miercuri, 9 aprilie 2014

Miercurea fara cuvinte (15) - Zambile

Augsburg, aprilie 2014



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

34 de comentarii:

  1. Superbe flori! Îmi închipui ce parfum îmbătător răspândesc în jur. Zambilele sunt printre cele mai frumoase flori ale primăverii.
    Tare frumoasă primăvară este la voi. Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce lanuri spectaculoase de floricele multicolore și parfumate :)
    La mine nu vrea zambila și nu vrea :( !!!
    Frumos fotografiat !
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  3. le simt parfumul pana aici :)
    imi plac zambilele, imi plac cele albe in mod special dar parfumul lor (pentru mine cel putin) este prea strident...
    cele albe au un parfum discret, de asta imi si plac asa de mult, parca ar fi zapada parfumata :)

    din pacate in seara asta nu pot publica postarea mea...
    nu stiu daca e o problema la platforma blogger sau la laptopul meu :(
    voi posta maine de la birou, happy ww, draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi s-a umplut camera de mirosul zambilelor.
    Să ai parte de o noapte liniștită, cu cer înstelat și vise frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cata culoare, cata viata! Absolut superbe, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. ★ IImi plac tare mult zambilele ce ni le-ai daruit! ❥ Sunt atat de frumoase!!!!!★ 
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. superbe!!! Si cred ca mirosul lor este imbatator :)
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai ce minunatie!:)
    Ai mai plecat acasa sau ai ramas acolo printre flori?! :p
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mireasma zambilelor a ajuns si aici la mine, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună CARMEN!
    Wow cât sunt de frumoase..le simt parfumul!
    O zi minunată îți doresc!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Toate culorile, nici nu ma asteptam altfel :) Zi colorata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt superbe! Intotdeauna zambilele imi amintesc de sarbatoarea Pastelui.
    O zi plina de ...parfum de zambile! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Zambile, zambile, frumoasele mele zambile.....Am crescut în miros de zambile, bunică-mea avea grădinița de flori chiar sub fereastra mea și era plină de zambile primavara. Și de ghiocei, garofițe, busuioc și regina-nopții.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumoase sunt și ce parfum plăcut trebuie să fie prin preajmă. O zi minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow! Iti dai seama ce parfum este acolo? Minunat! Nu stiu de ce, dar mie imi plac cele albe si violet.

    O zi super frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumoase sunt toate! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Zambile ce te fac sa zambesti cu simplitatea si parfumul lor... Cum sa nu le iubesti?:) Zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu cand vad zambilute, ma gandesc imediat si la... albinuteeeee. Ma si mir ca nu e niciuna prin poze :))
    Foarte faine pozele!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Deja mi-ai iumplut camera de miresmele primaverii.
    Cum vad o zambila,cum deja ii simt mirosul.:))

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt de-a dreptul superbe, parca le simt si parfumul. Cate sunt si cat sunt de frumoase, le-as lua pe toate acasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Deja sunt o prezenta constanta...:)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Expresive fotografii! Imi plac florile de primavara , fascinante prin culorile si simplitatea lor eleganta!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce imagini frumoase! Un adevarat deliciu si extaz pentru privire!
    O seara frumoasa!


    RăspundețiȘtergere
  24. superbe, asa aliniate si cu niste culori deosebite
    asteptam sa se schimbe iar vremea. paote va fi mai rece.
    liliacul a inflorit si deja au inceput sa il fure de prin gradini :(

    RăspundețiȘtergere
  25. ce faine sunt.... iubesc florile astea. sunt asa colorate si miros asa frumos. ar trebui puse in dictionar langa veselie :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Te bucuri cand vezi cateva fire in gradina,dar la o imensitate de flori! Foarte frumos,sunt un pic invidioasa ca eu nu pot sa le am asa grasane.

    RăspundețiȘtergere
  27. Minunate! Miros senyational si sunt atat de frumoase, vesele si colorate!

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu îmi țin miercurea gura - relativ - tu te ți de provocarea mea? :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Sunt superbe!
    Culorile lor le vad... la vesminte. :) Rochii, bluze, pantaloni. Ce veselie e vara pe strada, cand oamenii se imbraca in culorile florilor. :)
    Imbratisari cu drag, de la grup. :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Am făcut o baie de zambile aici și plec cu parfumul lor în suflet, cu ochii luminați de culorile lor vesele. Mulțumesc !
    Să ai zile frumoase, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  31. o minunatie de culori...si cred ca miros demential!

    RăspundețiȘtergere
  32. Cata explozie de culoare!! Si ce inmiresmat trebuie sa fi fost tot locul... imaginatia ma ajuta! O zi insorita!

    RăspundețiȘtergere