vineri, 18 aprilie 2014

Acasa în Joia Mare



Tradiţia ne spune că în noaptea ce premerge Joia Mare se deschid mormintele, iar sufletele morţilor se întorc la casele lor. Acum se aprind Focurile de Joi-Mari, care se presupune că încălzesc sufletele celor plecaţi dintre vii, dar şi că deţin valenţe purificatoare pentru întreaga gospodărie.

20 de comentarii:

  1. Foarte frumos .o zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. e tare frumos la tine acasa, se simte din foto atmosfera calda, primtoare :)
    eu inca sunt la birou :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în Germania, Vinerea Mare este sarbatoare mare si e zi libera de lucru.
      te pup draga mea draga

      Ștergere
  3. Ce placut e Acasa la tine, o atmosfera primitoare in ton cu sarbatoarea.
    Sa ai pace si lumina in suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Tina draga! iti doresc deasemenea numai si numai bine! De Craciun veti fi trei :) cat de frumos va fi!

      Ștergere
  4. Wundeerschönes Osterfest wünscht dir liebe Carmen
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ich wünsche Dir ein schönes und sonniges Osterfest.
      Liebe Grüße
      Frohe Ostern liebe Crissi!

      Ștergere
  5. vezi ca un nene cu muschi a pus ochii pe tine... :)
    ce bine e acasa!
    te pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, ma crezi ca nu am inteles comentariul tau, pana când nu am marit fotografiile :)))) ai un fantastic spirit de observatie!
      pup si eu

      Ștergere
  6. Simplu, si cu gust ai aranjat totul. Iti doresc un Paste fericit alaturi de cei dragi, sa fii iubita si sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga mea. Aceleasi urari, de la mine pentru tine!

      Ștergere
  7. Se pare ca deja sunteti pregatiti bine: flori si ouale vopsite, camera primitoare. Sa aveti parte de sarbatori linistite, calduroase si pline de bucurii! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat, totul este pregatit, ca în orice casa de crestin. Multumim mult! aceleasi gânduri, înzecit înapoi!

      Ștergere
  8. La tine rafinamentul si bunul gust este la el acasa .Ce sa spunem noi ?Ne uitam admiram si uram:un Paste fericit si plin de bucurii alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  9. O seară bună îți doresc azi, în Vinerea Mare. Din motive de forță majoră nu am putut veni la MFC. Am avut calculatorul defect. De aceea acum mă grăbesc să-ți doresc Paști liniștite pe care să le petreci cu bucurie în sânul familiei alături de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. îmi pare rau Liviu, sa stii ca la MFC ti-am simtit lipsa.
      Pentru urari iti multumesc mult. Deasemenea iti doresc sa petreci zile tihnite si sarbatori pascale cu pace si lumina in suflet!

      Ștergere
  10. Foarte elegant si cu bun gust este aranjat totul la tine acasa. Din poze se simte atmosfera primitoare. Spor la pregatiri zilele acestea!

    RăspundețiȘtergere