sâmbătă, 20 august 2011

Mignight in Paris

Nu-mi place Woody Allen, as putea spune aproape ca-l urasc. Gasesc scârboasa viata lui privata! La vremea când s-a casatorit cu Mia Farrow, aceasta avea sase copii, trei proprii si trei adoptati. În timpul celor 12 ani de convietuire, din dragostea cei doi actori s-a mai nascut un copil si au mai adoptat împreuna înca doi. Despartirea lor s-a produsa în momentul în care Mia a descoperit ca Allen întretine relatii sexuale cu fiica ei adoptiva (Soon-Yi). I-a intentat lui Woody Allen si un proces pentru abuz sexual asupta fiului adoptiv -Dylan, în vârsta de 7 ani, proces în urma caruia Woody Allen a fost achitat de acuzatii, de facto i s-a interzis să vadă acest copil.
Dupa acest scandal, Woody Allen s- a casatorit cu Soon-Yi, care este practic sora copiilor lui, ignorând diferenta de vârsta de 35 de ani! În prezent, Soon-Yi este actrita si împreuna cu sotul ei - recunoscut ca unul din cei mai buni regizori ai tuturor timpurilor, a adoptat doua fetite.
Mia Farrow este mama a cinci copii proprii si cinci adoptati si, din anul 2000, este ambasador onorific al UNICEF.
De ce pomenesc toate acestea?! Pentru ca azi-noapte - exact la miezul noptii, am fost pe stazile Parisului... în cinema :)) Am vazut filmul "Midnight in Paris" a carei regie si scenariu sunt semnate Woody Allen, film prezentat în premiera mondiala la sfârsitul lunii mai a acestui an, în deschiderea Festivalului international de la Cannes. O comedie colosala, cu umor de buna calitate, un film în care, alaturi de Owen Wilson (în rolul lui Gil Pender) si Rachel McAdams (Inez), o puteti vedea întrun rol secundar si pe prima doamna a Frantei, fotomodel, actrita si cântareata Carla Bruni Sarkozy.
"Midnight in Paris" este un film magic, un film pentru toti aceeia care iubesc Parisul si plimbarile în ploaie, un film care te poarta prin istoria artei, în lumea scriitorilor si pictorilor, un film pentru toti cei care cred ca totul este posibil si nimic nu este întâmplator!
Primele clipe ale filmului, prin imagini si șansonete, te pregatesc sa plutesti pe aripile imaginatiei, pentru ca apoi, sa pendulezi fara efort între vis si realitate, în trecut si viitor, întro poveste plina de romanta. Fiecare secunda aduce ceva nou si te face sa iubesti fiecare imagine, fiecare replica. Când pe ecran încep sa se deruleze numele celor ce au contrubuit la realizarea acestui film, nu-ti vine sa crezi si nu vrei sa pleci din sala!
"Midnight in Paris" este un film pe care doresti sa-l revezi, pentru a ordona mai bine personajele si caracterele prezentate. Este un film pe care îl recomand cu caldura.
PS: bineînteles ca fotografiile pe care le-am atasat aici, nu sunt facute în Paris la miezul noptii, ci în orasul meu, azi noapte la întoarcerea de la cinema :))

22 de comentarii:

  1. Este si pe lista mea de ceva vreme. Dar nu stiam de viata personala a lui Woody Allen.. nu mi-a pasat niciodata, e drept, dar a lui e tumultoasa bine :) Cum or reusi?! Ma intreb si eu din banala mea existenta..

    RăspundețiȘtergere
  2. si in acest caz (ca si in altele) cred ca trebuie sa separam omul de regizor si sa ne bucuram de ceea ce are artistul de oferit; caci are din plin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu prea mă dau în vânt după Woody, pur şi simplu am alte gusturi. Că a ajuns o celebritate, asta-i alteceva însă.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, interesante relatari, filmul am mai auzit si de alte persoane ca este foarte bun, sper sa-l vad cat mai curand, cat despre Woody Aleen, chiar nu stiam :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Carmen,
    ce pofta mi-ai facut de un film bun vazut la cinematograf...
    O duminica de vis!

    RăspundețiȘtergere
  6. E frumos pe străzi!

    Woody Allen, ca și om, e groaznic, însă pe plan profesional să zicem că e aproape impecabil!

    RăspundețiȘtergere
  7. da...vreau sa vad si eu filmul...imi plac mult comediile romantice :)
    am avut sansa de a prinde o noapte cu ploaie la Paris...de fapt au fost mai multe "sanse" :))
    o noapte linistita iti doresc...ploaia este optionala...pup :)

    RăspundețiȘtergere
  8. What a beautiful city..even in the midnight!
    Cruise Pictures

    RăspundețiȘtergere
  9. @OFZ
    se pare ca toti astia mai marii (daca tot suntem la categoria regizori deosebiti, nici Roman Polański nu se deosebeste mult de sus numitul! ca sa nu mai vorbim de marii politicieni!) au un comportament pe care noi, oamenii de rând nu suntem capabili sa-l întelegem :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @mosu
    asa spun si eu... Este poate cel mai bun regizor al lumii, la ora actuala! (dar daca ar fi fost sa lucrez cu el, nu stiu daca as fi putut separa.)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Max Peter
    talentul nu i se poate contesta, e clar! si nu doar ca regizor ci si ca scenograf. Ca actor...hm!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Tamy
    neaparat sa nu-l scapi! este un film de clasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Aniela
    pe caldurile astea tropicale, ti-e si lene sa iesi din casa, dar - am salutat ideea de a viziona filmul la miezul noptii, dupa ce am baut un Aperol-sprit. Daca mai pui la socoteala si plimbarea pe strazile luminate de lampase... s-a meritat din plin iesirea la cinematograf.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Vera
    ai perfecta dreptate! produce doar un film pe an, dar... cunoaste reteta filmului de succes!

    RăspundețiȘtergere
  15. @pandhora
    la noi tocmai a navalit un val tropical si avem calduri de 40°C... nici urma de nori.
    Parisul este superb în orice ceas al zilei si în oricare anotimp. Anul acesta îl voi vizita în octombrie - 4 zile. Ma bucur înca de pe acum! pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. @Sailor
    you're right!the lamplights gives it a special magic...

    RăspundețiȘtergere
  17. Am avut discutii indelungate despre separarea dintre opera si autor...
    Nu-i reconsider decat daca se pocaiesc, se calugaresc...Cumva acesti autori induc ceva satanist; desigur, subliminal...
    PS.Acum imi dau seama ca nu mi-am dorit niciodata a vad Parisul; nici ziua, nici...
    Poate reusesc o calatorie in doi, cu cumnatul meu sas, pana la Trier, localitate de unde s-ar trage stramosii lui barcagii, morari... (Furbacher); pana anul trecut stiam ca vom merge mai aproape, la Triest...Daca va gasi ca strabunii lui sunt din Paris, nu ma voi opune...

    RăspundețiȘtergere
  18. @daurelîn cazul lui Woody Allen si mie mi-e greu... dar Doamne multam ca nu-l vad niciodata, decât la televizor! :))
    Nu ti-ai dorit sa vezi Parisul?! cred ca esti printre putinii în lumea asta! :)) mai ales ca ai ocazia... Daca te "obliga" cumnatul, nu te mai codi! :))
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca este un film pentru cei care cred ca totul este posibil si nimic nu e intamplator, clar ca e pentru mine asa ca o sa incerc sa il vad. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @lunapatrata
    da-da, chiar asa este! si mai este si ploaia, pe care o iubesti si tu si eu :) Neaparat sa- l urmaresti!

    RăspundețiȘtergere
  21. Uau! Multumesc pentru recomandare. Woody Allen a fost intotdeauna original. O sa-l urmaresc!
    Si Charlie Chaplin a avut o viata amoroasa ceva mai ciudata, dar asta nu ne-a impiedicat sa-i recunoastem talentul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Alina,
    filmul îti va placea cu siguranta, noi doua avem gusturi comune.
    Mda... Chaplin si multi altii, dar Woody Allen cred ca este unicul care s-a casatorit cu fiica sotiei lui! Talent are, poate mai mult decât toti regizorii contemporani...

    RăspundețiȘtergere