joi, 24 februarie 2011

Asteptându-l pe Dragobete???

:-))

;-)

16 comentarii:

  1. Vai de mine , fata ! Sper ca nu vei fi tu aceea ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Minodora,
    pai daca eu tocmai fotografiam...hm! sa mai ghicim...poate ca vei fi tu?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Angi,
    saraca batrânica, poate ca astepta pe cineva, sau poate ca vroia doar sa se odihneasca, dar faptul ca se asezase pe bordura vitrinei unui Sex-shop mi s-a parut tare-tare hazliu :))

    Era soare într-adevar, as fi putut spune "cred ca de mâine vine primavara" daca nu as fi aflat de la radio ca mâine va reîncepe sa ninga! Tocmai trecuse gerul (ieri am avut -11°C!) si se topise si zapada...

    RăspundețiȘtergere
  4. Costea,
    ;) sper! cu siguranta nu stiu, pentru ca eu nu am avut timp decât pentru doua fotografii :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sau cum se mai spune pe la noi "moartea pasiunii" :))) Poate n-avea ochelarii la ea saraca si a incurcat magazinul :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina,
    :D ca cam asa! :))) Foarte plauzibila ideea! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-am ras! Sunt sigura ca nici nu stie unde s-a asezat. Sunt sigura ca nici n-a privit vitrina. Ea doar se odihnea.
    Super! Carmen, buna inspiratie si noroc cu aparatul la purtator.

    RăspundețiȘtergere
  8. A facut o pauza amarata, sa-si traga sufletul. Si unde a facut pauza!!!! Aia e!! Lumea eroticului, nu?! Deci, ce-a zis, ma uit stanga, dreapta, vine cineva? Nu...si zdup in magazin, poate-o gasi ceva si pentru mosu' diseara sa-i faca viata mai usoara...ca de la o vreme gura articulatiile l-au cam lasat, un unguent, o pastila...eheee...ce stiti voi?! Sunteti tineri inca! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sophie,
    ma bucur ca ai acelasi spirit al umorului! te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Daniela,
    :)) la asta zau ca nu m-am gândit! dar poate ca ai dreptate :D
    Cunosti bancul cu batrânica din librarie? A venit la caserie cu o multime de romane de dragoste. Tânara de la casa a privit sceptic si a spus: credeam ca la vârsta d-voastra, va intereseaza istoria...
    Bunicuta a spus " foarte adevarat draga mea! ce crezi ca sunt romanele acestea pentru mine?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred că Frau a plecat de acasă fără ochelarii de citit!!!.Altfel nu s-ar fi așezat pentru nimic în lume acolo.Hazliu.Sper că nu a fost văzută de vreo vecină „bună de suflet” s-o pună în pâine la prietene!

    RăspundețiȘtergere
  12. Se-cret,
    oooh daaa! vecinele! :))
    Si eu cred ca habar nu a avut unde s-a oprit!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare faza,haha! Biata de ea....

    Pup fata haioasa rau!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere