marți, 24 noiembrie 2015

Inga & Annette Humpe

pentru rubrica "Meloman pentru o zi"

Surorile Humpe sunt figuri marcante ale scenei NDW, active în lumea muzicii din anul 1975, nu doar ca interprete, compozitoare si textiere ci si ca producător muzical de mare succes. De-a lungul deceniilor, si-au desfasurat activitatea muzicala atât împreuna în duet sau alaturi de alti muzicieni, în grupuri dar si solo.
Annette a cântat cu grupurile Trio ("Da Da Da", "Hearts are Trumpf") si "Ich+Ich (Du erinnerst mich an Liebe, Stark, So soll es bleiben, etc), a compus si produs artistii: Udo Lindenberg, Die Prinzen, Lucilectric, Michael von der Heide, Nena, B.o.N si Etwas. Pe lânga alte numeroase premii a obtinut în 1996 premiul Echo Pop - la categoria "Cel mai de succes producător" si în 2011 "Echo pentru munca de-o viața".
Inga a cântat si cu Stephan Remmler, Marc Almond, a compus pentru Kylie Minogue, remixt pentru Ennio Morricone, Herbert Grönemeyer, a produs Sin With Sebastian - Shut up and sleep with me, precum si albumul de debut al lui Toni Kater ("Împotriva timpului"). Din anul 2000 si pâna în prezent este membra duetului 2raumwohnung.

15 comentarii:

  1. Frumoase interpretari!Imi plac!N-am stiut de aceste 2 surori, dar cand am accesat 2raumwohnung, am crezut ca trebuie sa fie o greseala, Inga e prea tanara, dar citind mai cu atentie mi-am dat seama ca nu e asa :)))). Somn usor !O saptamana linistita si plina de vitalitate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Annette e nascuta în 1950 si Inga în 1956 :) Nu mai sunt tinerele, însa arata tinere!
      Mie imi plac mult cele doua melodii ale formatiei Trio ("Da Da Da", "Hearts are Trumpf") si întregul repertoriu al proiectului Ich+Ich.
      Scriind acest articol, tare m-am bucurat cand am decoperit ca Sin With Sebastian - Shut up and sleep with me - unu din hiturile anului 1995, este creatia lui Inga ☺
      O zi frumoasa sa ai, Florina draga!

      Ștergere
    2. daa, au melodii frumoase, ritmate, ma bucur tare ca le-am cunoscut^_^. Imi plac melodii si din duetul Ingai, 2raumwohnung, am ascultat cateva :) Multumesc la fel :)

      Ștergere
  2. o sa ascult cu mare drag! nu stiam de ele!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant.
    le-a fost teamă la duet și au semnat cu pseudonim, inițial...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu prea înteleg la ce te referi... initial au semnat duetul cu propriul nume Humpe&Humpe

      Ștergere
  4. Frumos ,felicitari!
    Placuta alegerea ta!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevaratii artisti sunt decenii intregi in lumina rampei!
      :) salutari din Bavaria

      Ștergere
  5. Inga are ceva ce imi aduce aminte de Madonna, sora ei, cel putin prin primul videoclip, in schimb sta in umbra. Tot primul e si cel care imi place mai mult.
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi amintesc de Pet Shop Boys, Erasure, Abba, Ace Of Base, Wet Wet Wet... ritmurile romantice ale anilor '80-'90.
      Privind însa cariera celor doua surori nu se poate sa nu te surprinda modul în care s-au adaptat modei anilor! Acel ceva personal se simte peste tot, chiar daca muzica pe care o fac poarta amprenta anului în care au facut înregistrarile - fantastic! Nu poti spune ca "m-am saturat de genul Humpe" ci "mai vreau sa ascult Humpe"!
      xoxo

      Ștergere
  6. Vad ca scrii pe toate fronturile. Frumos si aici! :)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce fain canta! Acum aflu de ele... :( Excelente melodii ai ales si ambele imi plac, foarte-foarte. :)
    Ziua minunata sa iti fie!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru duo! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca am putut atrage atentia, aceste Doamne ale muzicii merita!
      pup draga mea. Gânduri bune si îmbratisari, de la duo pentru trio <3

      Ștergere