vineri, 25 februarie 2011

Se pregatesc

Primavara nu poate sa fie departe!

Va doresc un sfârsit placut de saptamâna!

39 de comentarii:

  1. Sper asa sa fie,dar deocamdata a nins toata ziua si e alb peste tot!
    Multumesc si tie la fel!

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau sa cred ca dreptatea e de partea ta :)
    un w-end perfect iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un sfarsit placut de saptamana iti doresc si eu.
    Si aici a nins destul de tare, cam 30 cm era zapada azi dimineata dar s-a mai topit.
    Oricum primavara e la usa :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt sigura ca undeva pe planeta asta este primavara...mai are ceva pana la noi, dar...un placut sfarsit de saptamana sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vine, vine priiiimăvaraaaaa... se așterne-n toaatăăă țara... zăpada??!?!?!?

    RăspundețiȘtergere
  6. la noi la usa inca bate iarna :(
    consolarea e ca, macar in calendar, de marti e primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa mai faci poze, multumesc ca le imparti cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma tot intreb daca vine asa curand cum ma asteptam zilele trecute...cu speranta in suflet iti uram si noi un w/end placut.

    RăspundețiȘtergere
  9. am vorbit si eu cu ea la telefon; si-a luat bilete de tren; la sfarsitul saptamnii viitoare e aici... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Odata cu MOSII DE PIFTII de azi,iarna cam
    incepe sa-si moaie puterea si agale isi face loc
    mult iubita PRIMAVARA!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ghioceii au iesit de sub omat si la mine la tara...mi-a trimis mama cativa, dar eu sunt fericita ca inca mai avem zapada. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mariana,
    e înca alb, dar nu mai dureaza mult :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Pandhora,
    si eu ;) de aceea repet de câte ori pot : Primavara nu poate sa mai fie departe!" :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Ninu,
    am primit felicitarea de la tine, MULTUMESC mult! Tare m-am bucurat si mi-a întarit sentimentul ca primavara pluteste în aer :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sophie,
    dar macar nu mai avem temperaturi negative cu doua cifre! în câteva zile, curba izoterma va trece în domeniul pozitiv :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cristian,
    zapada mai poate cadea si de Pasti, dar nu ne sperie! :) iarna a trecut!

    RăspundețiȘtergere
  17. Alina,
    parada martisoarelor va speria ultimii fulgi, sunt sigura! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Lumi RO,
    clar ca voi mai face, e unul din hobby-urile mele :) Ma bucur ca iti plac, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Daniela,
    soarele este în sufletele noastre...primavara în spatele ochilor ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Dupa cate vedem afara....nu s-ar zice ca e asa de aproape insa eu sunt tare fericitaaaaaaa!!!!! Inca ma mai bucur ca un copil de zapada proaspata si pufoasa pt ca Iarna mi-e cea mai draga dintre surori,deh!

    Pupicei cu papucei albi!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  21. Mosu,
    :) daca mai suna, te rog transmite-i cele mai cordiale salutari din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  22. Steliana,
    "mosii de piftii" spui? simpatica denumire :) n-am mai auzit-o! poate ne dai mai multe detalii...

    RăspundețiȘtergere
  23. La noi, cu două săptămâni în urmă ne pregăteam să facem plajă, iar, acum e zăpadă de o palmă!

    RăspundețiȘtergere
  24. VertAnge,
    ghioceii ies sa vada soarele si la nevoie, se retrag sub paturica de zapada fara sa sufere. Despre ceilalti vestitori ai primaverii îmi fac eu griji! Lalelele si zambilele - prima fotografie - au prins curaj, aproape ca li se vad boboceii. Primavara nu are voie sa mai întârzie... altfel viata lor va fi scurta anul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  25. L'Automne,
    esti o draguta! :))
    eu vreau Primavara de întâi martie... si la sfârsitul lui mai, vreau Vara; din octombrie te astept cu drag pe tine si de la întâi decembrie poate veni Iarna din nou! :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Zamfir,
    asa este de doua zile la noi! avem soare puternic, aer proaspat si clar, vrabiute galagioase si o natura care-si pregateste explozia. Oare mai vine zapada si la noi?! :(

    RăspundețiȘtergere
  27. Cum se vede ... a sosit !
    Sora-Iarna o imbratoseaza de ramas-bun .

    RăspundețiȘtergere
  28. Nima,
    si eu spun ca a sosit! remarca ta "se îmbratiseaza de ramas-bun" este foarte potrivita! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. In legatura cu Mosii de iarna ,regional in Mehedinti se mai numesc si Mosii de piftii,intrucat se impart castronele cu piftii
    pentru sufletele celor dincolo de nori.
    Pe calea undelor nevazute iti trimit tie
    si familiei tale din toata inima castronelul
    cel mai mare.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  30. Hai, primavara, hai! Pe aici ninge de rupe!

    RăspundețiȘtergere
  31. Steliana,
    castronelul este primit cu drag, pentru sufletul lui Pusi! numai gânduri bune, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  32. Minoki,
    îmi pare rau pentru voi... La mine e primavara!

    RăspundețiȘtergere
  33. Dan,
    abia astept sa vad cum o vezi tu :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu cred că ghiocelul este o minune.Atât de fraged în asemenea condiții,trebuie să fie o minune!
    Sfârșit de săptămână plăcut să aveți.

    RăspundețiȘtergere
  35. Se-cret,
    ca ghiocelul este o minune, cred si eu 100%

    RăspundețiȘtergere
  36. Sunt niste viteji. :) Cand locuiam la casa , imi placea sa ii urmaresc la inceput de primavara. Acum ii vad doar pe tarabe in piata.

    RăspundețiȘtergere
  37. Oana-Clara,
    si eu cumpar pentru glastra, din piata. Pe cei din gradina îi admir cum traiesc "salbatic".

    RăspundețiȘtergere