marți, 1 aprilie 2014

Întâi Aprilie


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Este ziua pacalelilor, a râsului cu gura pâna la urechi, a ghidușiilor... Eu nu va pregatesc nicio șotie, ci va invit la o portie de amuzament. Prezint câteva glume pe care le-am primit pe e-mail de la mamica mea:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
În compartimentul unui tren care se îndrepta spre Cluj călătoreau împreună, în tăcere, un bătrân ţăran ardelean şi un domn cu figură de intelectual, foarte elegant îmbrăcat. După vreo două ore, bătrânul deschide vorba cu o întrebare:
 - Domnule, no că să nu vă supăraţi, dar ce-i aceea o sirenă?
Domnul, evident tot ardelean, răspunde:
- No că sirena-i un fel de făptură mitolojică, jumătate femeie, jumătate peşke.
Bătrânul mulţumeşte cuviincios şi se cufundă iarăşi în tăcere. După alte două ore îndrăzneşte din nou:
- No că să nu vă supăraţi, da care parte-i femeie şi care parte-i peşke?
Domnul, care evident ştia mitolojie, explică că de la mijloc în sus e femeie şi de la mijloc în jos e peşke.
Bătrânul începe să prelucreze informaţia şi înainte de a ajunge la Cluj, întreabă:
- Domnule, no că să nu vă supăraţi, da de care parte o tras Vasile Roită?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Un tip urca in avion si îsi ocupa locul. În asteptarea decolarii observa ca urca în avion cea mai frumoasa femeie pe care a vazut-o vreodata. Curând realizeaza ca femeia vine direct spre el si, cu mare satisfactie, constata ca aceasta avea chiar locul de lânga al lui.
Încercând sa intre in vorba, reuseste sa zica:
- Calatorie de afaceri sau de placere ?
- Merg la Congresul Nimfomanelor de la Chicago - raspunde femeia.
Electrizat (superexcitat) de prezenta alaturi a celei mai frumoase femei din lume, care în plus se recomanda nimfomana, tipul o întreaba încercand sa-si pastreze calmul:
- Si care este rolul dumneavoastra la acest congres ?
- Lector, raspunde femeia. Folosindu-mi experienta, vreau sa demontez unele dintre cele mai cunoscute mituri despre sex.
- Interesant... spune barbatul tremurând vizibil. Si care ar fi miturile astea ?
- Pai unul dintre cele mai populare mituri se refera la barbatii afro-americani, despre care se spune ca sunt cei mai dotati, când realitatea demonstreaza ca cei mai dotati sunt de fapt descendentii pieilor rosii. O alta credinta împamântenita este aceea ca francezii sunt cei mai buni amanti, când de fapt cei mai buni amanti sunt grecii si urmasii lor...
Dandu-si seama ca a fost luata de val, femeia îi spune jenata:
- Îmi cer scuze. Va bat la cap cu problemele mele personale si nici nu ne-am prezentat...
Barbatul, conciliant, îi intinde mâna si-i spune:
- Vai, dar nu este nicio problema. Permiteti-mi sa ma prezint: Winnetou... Winnetou Papadopoulos...

13 comentarii:

  1. Multam de bancuri! :)))
    Mare veselie mare sa fie la voi si azi!
    Imbratisari, de grup, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astazi am avut un curs de perfectionare, firma la care lucrez trece sistemul NX Unigraphics de la varianta 7.5 la 8.5 asa ca opt ore astazi am ascultat un trainner care ne-a prezentat imbunatatirile si avantajele pe care le aduce noul program. Dar... în tot raul a fost un bine :)) Am fost acasa la ora 16, în loc de ora 17! :))
      te pup

      Ștergere
  2. Bine ca mi-ai adus aminte ca azi e 1 aprilie, ca cine stie ce pacaleli ma asteapta :)).
    Cand eram in tara aveam o prietena mereu pusa pe sotii si intotdeauna reusea sa ma pacaleasca de 1 aprilie. Cred ca ar fi fost tare buna ca actrita.
    Faine glumitele de astazi! Zi frumoasa si fara prea multe pacaleli ;)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. azi am pacalit 4 colegi :))) Le-am spus "wow, ti-a pleznit camasa la sub-brat" :))) m-au crezut!
      De pacalit, pe mine azi nu m-a pacalit nimeni! ;)

      Ștergere
  3. chiar am pufnit in ras, sirena ca sirena dar Winnetou Papadopoulos :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. faza cu sirelene :)) cateva secunde nu am inteles, apoi nu m-am mai oprit din râs! Cât despre Winnetou Papadopoulus, am ras cu lacrimi! te pup draga mea draga

      Ștergere
  4. Multumim, Carmen, pentru portia de buna dispozitie! Sa ai o zi minunata! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gata concediul, te-ai intors? :) abia astept sa ne povestesti tot ce ai vazut si ce ai facut!

      Ștergere
  5. :)))) pupici, Carmen, o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. hihihi....am raaaaaaas....mai bine acum, decat niciodata !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha, ha! O porţie bnă de râs şi veselie.
    Sărt mâna, Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere