joi, 24 mai 2012

95+5

O idee de aranjament floral, celor care trec pe aici, dar mai ales participantilor la editia 21'12 a "Miercurii fara Cuvinte": QTuristu', silvius210, Iulia Radu, 7 coline, fly, SARA, G1b2i3, Daurel, Abisuri, Ana, Art of RetroCollage, Sukhmandir Kaur, Blogger Broadast, Self Sagacity Follows, Pearlsa, SoriN, Best Day EVER, Gianina, Emme , AEFC, Florina, Colectionara,Paul, a narretto, Just Words, Ina, C.L.M., Leovi - From the edge, Alina, Xaara Novack, tibi, LindeMona, Liviu Bimbea (abbilbal), addicted, Ema Hategan, Cris-Mary, zoltybogata, ChGabriela, atelierul elenei, Mădălin, andreiraduM, Shakuka, Ana Lutas Foto, Silving, Dracusor, mircea Florescu, rux (copilarim), Roz... sau nu, Cristi Milla, Diverse , OFZ, Altcersenin, Zina, geanina, Vania, ELENA, Scorpio, Melly, Pătrăţel., Blind Love, B.D., Vanessa, Cămăraş de lumini, Insula Ekklesia, Diana, LifeRamblings, Costin Comba,felicia,anastasia, Cleo, Alice in WonderNet, Solidaster, fosile, RobertN, aA, Muc Roz, ratzone, cafeaua ta, Roxana Muntean, Tiberiu, Dan, Foto de inginer, Smiling Miss, Slowaholic, DANI, Lumea lui Alexandru, tu1074, Rocs M, nima, Raki, pandhoraa, Aliceee Traveler, MIRELA, Tudor Enea, Leovi - Love will be my mirror + Steliana, Marco Polo, Ninu, Crissi si Stefania. "Ladita" cu flori prezentata aici, este un aranjament ideal pentru colturile de gradina fara gazon.
Sa aveti în continuare o saptamâna plina de bucurii!

21 de comentarii:

  1. Aranjamentul floral arata absolut superb!!! Imi place la nebunie! O noapte frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! Am să-i arăt mamei:) eu stau între betoane...
    O noapte liniştită!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare mult mi-a plăcut soluția aceasta !Frumos și cu gust !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos pentru cine are casa!

    RăspundețiȘtergere
  5. ceva rustic si incantator...imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Perfect natural.
    Eco (...logic !)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb! Mă gândesc să încerc și eu ceva similar pe un peticel de pământ unde nu vrea și pace să iasă nicio plantă din semințele pe care le-am pus, sau și mai rău, nicio plăntuță sădită acolo nu rezistă, ceva din pământ iese(noaptea) și le ronțăie :(. Sunt curioasă dacă in asemenea aranjamente ar mai ajunge "dăunătorul" să facă ravagii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu m-am aprovizionat inca cu lemne pentru
    iarna aceasta,dar prima butura, va avea drept
    urmare, exemplul dat de tine.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce idei frumoase, care fac o grădină să fie un colţ de rai!

    O zi frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos!Ma faci sa regret ca nu locuiesc la curte sa pot avea o multime de flori!Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  11. Plin de culoare, imaginatie si frumusete! :)Imi place mult,si in functie de acest gen de aranjamente, ne putem gandi la nenumarate altele. Cred ca aici sta frumusetea lor, versatilitatea si imaginatia noastra care este pusa la lucru intr-un mod util si placut. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Scoarţa cea groasă, ca un "cojoc" de urs, protejează gingaşele floricele multicolore de parcă le-ar strânge la piept şi le-ar veghea cu dragoste...De aceea şi ele se simt bine şi mereu ... înfloritoare! :)))Să aveţi o zi frumoasă şi...multicoloră !

    RăspundețiȘtergere
  13. ce frumos aranjament, imi pare rau ca nu am timp sa fac si eu cateva la bunica in gradina dar o voi instrui pe mama sa faca ea cand merge :D Multumesc Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  14. super idei:D:> arata foarte interesant:D te pup dulce:D zi faina:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Vacanță plăcută Carmen! Mulțumim și uite că e super familia Miercurea fără cuvinte, mare și frumoasă! Îmbrățișări! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Exceptionale aranjamentele, doamna Carmen! Va multumesc mult, ca ati impartasit cu noi.
    O seara minunata va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Minunata combinatia de culori si inedita jardiniera !

    RăspundețiȘtergere
  18. Grozav imi place ideea ! Poate reusesc sa gasesc ceva adecvat :)

    RăspundețiȘtergere