luni, 30 noiembrie 2015

Revalorificare

pentru rubrica "Buna dimineata, Soare!"

Pentru ca astazi nu avem o zi cu soare - de peste 24 de ore bate un vânt foarte puternic, cerul este gri si temperatura aerului a urcat la 12°C, propun "ceva" galben si vesel ☺ Sunt cele doua tablouri care înfrumuseteaza la mine acasa peretii toaletei de serviciu - deci fara pretentii de mare arta ;)
Am folosit doua rame de tablou vechi, am lipit pe placaj pietricele si am "pensulat" un pic de culoare de jur-împrejurul conturului palmelor si al talpilor mele ☺ Rezultatele le-am intitulat "Doua mâini stângi" si "Între lumina si umbra".
Tuturor celor ce ajung pe aceasta pagina de blog, un start bun în noua saptamâna! Un decembrie vesel si luminos!

20 de comentarii:

  1. Frumoase gânduri acum, la început de săptămână ! mulțumim pentru urări !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un zâmbet nu costa pe nimeni nimic, dar efectul asupra celor ce-l observa este mare! ;)

      Ștergere
  2. Multumesc pentru urare. :-*
    Si la noi e frig... Puţin, pe la 10, s-a vazut soarele, dar prea putin. Insa nu am pietricele si nici nu m-as pricepe la astfel de tablouri - sunt foarte faine si ingenioase. Dar am facut un "glob rapid", cum am vazut intr-un clip postat de Anca ("Personale") - n-a iesit cine stie ce, dar mi-am dovedit ca pot face... De fapt, e chiar dragut globul meu, daca nu e privit cu atentie si de aproape. :)
    Saptamana frumoasa iti doresc! Spor in tot ce vrei sa faci si in tot ce ai de facut!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru duo! <3

    P.S. Doua maini stangi care dovedesc ca nu ai doua maini stangi - si mai ai si talent. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uraganul nu s-a oprit! In curte sunt toate rasturnate (cantinele pasarelelor, etc)... Nu este deloc vreme placuta pentru plimbari! Dar... e motiv de stat în casa si decorat caminul pentru Craciun. Zi cu zi, spiritul sarbatorilor de iarna ne va cuceri, chiar daca afara nu vom avea zapada.
      Sa ne arati globul tau, te rog :) Ma bucur ca "te-ai molipsit" :)) "Practice makes perfect" ☺
      O saptamana cat mai placuta sa aveti, pupici si îmbratisari, de la duo pentru trio <3

      Ștergere
    2. Voi fotografia globul, insa nu stiu cum va reusi poza facuta cu telefonul... mai ales ca, in general, nu ma pricep sa fotografiez. :)
      Multumim.
      Pupici!

      Ștergere
  3. Felicitari!Sunt foarte reusite!Ce creativa esti, si cu mult talent.Ai vopsit si acel placaj?Cu ce ai reusit sa lipesti pietricele?Te intreb deoarece eu mai fac jurnale de mana si reusesc cu greu sa lipesc materiale textile pe carton .O seara frumoasa si calduroasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pietricelele le-am lipit cu Uhu Kraft - un gel-lipici universal, cumparat din magazinul de meșteșugit :)
      Start bun în luna decembrie! ☺

      Ștergere
  4. Ce interesant,imi place cum te-ai jucat cu pietricelele.O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt chiar frumoase compozitiile tale. Mie nu mi se par doua maini stangi!
    Vesele si inedite!
    Un decembrie frumos, cu multe lucruri inedite realizate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar daca nu ti se par, suprapune mana dreapta peste contururi si vei constata ca nu se potrivesc :) Contrurile sunt intr-adevar ale mainii stângi.
      Multumesc, un decembrie vesel si luminos si tie!

      Ștergere
  6. Minunată idee! Şi ce frumos ţi-au ieşit tablourile. Felicitări pentru aşa elan artistic! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) din cand in când imi ocup timpul cu asa ceva...
      Start bun in luna decembrie! ☺

      Ștergere
  7. Foarte reusite ,felicitari!
    O zi excelenta !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru inspiratie, ce faine au iesit! Un exercitiu ce poate fi foarte relaxant.
    pupici

    RăspundețiȘtergere