miercuri, 25 noiembrie 2015

Miercurea fara cuvinte (48) - Amintiri din Sfântu Gheorghe

august 2015

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

30 de comentarii:

  1. Oooo!!! Vara draga si calduroasa, stai ca iti trimitem in vizita Toamna cat de curand:).Noi ne pregatim de intalnirea cu Iarna, in timp ce voi doua veti pune tara la cale pentru Primavara:P.

    Initial am crezut ca sunt imagini de acum, din vreo insula exotica ;P!
    E tare frumos la Sfantu Gheorghe :)!!
    Pupici cu drag!!
    Happy WW :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce amintiri frumoase, dintr-o vacanţă de vis. Toate acestea rămân în urmă, trezind nostalgii plăcute....
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce vară plăcută ați avut !!!
    Sunteți singuri pe o plajă particulară,sau momentul a fost exploatat perfect ?
    Happy WW :)
    La nr. 4 este postul de săptămâna trecută.Te rog frumos CARMEN,șterge-l !
    mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt greu de uitat astfel de vacante!
    Capatul vostru de lume:)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos loc,chiar parcă e la capătul pământului :)))
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună dimineaţa !
    Burgul meu s-a pregătit pentru iarnă ! Vino să vezi ce a făcut.
    Să ai o noapte liniştită în continuare !

    RăspundețiȘtergere
  7. O-hooo! Ce aer cald vine de acolo! :) Aici e tare rece de vreo cateva zile! V-ati incarcat bateriile si treceti iarna fara probleme!
    Faine de tot fotografiile!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea,te rog trimite-mi din caldura. :)) eu azi ii astept pe toti gramajoara la un concurs, si o cafeluta. :D Sper sa nu fie cu suparare. Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce imagini de fericire, relaxare, vara si maaaaare.
    Si "Miercurea fara cuvinte" a fost in sarbatoare acolo, parca ne-ai luat si pe noi alaturi de voi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma uit afara pe geam, ploua si e urat, ma uit aici la tine, cald si bine! Ce bine-ar fi sa fiu iar pe plaja exceptionala a satului cu oameni dragi si frumosi alaturi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Revin cu o corectura importanta. La mine acum ninge :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Contrastul e perfect.Zapada cu plaja si mare.Avem de asteptat pana atunci.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce vară frumoasă ați avut și ce fericiți sunteți,superbe fotogarfii!
    O zi frumoasă și plină de bucurii,dragă CARMEN!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce imagini frumoase de acolo, nu cred ca am fost vre-odata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ehei, la noi a venit iarna! Vara pare atât de departe... dar ne-ai adus-o tu mai aproape prin aceste amintiri frumoase. :)
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. Amintiri din vara, la inceput de iarna! La noi ninge. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. 'Amintirea e singurul rai din care nu putem fi izgoniţi.'

    Jean Paul

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-am dorit să văd și eu marea anul acesta și n-am mai apucat... poate la anul. Acum aștept să vină vremea de săniuș! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Asta-i plaja care-mi place...pustie si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce amintiri frumoase! Chiar ca ti se face dor de vara :) La noi ploua si e foarte frig afara. Va pup! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Super vacanta! Faine poze si amintiri! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Îmi amintesc cu bucurie plaja de la Sfântu Gheorghe și povestea frumoasă pe care am trăit-o atunci (au trecut 16 ani!).

    În ceea ce mă privește, am fotografiat ceva de care nu pot să scap, nu pot să scap.

    RăspundețiȘtergere
  23. Amintirile petrecute impreuna sunt frumoase,
    dar voi doi sunteti si mai frumosi!
    Va imbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  24. Imagini care încălzesc inimi în prag de iarnă

    RăspundețiȘtergere
  25. Pe aşa vreme, amintirile frumoase de la mare chiar ţin de cald! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  26. Amintiri frumoase! Cred ca ma apuca dorul de vara- aici ploua si este mohorat!
    Anul acesta am fost si eu pentru prima data la Sfantu Gheorghe. Mi-a placut ca la o diferenta de cativa metri puteai face baie in Dunare sau in mare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumoase amintiri !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  28. Superb! Noi am ajuns doar pana la Enisala si Jurilovca. Mi-ar fi placut ca anul asta sa fi mers pe aici insa in locul retrase e bine in grup, pentru mai multa siguranta.

    RăspundețiȘtergere