vineri, 2 martie 2012

Salata de fructe

Un Papaya urias si bine copt, un Ananas, un pumn de Physalis...



Trei kiwi, doua pere si doua mere...

Am curatat toate fructele si le-am taiat cuburi. Am presarat deasupra o priza de praf de cuisoare si una de scortisoare. Gata - Pofta buna! :)

26 de comentarii:

  1. Am trecut, cam intamplator, pe la Dl Paul si am avut surprize; o surpriza este ca am aflat acolo despre aceasta postare... de post.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai facut pofta, ma duc sa-mi iau si eu un fruct, ceva :-P

    Vezi ca ananasului trebuie sa ii scoti chestia aia rotunda din mijloc, nu e buna de mancat... exista o ustensila speciala de curatat ananasul care o indeparteaza, am vazut in mai multe locuri prin care m-am preumblat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana draga, si eu am acel cutit rotund care scobeste miezul ananasului - care este o parte lemnoasa a fructului. Si bineînteles ca si coaja trebuie cioplita bine la ananas, pentru ca irita mugurii gustativi.
      Sa ai un weekend cât mai placut! :)

      Ștergere
    2. Ei, bravo, m-a indus in eroare poza :-))) Ai fi surprinsa cate hoteluri habar nu au de chestia asta si iti servesc ananasul fix asa ca in poza, iar multa lume chiar nu stie ca miezul ala nu se mananca...

      Ștergere
    3. vorbesti serios, Ioana? unde sunt hotelurile alea?! ma refer, în ce tara?! :) oh Doamne!
      nici nu m-am gândit ca fotografiile ar putea induce în eroare. Ca doar si din papaya - spre exemplu, am aruncat toate bobitele, si nu am fotografiat fiecare faza de prelucrare. Am urmarit mai mult aspectul artistic al fructelor :)

      Ștergere
  3. adevarul este ca arata foarte bine :)
    iti doresc o primavara plina de bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm, si ce aromata si gustoasa e!

      o primavara vesela si parfumata sa ai, deasemenea!

      Ștergere
  4. Arata bestiala salata :) !
    La noi inca nu am vazut papaya niciodata, in schimb am vazut filmul
    "Mirosul de Papaya verde" (The Scent of Green Papaya) si am plans la el ca un copil...ce sant ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. precis ca este! doar ca mai mici... asta a fost zau URIAS! :))

      Filmul nu l-am vazut... hmmmm trebuie sa-l caut! mersi :)
      o seara faina, Ninule!

      Ștergere
  5. Ma duc repede sa manânc niste ficatei pane si vin imediat sa iau câteva linguri.
    Daca ai trecut la salata de fructe înseamna ca esti mai bine! Ce minuni ar fi facut niste afine!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ai dreptate, mi-e mai bine! afine am servit, ca se gasesc proaspete, mai tot timpul în super-market. De acelea uriase, nu din cele aromate si fine, culese spre exemplu -din Apuseni, ultima data ;)

      Ștergere
  6. imbietoare salata :)
    nu prea sunt eu fan cuisoare dar cred ca echlibreaza gustul dulce al ananasului :)
    ma duc sa-mi iau un mar...cred ca mai am si niste portocale :)
    te pupic...o noapte aromata iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu îti palce aroma cuisoarelor? hmmmmm... daca-ti spun ca eu am primit de Craciun o sticluta - o mostra de aroma, cu esenta de cuisoare si o tin pe comoda, lânga canapeaua de unde privesc la tv si... din când in când, deschid sticluta si aspir aroma... hmmmmm! :))
      Pupici. O seara tihnita îti doresc!

      Ștergere
  7. Numai salata mai mananc cateva zile! E plina de savoare si vitamine...Si ce culori, dar ce parfum! Gata, ma duc sa prepar una. Inca nu am fost la cumparaturi, asa ca voi inlocui (deocamdata) papaia cu pere englezesti. O zi plina de prospetime! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) am facut seria de fotografii saptamâna trecuta, ca eu de o saptamâna nu manânc decat paine prajita, ceai si morcov ras :))
      Salatele de fructe nu doar sunt pline de savoare, dar satura si vitaminizeaza. Si eu sunt pentru o cura! Te pup

      Ștergere
  8. Salata e atat de apetisanta doamna Carmen si arata foarte bine si mi-ati facut o pofta cu ea, hmmmm... Fug sa mananc si eu un mar, acum... :)
    O zi minunata va doresc doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A pregati o salata de fructe, cere ceva timp si rabdare, dar rasplata va fi pe masura asteptarilor!
      Sa ai un weekend minunat, Stefi draga!

      Ștergere
  9. Imbietoare si apetisanta salata ta la care
    nu puteam lipsi tocmai eu, cea care, ador acest desert!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca esti aici lânga mine, Steliana draga!
      sa ai un sfârsit de saptamâna minunat!

      Ștergere
  10. Foarte buna salata si foarte sanatoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. In 1981 m-am bucurat prima data de fructe de cactus.Asta a dus la saruturi ,,electrizante,,
    Ce frumos sa nu stii cum se maninca fructele de cactus...Cu drag, Lu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) abia astept sa-mi povestesti, cu lux de amanute "aventurica" :))
      îmbratisari. Sa ai o saptamâna minunata!

      Ștergere
  12. Semintele de papaya parca sunt perlute.:)
    Totul arata atat de apetisant si sunt sigura ca ti-a priit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt tare dragute! sunt ca perutele negre :)) pacat ca se arunca!
      Pacat ca e atâta munca... dupa pofta, as mânca zilnic!

      Ștergere