fost. Am trecut la al doilea, deja aveam experienta, totul a mers mai structurat ☺☺☺ Dupa cele 15 minute de filmari, pe terasa era un morman de haine si un alt morman de pantofi. Am lasat totul asa si m-am jucat cu Leo, ca tare cuminte a fost cat am filmat ♥ Cea mai traznita postare MFC! ☺☺☺
      Acum cunosti secretul celor doua videocolaje ;-)
      Te pup. Noapte buna! Happy WW, Rux draga!

      Ștergere
  2. Miao, tare frumos merg pantofii tăi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Reușite filmulețe! Erai bună de actriță, dacă schimbi pantofii și rochiile cu atâta ușurință. M-au binedispus enorm imaginile, mulțumesc mult, Carmen!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Conform principiului mentionat de tine, puteam sa devin nu doar actrita ci si regizor, cameraman, garderobiera si scenograf 😂🤣😂🤣
      Happy WW Zina draga.

      Ștergere
  4. Si eu, cu incaltaminte sport ca sunt comoda.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ești plina de idei interesante,de pantofi cred ca ai o mulțime din toate categoriile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat, pantofi am, peste 100 perechi (fara sa socotesc incaltamintea de iarna).
      Happy WW Floarea draga 😊

      Ștergere
  6. Simpatica prezentarea pantofilor preferati.
    Pentru mine pantofii preferati e musai sa fie comozi!
    Happy WW, draga Carmen! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu am niciun pantof incomod în casa! încaltamintea nu trebuie sa fie neaparat din piele, dar comozi trebuie obligatoriu sa fie :-)
      te pup Suzana draga. Happy WW! ☺

      Ștergere
  7. Superbă prezentare,ca și Suzana prefer pantofii comozi!
    Zi excelentă să ai,dragă CARMEN!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca toata lumea, de altfel ☺
      O zi minunata iti doresc deasemenea, Elena draga!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  8. Vin și eu cu niște pantofi de mamă...care aleargă după copil și iese mereu pe locul 2. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ți-a ieșit un show de prezentare formidabil! Ai experimentat cu destulă agitație dar rezultatul este de top pe podium. Demonstrezi și de data asta ca ești inventiva, multitalentata și nostima.
    La capitolul pantofi am fost deficitară toată viața datorită numărului mic pe care mulți producători nu îl fac...23...sau care de multe ori se dovedește a-mi fi mare, drept urmare nu îmi pot alege de cele mai multe ori un model anume ci îmi caut numărul ��...de cenusareasa ��
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga de tine! nu cunosc pe nimeni cu picior atât de mic! Ca sa te consolez, eu am numarul 38, numar pe care îl poarta 80% din populatia feminina - ceea ce înseamna ca mereu, daca nu esti pe faza, cele mai placute modele de pantofi se epuizeaza ca pâinea calda!
      Te pup Gina draga. O seara placuta! ☺

      Ștergere
    2. numarul 23 este echivalentul lui 36

      Ștergere
    3. ah, 36... acum "sunt pe acasa" ☺ Oricum, 36 este un numar mic, potrivit pentru doamne fine <3

      Ștergere
  10. Imi placi :D si la pantofi! >:D<

    O zi cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mare provocare e tema de azi pentru mine. Mare.
    Pentru că nu obișnuiesc să fotografiez pantofi. Nu știu de ce.
    Dar am descoperit că am fotografiat încălțările unei vedete de la Hollywood.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca sunt foarte putini cei care obisnuiesc sa fotografieze pantofi ☺ Tema de astazi a fost o provocare pentru noi toti. Pâna ieri la ora 18 nici eu nu aveam înca "material" pentru articolul MfC ☺☺☺
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  12. E o temă interesantă si ai găsit o rezolvare amuzantă.
    Să ai bucurii!
    P.s.
    Din greseală imi fotografiez des pantofii, insa nu reusesc să descarc pe blog pozele proprii. Deocamdată...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult Aurel, pentru ca de fapt aceasta mi-a fost intentia.
      Trimit deasemenea gânduri bune si urari de bucurie!
      PS: hahaha Happy WW!

      Ștergere
  13. Minunată prezentare! Te felicit pentru idee, tare mult mi-a plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  14. Oau, ce filmulețe faine! O idee excelentă. Sunt curios cum se poate face o asemenea filmare combinată în 4 cadrane? Nu am încercat niciodată, dar e ceva de mare efect. Despre pantofii din filmulețe... ce să zic? Frumoși foc. Doamnele știu cel mai bine! :-)
    Numai bine și Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alex draga, videocolajul nu este nimic special, însa efectul este wow, nu-i asa?
      Videocolajul este o functiune a camerei Smartphonului meu, un Samsung Galaxy S7. Am telefonul de doi ani si nu am stiut de aceasta functiune. Ieri am descoperit-o intâmplator ☺☺☺ Cele 4 filmulete dureaza fiecare 6 secunde - aceasta este setarea automata. Cele patru filmulete se fac succesiv, cu pauze foarte mici intre ele. Pentru ca am vrit sa fie cu totul altfel, pe mine m-a cuprins agitatia ☺☺☺ Un videocolaj se realizeaza in aproximativ 10 minute. Simplu de tot. Inainte de a fi memorat, poti sa vizionezi ceea ce ai realizat si daca e ok si pastrezi colajele, urmatorul pas este sa alegi o melodie de fundal, sau sa lasi sonorul original. Melodiile sunt deasemenea oferite sub forma unei liste destul de mari :-) Dupa aceasta obtiune, videocolajul se genereaza si memoreaza automat si e gata pentru publicare :-) Sincer, nici nu-mi vine sa cred cat de simplu este de facut! Imi inchipui ce videocolaje frumoase ai putea face tu, având fotomodel pe dulcica Sara!
      O seara placuta sa ai, Alex draga! Happy WW!

      Ștergere
    2. Sărut mâna pentru lămurire! O să caut prin telefonul meu, să văd dacă are o asemenea funcție. Dacă nu... căutăm în magazinul de aplicații. Trebuie să găsim ceva. Videocolaj - am mai aflat ceva nou.
      Numai bine, dragă Carmen! :-)

      Ștergere
  15. Suuuperba prezentare de moda pentru pantofi! :)
    Uau! Am citit cum ai facut aceste colaje! Cat ar fi de simplu (pare simplu cand citesc!) :)) sunt sigura ca m-as poticni! :)
    Mi-au placut si "botoseii" lui Leo! <3 Trebuia sa-si faca simtita prezenta! :)
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu vroiam sa prezint decat doua perechi, insa videocolajul are 4 clipuri si... dupa ce am facut primul colaj, am vrut neaparat sa mai experimentez înca unul ☺☺☺☺ Zau ca e usor de facut! O sa mai fac zilele viitoare, cu Leo in primplan :-)
      Va pupam si trimitem imbratisari si gânduri bune, pentru trio, de la trio.
      Happy WW, Diana draga! ☺

      Ștergere
  16. Thanks for hosting and I hope that you have a wonderful week.

    RăspundețiȘtergere
  17. Poate aceștia sunt primii pași în realizarea unor filmulețe mai complexe.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna gluma ☺☺☺
      eu imi filmez fetele de când s-au nascut (si acum cea "mica" a implinit 27 de ani!) din vremea camerelor de film analog... Am intr-un sertar câteva minivideo camera - din anii '90, 2000 si 2006, apoi camera cu CD din 2008... De când cu "telefoanele inteligente" nu mai folosesc asa ceva... totul a devenit simplu si la îndemâna, prin Smartphone - telefoane ce devin de la trimesrtu la trimestru tot mai performante si mai complexe.
      Cum însa tu nu ma cunosti de prea mult timp, blogul meu contine înca de la începuturi - august 2009, videoclipuri personale sau slidshow-uri.
      In postarea de fata, provocarea a fost sa prezint concentat, cat mai inetersante si variate imagini. Maiestria (pe care inca nu o detin) este sa realizezi 4 filmulete a câte 6 secunde, care sa ruleze concomitent si sa nu plictiseasca. In cazul de fata, "complex" inseamna "concentrat". Nu poti filma mai mult decat 6 secunde! În aceasta consta aici Marea Arta! ☺

      Ștergere
    2. Felicitări pentru aceste performanțe, eu sunt total atehnică, nici cu cel mai banal telefon nu reușesc să fac o filmare cum trebuie.

      Ștergere
  18. GINA: De regula prefer pentru zi de zi pantofii comozi dar in acelasi timp cu o nota de eleganta, chic sau sport confectionati din materiale naturale.
    Dupa ce am rascolit arhiva de poze gasesc cateva modele care expun pantofii preferati intr-un decor autumnal.
    Ganduri bune si pupici, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, acum participi si tu la MFC ;-) te pup. Happy WW
      PS: daca poti sa imi trimiti mai devreme pozele tale, pot sa te înscriu in tabel in timp MFC - întelegi ce vreau sa zic...

      Ștergere
  19. Surpriză totală pentru mine ! Acum am reuşit să revin la postarea ta şi mi-au plăcut enorm cele 2 filmulețe !!! Felicitări pentru idee !
    Mi-au plăcut şi pantofii (variați conform diferitelor aspecte ale vieții...) !
    O seară minunată ! Pupic !

    RăspundețiȘtergere