sâmbătă, 12 aprilie 2014

Mic, mai mic, cel mai mic...

Daca va închipuiti ca fotografia a fost "aranjata", va asigur ca nu. Sa întâlnesc pe stada mea, parcate una în spatele alteia, trei din cele mai mici automobile, a fost pura întâmplare! M-a distrat situatia si m-am bucurat ca mi-a fost daruit asa "material" haios pentru publicat :)

Fara nicio legatura cu proprietarii automobilelor fotografiate, mi-am amintit câteva bancuri cu si despre soferi:
~*~*~*~*~*~*~*~
Sigur am îmbătrânit. Am avut două operaţii pe cord, am tije de metal la şolduri, genunchii sunt complet refăcuţi. M-am luptat cu prostata şi cu diabetul. Sunt pe jumătate orb, nu prea mai aud dacă nu ţipi ca lumea lângă mine şi iau vreo 10 medicamente zilnic, care îmi dau constant stări de ameţeală şi leşin. Circulaţia e şi ea la pământ, nu prea îmi mai simt mâinile şi picioarele. Nu-mi amintesc nici dacă am 85 sau 93 de ani... Mi-am pierdut toţi prietenii, dar măcar două lucruri tot mi-au rămas: permisul de conducere şi maşina mea, rapidă şi puternică, aşa cum a fost întotdeauna.
~*~*~*~*~*~*~*~
Ai observat că toţi cei care conduc mai încet decât tine sunt nişte idioţi iremediabili şi toţi cei care conduc mai repede sunt complet nebuni?
~*~*~*~*~*~*~*~
Vrei să ştii cine este cel mai bun prieten al tău?
Încearcă acest experiment simplu: pune-ţi câinele şi pe prietena ta în portbagajul maşinii, pentru zece minute. Deschide apoi portbagajul. Cine se bucură atunci când te vede? Poţi repeta experimentul punând în locul prietenei şi alte persoane pe care vrei să le testezi.
~*~*~*~*~*~*~*~
Trei candidaţi la examenul pentru permisul de conducere. Instructorul îi intreabă:
- Fiecare să-şi imagineze că este la munte şi rulează pe un drum îngust, cu 80 km/h. În stânga e muntele, în dreapta e prăpastia. Deodată, apar în faţă o tânără şi o bătrânică. Ce călcaţi?
- Baba, că e păcat de puştoaică, răspunde primul.
- Fata, că mai are şanse de supravieţuire după accident, răspunde al doilea.
- Pe amândouă, că orice viraj e periculos în aceste condiţii, zice şi al treilea.
- Sunteţi picaţi cu toţii, ţipă instructorul, exasperat. Frâna trebuie călcată, frâna!
~*~*~*~*~*~*~*~
Va doresc un weekend minunat!

15 comentarii:

  1. Frumoase masinute! D-astea ne-ar trebui si noua in oras daca n-ar fi "nebunii" care se cred pe autostrada...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce imagine simpatică și sugestivă. Se vede clar evoluția :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate mașinile au vrut să fie pozate de tine....știind că ești pricepută în breasla cu pricina. :)

    RăspundețiȘtergere

  4. E o ilustrare a progresului tehnic...Probabil, singurul progres indiscutabil.
    PS.Nu m-am atasat de autoturisme; imi era lehamite sa le intretin...
    Acum, dupa vreo 10 ani de cand mi-au plecat fetele si nepotii, am renuntat la ultima masina de pe langa casa...; desi o foloseam rar, sunt zile cand ii simt lipsa...
    Insa, sunt obisnuit cu lipsurile...

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai amuzat teribil!
    Poza cu masinutele e super, super! Asa se intampla cateodata, lucruri dragute se intampla chiar sub nasul nostru, trebuie, doar, sa deschidem ochii ca sa le vedem si sa intindem mana ca sa le luam!
    Numai bine, Carmen, draga!

    RăspundețiȘtergere
  6. Excelente foto! :)) Scrumiere pentru Mercedes. :)) Dar sunt practice, pentru orasele aglomerate. Insa, de-ar fi sa conduc una dintre primele doua - in special una ca cea galbuie - as fi ca... girafa pe moped! :)) Ar trebui sa scot bancheta din față si sa stau pe cea din spate daca nu vreau sa dau cu genunchii de volan. :)
    Bancurile sunt excelente! Batranelul din primul banc sigur ar face furori pe sosele - daca si-ar aminti unde-i soseaua! :)
    Zile fericite!
    Distractie frumoasa alaturi de mami a ta si toti cei dragi! Imbratisari, de grup, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Spirit de observatie.Credeam ca masinutele mici sunt mai accesibile,ma gandeam sa-mi iau una.Da, de unde! Glumele sunt pentru diversitate si sunt bune.O seara cat mai placuta !

    RăspundețiȘtergere
  8. bunicii mei au avut Fiat 600, cel din fotografie e Fiat 500, sunt adorabile masinutele astea micute :)
    bancurile sunt adorabile, cel cu frana, absolut haios :))
    un w-end minunat sa ai draga mea draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Se zice ca fotografiile perfecte se realizeaza atunci cand intruneste conditiile perfecte, adica fotograful potrivit, in locul potrivit, la timpul potrivit. asa ca, te felicit, o idee tare faina ai surprins in cadru.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hihi
    Micute , frumos colorate si mare avantaj.pentru sofer. Locuri de parcare gasesti peste tot....:)
    Multumesc de zambete! Pop!

    RăspundețiȘtergere
  11. Super haioase bancurile si masinutele pe placul meu!
    Sa-ti fie seara bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  12. O masinuta ca acelea din pozele tale mi-ar trebui si mie, la ce drumuri si locuri de parcare avem in Ro, foarte haioase masinutele,multumim ca ne-ai inseninat cu aceasta vesela postare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc pentru zambetele starnite! Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. :))Da !Frana mai trebuie calcata din cand in cand.
    Iubesc masinuta...cea mai mica.:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru oras, broscuta cea galbena ar fi perfecta. Eu fiind mai mignona, merge super. Tare haioasa poza!

    RăspundețiȘtergere