marți, 15 aprilie 2014

Ranunculus

Ranunculus este una din cele mai atragatoare plante decorative. Este cunoscuta si sub numele de "Piciorul cocosului" datorita aspectului radacinii ramificate si îngrosate, foarte asemanatoare cu o gheara de cocos. Florile, cu petale multe, dese, având corolă bogata, frumoasă și variat colorată, aduc mult cu trandafirii sau bujorii. Iata câteva exemplare, fotografiate zilele trecute în Gradina Botanica din orasul meu. Le ofer cu drag, prietenilor acestui blog :)




23 de comentarii:

  1. Iti scriu: Multumesc - si aceasta inseamna ca ma consider prietena acestui blog. :) Iar daca vreodata voi gresi, sa stii ca nu e cu intentie. :)
    Sunt superbe florile! Primele 3 din coloana din dreapta chiar par trandafiri! Si-s tare gingase. Mi-ar placea sa am un "elastic" de prins parul care sa aiba atasata o astfel de floare! Ca model si culoare as alege pe prima din coloana din dreapta. :)
    Noapte linistita si somn odihnitor iti doresc! :)
    Imbratisari, de grup pentru grup, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea, bine ai facut ca ai scris aici ;) altfel consideram ca nu vrei sa fii prietena acestui blog ;)) Glumesc bineînteles. Ma bucur mult ca iti plac aceste floricele si poti alege prima din coloana din dreapa, este a ta, cu tot dragul de la noi.
      Suntem numai noi fetele acasa, stam în capotele de casa la cafeluta si -eu îmi citesc corespondenta electronica iar mama pe laptopul ei urmareste ultimul serial din Tanar si nelinistit, pe ProTV :))) Pupici

      Ștergere
  2. superbe. nu am stiut de acest soi.
    seamana intre bujor si trandafir.
    multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, Anca draga. Seamana mult cu trandafirii sau bujorii.
      cu drag :)

      Ștergere
  3. Ei, o adevărată simfonie a culorilor. Superb !

    Zi frumoasă, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat, Zina draga, nu te mai saturi sa privesti aceste minunate flori, atât de viu si divers colorate.
      Multumesc, si tie o zi cât mai placuta!

      Ștergere
  4. cu siguranta nu am mai vazut aceasta floare! nu stiu daca e parfumata dar de frumoasa e frumoasa, aduce mai mult cu un bujor :)
    multumesc draga mea draga pentru acest buchet inedit! te pupacesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parfumate nu as putea spune ca sunt, au însa o nota fina, proaspata, specifica florilor de primavara.
      te pup si eu si-ti doresc sa petreci o zi minunata, draga mea draga :-*

      Ștergere
  5. Cat de frumoase sunt! Draga mea Carmen, sa aveti Sarbatori frumoase, cu lumina, fericire si multa pace sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha chiar acum doua minute m-am gândit la voi :-* Imbratisari si pupici

      Ștergere
  6. Multumim pentru splendidele flori, eu vin mai rar dar mereu cu drag pe blogul tau.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună CARMEN!
    Wow ce splendoare de flori și culori!
    Păcat că nu au miros!
    Îți doresc o săptămână frumoasă!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt puternic parfumate... doar miros a primavara :)
      pup si eu. O saptamâna faina!

      Ștergere
  8. Ce varietate de forme si culori.Parca la noi sunt mai mici.Frumos!O saptamana plina de multumiri si realizari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe flori! Ma consider a fi una dintre prietenele blogului, asa ca le aleg pe toate!!! Multumesc Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Silvia, ce bucurie ca sentimentul este reciproc. Te pup

      Ștergere
  10. ehe...
    placut la tine! plin de culoare...
    sigur nu sunt in gradina botanica? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu inteleg... am scris din capul locului ca fotografiile le-am facut în gradina botanica...

      Ștergere
  11. Mă întreb cum de nu ştiam frumuseţea aceasta de floare. Ne răsfeţi cu flori în fiecare zi, săptămâna aceasta?

    RăspundețiȘtergere