miercuri, 17 octombrie 2018

Miercurea fara cuvinte (s.42) - Ziua Recoltei (lol)



Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis ☺ Exista aici, chiar si un tabel cu teme facultative pentru fotografii, pe fiecare saptamâna - pentru ca de obicei, atunci când este permis orice, cadem în pana de ideii ☺ Happy WW! ☺

42 de comentarii:

  1. Ca de obicei: plina de imaginatie! :)
    Minunate decoratiuni. Feţe zambitoare, pentru o toamna bogata! Si inimioara imi place tare mult! :) Am la inima toate "bunaciunile" care o compun. :) (super tare ideea - si realizarea - inimii).
    Zile senine iti doresc, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
    Happy WW!

    P.S. Vin si eu, cat de repede pot - mi-am cam pierdut ideile. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca m-as fi gandit sambata la "inima" as fi avut mai multe bunatati, ca noi sambata dimineata cumoaram legume si fructe proaspete. Si reinnoim rezerva de vitamine miercuri la amiaza, deci... pe mine m - a lovit inspiratia marti seara, cand aveam cele mai putine legume si fructe in casa. Dar asta e, muza e oricand binevenita 😜
      Te pup si eu cu drag si dor. salutari si imbratisari de la trio pentru trio 🤗

      Ștergere
    2. Bine te-am regasit, Carmen draga! :)
      M-am inspirat de la tine in alegerea fotografiilor pe care le-am prezentat.
      Oooo! Fain sa refaceti "rezerva" de vitamine cu fructe si legume proaspete! Sora mea si mama consuma pe rupte; eu mai putin, dar consum (mai ales struguri - cu biscuiti, piscoturi etc; portocale - cu ciocolata; mere rase, cu zahar, scortisoara si biscuiti, rosii cu sare, si tot asa; ghimbir as manca pana-mi iau foc ochii) :)
      Seara frumoasa si noapte buna!
      Happy WW!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la noi pentru voi! <3

      Ștergere
    3. Uite acum vin sa vad cu ce te-au vrajit Muzele ☺
      Te pup si te îmbratisez. Noapte buna draga mea <3

      Ștergere
  2. Ce recolta bogata si inimoasa :D!!! vai ce superbe aranjamente.
    La mine recolta a fost modesta, dar dintr-un singur sambure a iesit un fir care a rosit doua rosii. Lol
    Imi place atat de mult inimioarele tale :*
    Pupici cu drag si happy ww!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e usor sa compui asa ceva daca ai buna-dispozitie 😏 si un bostan, un castravete, cateva rosii, ceapa, mure, banane, mere, pere, un ciorchin de strugure, doua physalis, un pumn de alune, prune uscate, cranberrys, macese si un buchet de frunze si flori de camp.. te pup Rux. o zi frumoasa 😘

      Ștergere
  3. Inovativa si inspirata ca intotdeauna!Te salut cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. O inimă uriașă, gustoasă �� și o minte plină de roade! Un tablou multicolor, amuzant și apetisant! M-a vrăjit mutrisoara cu freza tomnatică și ochii de culoarea lavandei...În aceeași măsură doamna cu cocul intr-o parte ��
    Felicitări și îmbrățișări, dragă Carmen!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos te-ai exprimat ❤️ multumesc Gina draga 🤗
      Mutrisoara din flori si frunze am compus-o pe cand eram la plimbare cu baietii mei. Frumusetea peisajului mi-a transmis un entuziasm excesiv 😂 Am adunat un buchet de floricele, un pumn de macese si cateva mure si cand am ajuns langa bustean, mi-am si imaginat fetisoara, folosind nodul in chip de nas. Mai greu a fost cu echilibrul maceselor si al frunzelor, ca de, trunchiul e rotund.
      Pe cealalta doamna am realizat-o duminica, in ultima secunda inainte ca Helmut sa taie "cocul" pentru supa-crema de bostan 😂😜
      te pup Gina. o zi minunata sa ai 😘

      Ștergere
    2. De fapt ai realizat un omagiu în imagini pentru paleta de culori și bunătăți pe care ne-o oferă toamna 😘
      Întorc pupici și urări de bine!

      Ștergere
    3. este o joaca 😉 imi face mare placere sa ma joc in acest fel 😊
      Pupici Gina. Saptamana placuta in continuare sa ai, draga mea 💓

      Ștergere
  5. Un mod de a orna superb, in stilul tau!
    Multumesc pentru bogatiile prezentate!
    Happy WW, draga Carmen! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in stilul meu?! dragut din partea ta sa zici asa ceva 😊
      Happy WW Suzana draga.

      Ștergere
    2. Dragut? Nu stiu, mie asa mi se pare cand ne prezinti aranjamente de orice fel! Pline de inedit si un colorit armonios!
      Asta vad eu la tine! :) Pup!

      Ștergere
    3. am spus "dragut" pentru ca atribui unui "stil propriu" modul de prezentare de pe blogul meu. Si iti multumesc, pentru ca de fapt acesta si este scopul meu, deci in ochii tai, l-am atins <3
      Te pup. Noapte buna Suzana draga!

      Ștergere
  6. Bogată recolta şi plină de bunătăţi. O inimă şi două zâmbete sănătoase. Tare frumos!
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😉 o inima si doua zambete sanatoase, ce frumos zis! multumesc asemenea, Potecuta happy WW 😊

      Ștergere
  7. Bogăție și culoare aici la tine, din plin! :)
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte reusite aranjamentele! Deja mi s-a făcut poftă de o porție de sănătate. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sanatatea este cea mai importanta si trebuie avut grija de ea, ca e numai una!
      Happy WW 😏

      Ștergere
  9. Faine ornamente si aranjamente de toamna! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce imagini frumoase...asa imi doresc o gradina...
    Multumim pentru gazduire

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu abandona visul. Si eu, abia dupa 40 de ani am reusit sa am casa cu curte si gradinita de flori. Fotografiile de azi sunt insa facute intr-o drumetie, iar legumele si fructele sunt cumparate.
      Happy WW 😊

      Ștergere
  11. Faci bine că povestesti despre etapele/proceselor creative. Unii, dintre cei care nu publica, ar putea considera ca blogareala e o joaca...
    Să ai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru mine blogul este munca creativa si distractie in acelasi timp. multumesc mult Aurel.
      happy Ww 😊

      Ștergere
  12. Ce haiose sunt legumele tale :)
    Happy WW!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si fructele si florile si frunzele ;-) Multumesc!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  13. Haioase si placute ochiului meu fotografiile tale.
    Eu, din pacate nu am vanat azi decat... pisici in curtea Ateneului... lumini, frunse, umbre...sper sa va placa...
    Cum locuiesc la bloc, gradina nu am... Hapyy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imaginile fotografiate de mine nu au nicio legatura cu gradina mea - doua sunt facute într-o plimbare - o drumetie si altele doua, în bucatarie, având la îndemana legume si fructe cumarate de la piata ☺
      Oricum, tema este facultativa, deci ma bucur ca ne prezinti pisicuta de la Ateneu!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  14. Ce frumos ai pregătit "Ziua recoltei"! Foarte frumoase fotografii !
    Îți doresc mult succes în toate activitățile ! Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Prietena draga!
      O saptamana buna in continuare sa ai!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  15. 💓 Arta si voie buna!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Minunat ai surprins frumusețea și bogăția toamnei în imagini. Iar tema este atât de generoasă!
    Numai bine, dragă carmen și o toamnă minunată în continuare! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi place nespus de mult Toamna, de aceea ma si simt deosebit de inspirata in acest sezon. Ma bucur mult ca iti plac fotografiile mele, Alex draga.
      Si tie, numai clipe frumoase!
      happy WW 😊

      Ștergere