miercuri, 11 noiembrie 2015

Miercurea fara cuvinte (46) - Noiembrie la lacul Starnberg




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

28 de comentarii:

  1. Ce timp minunat,ce fotografii superbe !
    Ce este mai frumos decât asta ?!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. Anotimpul meu preferat :) !
    Aceste imagini sunt minunate !
    Happy WW ,CARMEN !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce loc minunat! Şi ce vreme superbă, pentru luna noiembrie. Cred că a fost o plimbare tare frumoasă!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumusete calma! Cred ca a fost o excursie foarte frumoasa.
    Verdele apei din poza a doua este chiar superb!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate imagini, superbe.Ce limpede este apa acestui lac!Somn lin :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pace! :) E primul cuvant care mi-a venit in minte.
    Liniste; clipocitul apei la atingerea lebedelor, fosnetul frunzelor sub pasul omului sau adierea vantului... Cerul senin, parfumul aerului si caldura simtita din racoare. Un vis! :)
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru duo! :-* <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce minunat de albastru si la fel si verdele in care incerci sa pasesti.
    Daca nu ar fi copacii goi, ai zice ca este miez de vara.
    Happy WW,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt superbe! Poza cu scarile pare ireala :) Happy WW!

    Eu am avut o vacanta neintentionata pe blog asa caazi am postat cu intarziere poze de la Hallowen, sper sa va placa postarea si noul blog :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce imagini superbe,un albastru splendid!
    O zi minunată îți doresc,CARMEN!
    Îmbrățișez cu drag!

    P.S.scuze m-am înscris și în postarea anterioară,fără să vreau!

    RăspundețiȘtergere
  10. Toate pozele sunt minunate dar preferatele mele ramane primele doua, cel putin a doua.... E wow!
    Te pup. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce poate fi mai placut decat un popas pe malul lacului, unde sa fii doar cu gandurile tale! ( poza 4) :) O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună dimineaţa !
    Zilele astea m-am plimbat prin pustietate şi am făcut nişte fotografii.
    Dacă vrei vino să le vezi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce culori frumoase si luminoase.. Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. Apă întinsă, toamnă cu soare, unduiri de peşti, linişte şi pace Ce frumos!
    Am găsit şi eu o apă întinsă :). E drept, ceva mai vertical.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumos... și ce liniște trebuie să fie pe acolo... Îmi plac tare mult reflexiile verzi ale apei din a doua poză. :)
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. Super stare de pace si senin transmit aceste imagini...Multumesc, Carmen , o zi inspirata si senina sa avem <3

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbe locuri, frumoase poze! Super! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumos loc! Când am vizitat Ingolstadt, era plin de lacuri pe acolo, dar le-am văzut doar vara... cred că e un peisaj superb și toamna. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumos si limpede este lacul ! Frumoasa atmosfera: atat de calma si de relaxanta !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  20. Postarile noastre au ceva in comun, chiar daca in anotimpuri diferite. Superbe primele doua fotografii!
    Happy WW! xox

    RăspundețiȘtergere
  21. Sincere felicitari pentru frumusetile toamnei
    imortalizate personal !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. Wow, ce minunatie. Imi place mult lebada, peisajul este de vis!O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce frumos si cata liniste aici! O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce frumoasa este scara aceea care coboara in apa, iti vine sa intri chiar daca e frig afara.

    RăspundețiȘtergere
  25. Si eu as cobora pe scarile acelea. Parca te imbie :)). Iar lebedele sunt minunate <3!!!
    Aveam si noi in strand. Probabil ca inca mai vin :D
    Happy WW cu drag :D!!
    Rux
    :*

    RăspundețiȘtergere
  26. Nici nu-mi imaginam sa stai tu casa pe o vreme atat de frumoasa...Si bine ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  27. Am citit recent cum ca acest noiembrie, ca si lunile precedente, s-a aflat ca temperatura, in crestere... Sigur, schimbarea climaterica (e avuta in vedere)...
    Observ cum ca (virgula) cerul pare mult mai intens in noiembrie, de un albastru electric. La noi, frunzele abia acum au ingalbenit si imi tot propun sa merg sa le captez, dar...
    Am trecut doar sa las un hello de noiembrie si sa ma bucur de privelistile faine de la tine! Ganduri si calde salutari, ca intotdeauna, pana la noi postari (sper cat de curand). Alexa

    RăspundețiȘtergere