miercuri, 18 octombrie 2017

Fascinatie


Fiecare anotimp are un farmec aparte si nici ca pot sa-mi imaginez sa traiesc într-un loc în care exista doar unul sau doua anotimpuri. Fiecare sezon îmi provoaca emotii speciale, toamna însa ma fascineaza pur si simplu!
Fiecare noua zi îmi creeaza impresia ca deschid usa unei Galerii de Arta (ma refer aici mai ales la zilele fara ploaie ☺).
Iubesc peisajele din zor de zi, când aerul e difuz, umed si puternic aromat în nuante dulci-amari, când ceata pluteste în nori mici, ca si când cerul s-ar fi rasturnat. Este momentul în care ies în curte desculta si peste camasa de noapte strâng o patura pufoasa în jurul corpului.
Pâna când aparatul de cafea îsi face programul de clatire, Leo (catelusul meu) îsi face scurtul rond de dimineata. Apoi intram în casa si ziua poate sa înceapa ☺

Iubesc sfertul de ora pe care-l petrec în masina, în drum spre serviciu, atunci când discul rosu al soarelui se iveste la orizont. Cerul liliachiu seamana cu o acuarela în nuante frez-aurii, iar copacii de pe marginea soselei par a fi din arama. Soarele se arata din ce în ce mai rotund si îmi zâmbeste din fiecare oglinda. Aerul curge ca mierea si se alungeste în sensul opus de deplasare al masinii. Soseaua luceste gri-aurie iar eu par o mini-cometa.
Ajung în parcarea firmei si în momentul în care încui portiera masinii, închid acolo si mirajul tocmai trait, sa ramâna doar al meu si sa-l regasesc mâine dimineata ☺

34 de comentarii:

  1. Dimineti linistite de toamna! Perfect e titlul ales! Fascinant si drumul pe care-l parcurgi zi de zi - desi pare acelasi e mereu ceva schimbat. :)
    Imi place cum incui mirajul in masina! :) Unde-i Leo, sa-l pazeasca? A, da! Leo e in cuibul lui cald si primitor, mai doarme un pic. <3 Pupic pe botic!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 🤗 Leo se plimba cu masina cu Helmut, il insoteste peste tot, ii place sa astepte in masina pana cand Helmut rezolva ce are de rezolvat ( cumparaturi sau posta). Cand are programare la doctor, organizam babysitter 🤣 Adela sau Raluca se ofera cu drag.
      Pupici si imbratisari de la trio pentru trio 😘❤

      Ștergere
  2. Toamna are galeria cea mai frumoasă,culori,forme minunate !
    Este anotimpul meu preferat,orice ar fi.
    Este o plăcere să te reîntâlnesc cu fotografii încă mai frumoase decăt înainte :)
    nu mă lingușesc,chiar așa e !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnu'Io draga, ma bucur ca ne-am reîntâlnit ☺ Multumesc pentru compliment, insa trebuie sa recunoastem ca fotografiile mele nu se pot compara nici pe de parte cu fotografiile tale. Avem amandoi "ochi de artist" insa tu mânuiesti cu maiestrie o camera profesionala iar eu, din comoditate, ma joc cu un telefon mobil ☺
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut sa ai!

      Ștergere
  3. Cata bucurie mi-a adus confesiunea ta! Cu exceptia drumului la serviciu, diminetile de toamna imi sunt la fel, dar nu as fi putut sa scriu si poza asa bine ca tine! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea, nu degeaba suntem prietene ♥ gândim la fel, facem la fel, simtim la fel.
      te pup. Salutari Domnului V si Zurlei.

      Ștergere
  4. Ce fascinanta descriere! Multumesc pentru un mic vis la inceputul zilei!
    Toate cele bune, draga Carmen! Cu multe trairi la fel de inspirat colorate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu esti tare sensibila si reusesti mereu sa intri cu mine pe aceeasi lungime de unda. Multumesc :-*
      Un sfarsit de saptamana placut, Suzana draga!

      Ștergere
  5. Vezi? Drumul mai lung are bucuria lui si iti aduce in cale multe peisaje de vis. Te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mihaela draga.
      nu prea inteleg la ce te referi... care "drum lung"? ☺ Poate ca te referi la vremea cand eram detasata la Firma Faist si mergeam cu masina o ora dus si o ora intors.... De atunci insa a trecut mai bine de un an.
      Am chiar scris aici, ca drumul meu pana la servicu dureaza doar 15 minute ☺ Firma la care lucrez (Osram - cel mai mare producator de corpuri de iluminat din lume) este în afara orasului (filiala din Schwabmünchen), de aceea nu am semafoare, intersectii sau treceri de pietoni si reusesc performanta de a strabate cei 20 km in 15 minute. Peisajele de vis sunt de jur imprejurul nostru, trebuie doar sa "deschidem ochii" ☺☺☺ Te pup si eu

      Ștergere
  6. Cata inspiratie pluteste in aer, ce senzatii splendide iti ofera decorul, ce betie de culori ametitoare invaluie natura,...o muza perfecta este frumusetea si bogatia toamnei!...sa ne scaldam privirile, sa-i contemplam metamorfoza zilnica, sa o savuram la maxim! Zilele aceastei saptamani sunt un cadou divin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar discutam zilele trecute cu prietena mea LU din Ulm despre cat de minunata este toamna... Ea se intreba "oare de ce ma ravaseste asa atmosfera aceasta de toamna, oare m-am indragostit cândva intr-o toamna?!" ☺☺☺
      Asa este Gina draga, toamna este fascinanta prin bogatia de culori. In plus, emotioneaza si prin faptul ca marcheaza trecerea timpului, evidentiaza o transformare.
      Savureaza din plin aceste superbe zile. Cine stie când vor incepe plole...

      Ștergere
    2. ...si pentru ca ai rasarit printre noi in acest fascinant episod autumnal, azi cand ti se mai ofera o crizantema sau o frunza aramie sau un apus cu raze blande si mangaietoare la decorul vietii tale, iti urez sa ai parte de cat mai multe clipe fericite, de sanatate maxima si de iubire sincera!
      La multi ani buni, draga Carmen!

      Ștergere
    3. Multumesc Gina draga. Mereu atenta.
      Multumesc pentru gandurile bune. Trimit cu drag si inzecit inapoi

      Ștergere
  7. La mulți ani frumoși cu sănătate și fericire alături de cei dragi !

    https://500px.com/photo/232401019/happy-b-day-carmen-by-ervin-marton?ctx_page=1&from=user&user_id=10424221

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Ce surprizaaaaaaaaaaa! ☺☺☺ Esti nemaipomenit! cum de ti-ai amintit tu de ziua mea?! Tocmai am terminat de ornat tortul pe care vreau sa-l iau maine cu mine la serviciu, pentru colegii de birou si m-am gândit, hai inainte sa dau stingerea, sa deschid scurt blogul ☺☺☺ Minunata surpriza m-ai facut! Nu am cuvinte sa iti multumesc.

      Ștergere
  8. LA MULTI MULTI ANI, draga Carmen!
    O viata frumoasa, senina, plina de bucurii cat mai colorate, alaturi de toti cei pe care ii iubesti!

    https://www.youtube.com/watch?v=gw9fKuymA0I&t=13s

    Ziua sa-ti fie superba azi si oricand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana draga! Esti o draguta ❤
      O zi minunata si tie. Pupici si imbratisari 🤗

      Ștergere
  9. Sincer toamna ma fascineaza cel mai mult si pe mine. Are niste culori aparte si se simte altfel aerul respirat !

    RăspundețiȘtergere
  10. La mulți ani fericiți, dragă Carmen! Multă sănătate și numai bucurii, alături de cei dragi. Și cât mai multe toamne frumoase și atât de colorate.
    Toate bunele doriri, de la echipa veselă din Târgoviște! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alex draga. Si voua multa sanatate si numai bucurii

      Ștergere
  11. La mulți ani, dragă Carmen! Să fii mereu sănătoasă și veselă! ♥

    RăspundețiȘtergere
  12. La mulţi ani !
    Multă sănătate !
    Să fii iubită !

    RăspundețiȘtergere
  13. Hello There. I found your blog using msn. This is a really
    well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read
    more of your useful info. Thanks for the post. I'll certainly comeback.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca frumusetea acestei luni de toamna ne-a trezit la viata. Deja si mie imi era dor de aceasta lume si ,timid,ma voi intoarce printre voi.:)
    Gandurile mele bune le-am trimis alaturi de lumina calda a zilei tale .
    La multi ani ,Carmen,draga mea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Angi drga. Multumesc asemenea. Si eu ma bucur sa ne reauzim si citim 😊

      Ștergere
  15. :) fascinatie de toamna... n-am putut rezista sa notez, acest gand...*-* Seara de sambata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere