marți, 1 octombrie 2013

Miercurea fara cuvinte (40) - Simboluri

Paris - 02.09.2013




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

37 de comentarii:

  1. Ai surprins perfect maretia Turnului Eiffel. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Statuia este mai recenta? :)
    Nu mi-o amintesc :P
    Este foarte frumos setul de imagini cu turnul (iar ultima poza este cea mai reusita:D)

    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutam Parisul prin intermediul vostru! Eu va salut de acasa si va invit pe la mineMotivul e special! Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă nu Paris-ul este locul/orașul simbolurilor ,atunci cine este ?!
    Frumoase pozele și personajele !!!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe fotografii! Mai mult decât un simbol al Parisului, acest măreţ turn de oţel. Sunt convins că a fost o plimbare minunată.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Categoric un simbol al Parisului si chiar al Frantei! Happy WW! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ne-ai tot prezentat bucati de Paris, iar ce-i mai frumos ai lasat la urma. Superbe imagini.
    te imbratisez!
    P.S. In sfarsit am gasit timp sa revin la WW.

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelent! Citeam pe undeva ca niste ingineri romani au participat si ei la constructie... Sau... oricum... era scris ceva despre romani si acest simbol al Parisului! Memoria nu ma ajuta si pace! :)
    Frumoase fotografii! Si frumoasa vacanta!
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Inca o zi de miercuri superba din Paris! Superbe fotografiile! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. In ultima poza turnul zice: priviti aici! priviti aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună dimineaţa!
    Parisul.... oraşul dorurilor mele!....
    Mă alătur şi eu simbolurilor propuse de tine astăzi cu alt oraş european "celebru": Praga. :)
    O zi minunată, draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie-mi place cel mai mult ultima şi a patra.
    Sunt bucuroasă să revăd acest simbol celebru.
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. daca nu ma insel, arhitectul a fost chiar un roman

    RăspundețiȘtergere
  14. Paris cu soare.. destul de rar :) Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună CARMEN!
    Superbe imagini!
    Ultima poză îmi place mult!
    Zi minunată draga mea îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu pot să cred ce potrivire a fost azi!!! :)) Fara sa vad despre ce ai publicat, cand am intrat sa pun link-ul mi-am spus: "cât de mișto coincidența!!!" :*

    RăspundețiȘtergere
  17. O, Paris!
    La mine, azi, e alt tip de simbol. Deh.

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbe fotografiile! Ma topesc dupa Paris si Tour Eiffel, de ceva timp tot planuiesc sa ajung la Paris, poate reusesc anul viitor.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte frumos si semnificativ ai surprins in fotografiile tale
    unicitatea si grandoarea Turnului Eiffel!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. ce bine te prinde atmosfera asta de Paris , draga Carmen...:)

    RăspundețiȘtergere
  21. M-am înscris și eu mai târziu de data asta, dar e bine și mi târziu decât niciodată.
    Să ai o zi liniștită și frumoasă chiar dacă plouă, cum o face la noi de trei zile.
    Celelalte comentarii le voi face mai târziu.

    RăspundețiȘtergere
  22. Paris, mais c'est la Tour Eiffel
    Avec sa point' qui monte au ciel.
    Qu'on la trouv' laide, qu'on la trouv' belle,
    Y a pas d'Paris sans Tour Eiffel.
    On la débine, on la charrie,
    Pourtant, partout ce n'est qu'un cri :
    Paris n' s'rait pas Paris sans ell'
    Paris, mais c'est la Tour Eiffel.

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoase fotografii!
    Privind am trait clipe de incantare !
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ah, de ce nu putem calatori mai des ... Parisul e inca pe lista dorintelor ... O zi frumoasa, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  25. E foarte frumos Turnul Eiffel privit de departe, dar abia când esti sub el îti dai seama cât este de impunator.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce ne-am potrivit si eu tot simboluri am ales sa arat.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cel putin prima data cand il vezi, cam ramai fara cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  28. O dantela din otel :) Frumoase imaginile! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. Carmen, te rog sa elimini tu pozitia 19 sau 21, pentru ca vad ca am inregistrat de doua ori. Multam fain!

    RăspundețiȘtergere
  30. Simbolul perfect al Parisului si Frantei. :)
    Ador Turnul Eiffel. Superbe toate imaginile.
    O seara de miercuri cat mai placuta, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  31. Stii de ce iubesc acest edificiu? Acest simbol al Parisului are prins in dantelaria sa un pic din spiritul creator al romanilor. Un pic, dar este? Este! Frumoase imagini.

    RăspundețiȘtergere
  32. Au fost de treaba parizienii ca i-au facut o mica statuie lui Eiffel...Nu stiam !

    RăspundețiȘtergere
  33. Noaptea linistita sa iti fie!
    Visasem pe la miezul noptii, sa fiu intre primii la MFC! Vrabia Mihai Viteazu'! N-am reusit sa incarc fotografia dorita. In final, tot chinuindu-ma (cred ca am tensiunea undeva la... 25!), am postat o... mare varza! :) Dar i-am arata PC-ul ca-s mai incapatanata decat el! :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  34. Excelent, Carmen! O emotie tradusa in imagini care merg la suflet...

    RăspundețiȘtergere
  35. Este destul de greu sa mai vorbesti cand vezi asemenea fotografii..

    RăspundețiȘtergere