joi, 27 septembrie 2018

Apus de soare

Brumarel bate la usa si pregateste pentru melancolici, peisaje de vis.
Am la îndemâna doua fotografii facute ieri: prima - momentul în care apusul de soare învaluie cartierul meu, a doua: momentul în care seara se strecoara pe strazile orasului, pune stapânire si se transforma în noapte adânca.
Bucurati-va cât mai mult de frumusetile care va înconjoara!
Un sfârsit de saptamâna cât mai frumos, tuturor vizitatorilor acestui blog si mai ales, participantilor la MfC/ saptamâna 39Lumea lui Alexander, Diana, MfC, prietena-japonezaDaurel, Poteci de dor, Nima, Rux, GhitaB, Gina, Cristi.

5 comentarii:

  1. Aaah, ce frumuseţi ne-ai adus în dar!
    Mulţumim mult, Carmen! Şi tu să ai parte de zile pline de lucruri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi s-a racit vremea tare, am bifat deja si un rosu-n gat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un apus incendiar si o seara stralucitoare! :) Suuuupeeeerb! (apusul, mai ales).
    Multumesc, Carmen draga! Iti doresc sa ai si tu un minunat sfarsit de saptamana!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Se potriveste cugetarea lui Octavian Paler:
    "Din ce în ce mai puţin soare şi din ce în ce mai multă amintire a soarelui..."
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fotografii frumoase ai pregatit pentru noi <3!
    M-am bucurat mult si de apusul ce se vede peste case (ai facut fotografia de undeva de sus, nu:P ?)si de plimbarea pe straduta frumos luminata si curaaaata din oras.
    Si mie imi place sa surprind astfel de apusuri - desi uneori aparatul nu reuseste deloc sa capteze realitatea aceea din impletirea auriului cu roz si bleu... e ceva asa un pic ireal.
    Cat despre poza doi... imi aminteste de o plimbare dintr-o seara, alaturi de ai mei si Ralu.. prin Viena, pe Ring. Dar si de Brasov. Cu mentiunea ca din pacate la noi oamenii nu inteleg deloc termenul de civilizat si vandalizeaza si distrug totul. La noi nu se poate fara mucuri de tigari pe jos si alte mizerii. ;( Ce pacat. Pot sa spoiasca fatade si sa puna luminite si reclame pana nu mai pot. In spate.. ramane ce sunt cu adevarat. (cei care fac ce fac).

    Pupici cu drag <3 si imbratisaaari :*

    RăspundețiȘtergere