miercuri, 12 septembrie 2018

Miercurea fara cuvinte (s.37) - Lumea copiilor



Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis :-) Happy WW! ☺
PS: Tema pentru saptamâna urmatoare este aici "MfC2018"... va rog sa faceti propuneri pentru urmatoarele luni. Va multumesc anticipat. Happy WW! ☺

27 de comentarii:

  1. Ce atmosfera draguta! Este o adevarata explozie de culori si jucarii pentru copii. Si totusi cand vreau sa aleg ceva este tare greu... In magazine mi se pare doar o cortina stralucitoare si superficiala. Cam greu sa trec peste aceasta senzatie. Asa ca ma intorc la carti de colorat si de povesti si puzzle-uri! :)
    Happy WW, draga Carmen! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu ador astfel de magazine si abia astept sa am motiv sa le trec pragul 💓 Ca sunt jucarii, carti, imbracaminte sau rechizite scolare, toate sunt facute parca sa iti cucereasca inima.
      Te pup si eu. Happy WW Suzana draga

      Ștergere
  2. Cărți, jucării, costume! Da, asta trebuie să fie lumea copiilor!

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in libraria pentru copii prescolari as putea sa petrec ore fara sa ma plictisesc 😊 Apropo copilarie si carti, am avut cateva carti iubite pe cand eram la gradinita si cu trecerea timpului dar mai ales cred ca datorita mutatul, am pierdut multe multe din ele. Am reusit insa sa cumpar online, aceleasi editii. Imi face bine chiar si doar ideea ca le am in biblioteca. Nostalgiile...
      HAPPY WW ZINA DRAGA 😊

      Ștergere
  3. Există oare o lume mai frumoasă decât asta?
    O zi plină de bucurii, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in viata asta, nu, nu cred 😏
      HAPPY WW POTECUTA DRAGA 😊

      Ștergere
  4. Ne-ai adus, inca odata, intr-un univers relaxant.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cat ma bucur sa citesc aceasta propozitie 🤗
      Multumesc. Happy WW!

      Ștergere
  5. :) Delicios! Ce mirata pare oaia (?!) :) la vederea unei vietati cu blanita incretita! E mortal Leo in magazin! Asa cum sta el, cuminte, ar putea fi confundat cu un catelus de plus extraordinar de reusit! :)

    Universul acesta al lucrurilor pentru copii este... Uau! :) Cand trebuie sa cumpar vreo jucarie pentru vreun micut, de cele mai multe ori cumpar una si pentru mine! :) Imi place sa privesc toate aceste minuni si cand trebuie sa si cumpar... tare greu ma hotarasc.

    Am scris cu-n zambet larg pe buze, cu gandul la magazinele cu jucarii si la mutrisoarelor micutilor care se plimba printre rafturi! :)
    Zi frumoasa iti doresc, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, l-ai observat pe Leo? am ras cu lacrimi ca s-a oprit foarte interesat langa un catel din plastic, l a inspectat si nu a mai fost interesat. Dupa o ora, am trecut intentionat din nou pe langa catelul de plastic sa vedem cum reactioneaza, dar nu a mai cazut in plasa 😊 Am fost f. impresionati ca stie si recunoaste forma unui catel. Nu ca e al nostru, dar e baiat intelegent 👍😂🤣
      Iubesc si eu asemenea magazine, ma pierd cu orele, daca timpul imi permite.
      Te pup. Ganduri bune si imbratisari de la trio pentru trio 💓 happy ww, Diana draga

      Ștergere
    2. haha! Bineinteles! Prima data in poza unu din colaj! <3
      Deci catel e acela! :) Banuiam ca nu e oita, dupa urechi, dar nu mi-am dat seama ca e catel (m-am gandit mai mult la... leoaica, pentru ca pare bot de leu si nu are coama). :)
      Sunt convinsa ca e inteligent! <3
      Pupici cu drag! Seara frumoasa!

      Ștergere
    3. nuuu, nu am pozat catelul acela din plastic negru. In poza din colaj este intr-adevar o lama sau oita... ceva de genul acesta ☺
      Te pup :-* Seara faina!

      Ștergere
  6. Lumea minunată a copiilor ! Ce drăgălaş stă Leo - şi el e tot o păpuşică !
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha, daaaa. Chiar am o fotogeafie din concediul in Toscana de vara aceasta, cu Leo si un catel Foxterrier, de jucarie. Greu sa-i deosebesti. trebuie sa caut fotografia.
      Te pup Prietena draga. Happy WW 😊

      Ștergere
  7. Faine lucrusoare create special pentru copii! Ele aduc veselie si optimism! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca noi adultii, apreciem mai mult decat cei mici aceste minunatii 😊 Mie imi plac enorm.
      Happy WW Cristi 😊

      Ștergere
  8. Am sosit si eu in "Lumea copiilor",mai pe inserat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga mea, in sfarsit am ajuns si eu la laptop. Am incercat eu ieri sa comentez de pe mobil (si am reusit sa ma deloghez cu succes hahahahaa, atat) intr-o mica pauza. Acum in sfarsit ma pot bucura de fotografii - vai cate minunatii <3. Imi amintesc de pozele pe care mi le facea Ralu cu dedicatie (prin preajma sarbatorilor mai ales) de pe la raionul cu jucarii. :))))
    Sunt cate unele la care greu le mai rezist :)))).

    Dar dragul de Leo - ce frumos pozeaza el cu spiderman si cu lama :D. <3

    Si ce dragute sunt papuselele ;).
    Minunat!!

    ps: abia astept sa il vad pe Leo langa terrierul de jucarie <3.

    Happy WW, cu o zi mai tarziu :*!!

    pps: motivul absentei mele e, printre altele, cauzat de niste rosii!! Dar sa stii ca le-am pedepsit si le-am facut suc!! :)))) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Lumea copiilor, o lume plină de veselie. Numai privind aceste imagini cu jucării și cu Leo printre ele, și ne apucă râsul, umplându-ne de veselie.
    Zile frumoase și vesele, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. ce dragut, nici nu stii la ce sa te uiti mai intai, chiar daca avem o groaza, ne mai trebuiesc!

    RăspundețiȘtergere