marți, 24 ianuarie 2012

24 Ianuarie


28 de comentarii:

  1. Au unit frumusetile lalelelor cu amintiri dragi sufletului tau.
    Intru si eu in hora ta!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa este, Angi draga! am încins hora, aici, departe de tara, cu cine am avut în preajma ;) pupici

      Ștergere
    2. ce fain! suntem deja patru: Angi, tu, eu si sotul meu - cel mai mare simpatizant al românilor :)

      Ștergere
  2. Ce dragutei sunt! :-) Te pup, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. precis cunosti papuselele cu magnet, care se pupa daca sunt apropiate ;) Mi le-am dorit neaparat, acum câtiva ani, când am facut un concediu în Sibiu. te pup si eu ;-*

      Ștergere
  3. Frumoasă postare în zi de sărbătoare a MARII UNIRI. Mi-ai inspirat câteva versuri ad-hoc:
    Poate la voi mai răsună
    Cântec joc şi voie bună
    Cu horă de pe la noi
    Ori joc de doi câte doi!

    La noi, doina a rămas
    Şi ne cere-n dulce glas
    De trecut să ne-amintim
    Când ştiam să ne unim
    Răul din loc să-l urnim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. impresionant!... potrivite versuri pentru aceste vremuri tulburi!
      Multumesc mult, Aurora draga!

      Ștergere
  4. handmade.in.covasna, nu este blogul meu, dar azi este sărbătoare şi ca invitată de către Carmen în hora unirii , mă desprind pentru o clipă pentru a-ţi întinde mâna să joci alături de noi, indiferent de unde vii, gând curat să ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cat de frumos e! zilele sunt mohorâte, dar iata cum s-au înfrumusetat, cu zâmbetele prietenilor virtuali!
      Rotiti hora, maaaaaaai!

      Ștergere
  5. Frumoasa hora. Ma primiti si pe mine, chiar daca e ora tarzie? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Gabriela! ce mai faci? clar te primim în hora-virtuala! dar spune, tu pe unde esti - în viata reala? D sau Ro? pupici

      Ștergere
  6. Întind şi eu o mână, de-mi este dată voie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeeeeei! :) nu mai joaca Helmut singur, cu atatea fete - frumoase!

      Ștergere
  7. Am intrat si eu in minunata ta HORA!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. ce-am avut si eu, pe aici, prin casa ;) Flori proaspete am totdeauna! ;)

      Ștergere
  9. Pacat ca anul acesta anumiti romani au cantat un cu totul si cu totul alt " imn " al unirii....

    RăspundețiȘtergere
  10. Un foarte frumos şi inspirat aranjament de obiecte-simbol
    care să ne readucă în minte şi în conduită ideea de
    patriotism şi de românism.Iată că ne-o aduce Carmen, de departe...
    Dar noi? Noi ce facem?!Mulţumim, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. voi intrati în hora aceasta, la care ne cânta o voce de aur - Maria Tanase! nu se poate sa nu-ti tresalte inima în piept, asa-i?
      Am flori pentru fiecare :)

      Ștergere