luni, 23 decembrie 2013

Îndeletniciri la sfârsit de decembrie


Suntem tot mai aproape de cea mai frumoasa zi din an si emotiile cresc cu fiecare ora...
Fiecare activitate din luna decembrie este însotita de sentimente deosebite si tot ce facem, facem cu mult drag. Aroma de fursecuri si prajituri se împrastie în casa, bradul asteapta la usa, pregatit sa fie împodobit pentru Craciun, meniul pentru cele trei zile festive este stabilit si lista ultimelor cumparaturi a fost deja bifata.
Chiar daca vremea e ciudata, cu soare si fara pic de zapada, noi stim ca mâine seara este Seara de Ajun!

6 comentarii:

  1. wow, ce imi plac zilele acestea agitate prin targuri si piete. la noi sunt pietele pline de brazi, vasc si coronite.
    cadouri, sclipiciuri si zorzoane. au venit si producatorii de mezeluri traditionale :)
    chiar daca am stat azi la coada la carne, nu mi-a parut rau, ca alte dati, cand eram in ritmuri grabite ale celorlalti clienti.
    ce sa facem. asa suntem noi romanii :)
    sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul Nou imi place mult mai mult decat Craciunul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca-n poveste!
    Crăciun fericit și la mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca esti o harnica,dar sa faci atatea prjiturele mi se pare un talent .Coloratul imaginii cu animalutul mi-a confirmat atentia ta la detalii.Cred ca esti pregatita ,pentru a incepe sarbatorile cum ai dorit.Eu iti urez sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de prăjiturele şi fursecuri, bine au făcut că "te-au lăsat" în concediu :)) Îmi lasă gura apă.
    Abia aştept să văd bradul, dar vreau să fiu printre primii care vă urează Crăciun fericit, cu multă bucurie şi iubire!
    Te rog să le transmiţi şi fetelor si soţului tău, Calde îmbrăţişări tuturor!

    RăspundețiȘtergere