luni, 2 noiembrie 2015

Aur de noiembrie

pentru rubrica "Buna dimineata Soare!"

10 comentarii:

  1. Frumos! Ma uit si eu lung,dupa aceasta culoare,dar o vad putin pe ici ,pe colo.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos aranjament! Poti face si un mic tablou cu frunze lipite.
    Cred ca -ar putea crea ceva foarte dragut!
    O seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos efect cu lumina și frunzulițe! Chiar îmi place! ;)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata, soare de noiembrie!
    Frumos aranjamentul tau, cu "soarele" care se ascunde in frunzis. :)
    Cand am accesat blogul tau pentru link spre Clubul cinefililor am vazut aceasta postare mai intai si mi-am amintit ca sambata am cules cateva frunze si le-am pus intr-un ziar, pentru ca erau umede - cu gandul sa le rasfir dupa ce ma schimb... Le-am gasit aproape mucegaite. Varsta, deh! Mai uita omu'. :) Dar multe frumoase ma asteapta afara.
    Ziua minunata sa iti fie!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru duo! <3 :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata!
    Numai bun de pus in ...vaza.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte ingenios aranjamentul de toamna. Simplu, dar de efect. O saptamana buna in continuare! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce culori superbe! Sunt atât de frumoase aceste frunze "de aur" - darul nepreţuit al toamnei, înainte ca natura să tragă cortina pentru acest an.
    O toamnă frumoasă în continuare, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cata nevoie avem de creativitate... aranjamentul acesta superb ma duce cu gandul un pic la o analogie. Adica, ma duce... Cata nevoie de culoare avem zilele acestea, care sunt sumbre de atata timp... prin creativitate ne transformam realitatea, cautam sa o imbogatim. Toamna, ca si viata, (sau viata ca si toamna?!?) are atatea fatete, pe toate le arata diferit, le prezinta, le transforma, le metamorfozeaza. Sau un fel de a spune: intre realitate si vis...
    Traim inca creativ in aceste zile... Salutari calde in acest noiembrie plin de speranta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Excelentă idee și compoziție !
    Mi-a plăcut mult detot !

    RăspundețiȘtergere