miercuri, 31 august 2011

Miercurea fara cuvinte (35) - Placinta cu prune / Zwetschgendatschi

(reteta - http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/08/reteta-placinta-cu-prune.html)

Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

71 de comentarii:

  1. Bună plăcinta, frumoase, prumele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce delicatese, miami, si eu vreau!!!
    Happy Ww

    RăspundețiȘtergere
  3. Iami iami. Numai ca eu am o mare problema cu prunele

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-mi dau seama prea bine ce minunatii ai pregatit acolo, dar arata foarte bine, iar floricelele alea parca te invita sa le tii companie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Uau! Asta numesc eu artă culinară...Ne îndulcești!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot aşteptam... ora cu pricina, pentru că mi-era foame, doream să iau o gustărică. Când colo, uite ce păţesc! Parcă-i simt aroma...
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata....wow, foame instant!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata nemaipomenit! Cred ca a fost si tare gustoasa! Gata, m-am hotarat, cu siguranta voi pregati un desert in weekend! Sa ai o zi minunata! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. seara buna Carmen..nu stau mult, doar am salutat, pt ca mi s.a facut foame vazand placinta :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi plac dulciurile, si pot manca linistita ca nu ma ingras. Ador placintele...

    RăspundețiȘtergere
  11. Carmen, dacă nu vrei să ai lumea pe conştiinţă, urgent scrie reţeta acelestei minunăţii postate azi de tine! Parol!

    RăspundețiȘtergere
  12. Salutari, buna placinta! Seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulţam pentru plăcinta oferită. A venit şi vremea prunelor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, reteta, cind ne-o dai ? Ce-are pe deasupra ? Arata grozav .
    Noroc, ca am cheesecake la frigider ...

    RăspundețiȘtergere
  15. noroc ca ai o tava plina...:))
    arata grozav si sunt sigura ca si gustul e la fel :)
    happy ww Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  16. pare sublima, nu fi sadica, da-ne reteta

    RăspundețiȘtergere
  17. E sezonul lor. Arata delicios! Pofta buna! Si happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. o placinta de sezon...ador prunele...iar Andy face niste prajituri de-ti lingi degetele :)

    o zi buna sa ai Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  19. Am trecut pe aici să văd cum merge Miercurea și m-am ales cu poftă de plăcintă cu prune!Arată delicios,CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  20. Îmi lasă gura apă! :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Asta chiar ca e fara cuvinte, te lasa savurand pe uscat ca nu potem avea si noi, have a nice WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Excelentă plăcinta cu prune!Este printre favoritele mele!Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. Cel mai apetisant desert ,vazut in aceasta dimineata

    RăspundețiȘtergere
  24. Deschide usa! Am venit sa mananc placinta. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Bună CARMEN!
    Ce bine arată!
    O zi excelentă să ai!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  26. Hmm,n-am incercat niciodata,dar arata minunat. trecuie sa incerc. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Carmen, odata mi-ai facut un compliment, cum ca le fac bine pe toate! ;) Ia uite cine vorbea! Pai placinta aceasta arata si are gust ca una servita la cel mai bun restaurant! Apetisanta si numai buna de ...mancat doua-trei portii! Happy ww! Si numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Wau,ce ne faci tu aici de dimineata!Placinta este apetisanta rau!
    Happy WW...

    RăspundețiȘtergere
  29. Arată bine prăjitura, sigur e și foarte gustoasă! Vă doresc o zi de miercuri frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. E de sezon :) Prajitura asta trece pe rand prin visine, caise sau piersici si prune :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Bunaaa, la cafeaua mea de dimineata .

    O zi si mai buna !

    RăspundețiȘtergere
  32. buna dimineata, Carmen.
    inteleg ca-i miercurea fara cuvinte dar, reteta n-o puteai "scapa" sub pozele cu minunatia asta? :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce poze "delicioase". Dacă s-ar putea publica pe blog şi...aroma... :-)
    O zi cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  34. termin ceaiul si direct la placinta ta ma arunc :))
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  35. bună dimineaţa! dacă am primit cadou o felie de plăcintă, mi-am permis să îi fac şi eu un cadou "Miercurii fără cuvinte", un calendar pe septembrie. o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  36. aiai ce merge acum de dimineata

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna de tot placinta! Abia astept sa se faca si gemul! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  38. wow nu am vazut pana acum o placinta cu prune care sa arate atat de bine
    mi s-a facut o pofta............

    RăspundețiȘtergere
  39. Mi-ai făcut-o cu plăcinta ta ! M-am trezit astă-noapte pe la 12 si ceva şi am intrat repede să pun linkul, să nu mai fiu printre codaşi. Bineînţeles că fuseseră alţii mai iuţi de mână, dar nu asta e problema. Am văzut minunea de plăcintă şi nu mai închis un ochi toată noaptea de poftă !

    RăspundețiȘtergere
  40. Totul e frumos pana vin aici si incerc sa-mi pun link-ul si nu inteleg de ce nu-mi merge. Imi apare mereu vechiul cod plus link-ul la blogul meu. Cred ca te-ai plictisit si tu sa ititot spun dar nu pot sa inteleg de ce nu imi merge. In artea cealalta imi merge insa aici, nu! Nashpa de tot...in fine, cum o fi , o fi ca altfl nu-mi merge. O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Carmen, Zwetschgendatschi-ul tau mi-a adus aminte (sonor vorbind) de Reiberdatschi pe care l-am tot mancat in Bavaria (la Grainau in special) :-))) O mostra se poate, sa gustam si noi? :-P

    p.s. E perfect asa, din cate am studiat zilele astea pe internet (si valeu, cat am mai studiat, mi-au iesit peri albi) doar Embedded comments au tot facut probleme de-a lungul timpului, restul optiunilor (inclusiv asta pe care o avem noi acum) nu. Mersi ca ai tinut cont de sugestia mea, ar fi fost pacat sa nu (mai) avem acces toti la comentarii. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  42. Arata apetisant! Sa va fie de bine! O zi plina cu toate melancoliile verii!

    RăspundețiȘtergere
  43. Si daca nu era tacerea de miercuri tot nu puteam vorbi, ca nu e frumos cu gura plina :)
    Astept cu mare nerabdare reteta de joi! :))

    RăspundețiȘtergere
  44. Yam,yam,vreau si eu ca mi s-a facut pofta.Arata tare bine.O zi de miercuri cat mai minunata>:D<

    RăspundețiȘtergere
  45. zi minunată să aveţi, am trecut pe la fiecare, multă şi minunată energie îmi daţi şi vreau să o primiţi înmiit înapoi :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Pai se poare? Ne lasi asa sa ne ploua-n gura? =P~

    RăspundețiȘtergere
  47. Ziua bună!
    Sfat : dacă n-aveţi la-ndemînă plăcintă cu prune, căutaţi un compot de prune şi mîncaţi-l cu brioşe! :)
    O zi bună ALL!

    RăspundețiȘtergere
  48. nooo tulai, cum spune ardeleanul!! :D Arată divin plăcinta, parcă simt mireasma care te îmbie :) Felicitări dragă Carmen, happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  49. merge foarte bine si la masa de pranz :)) sper ca a mai ramas ceva si pentru cei ce se trezesc mai tarziu! zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  50. Vrednice fete! Sa aveti mereu bucurii!
    PS. N-ar fi romaneste sa negati contributia fiicelor...
    Parerea mea, de tata de fete.

    RăspundețiȘtergere
  51. Oioioioiii! Mmmmmm, fără cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  52. La asa prune frumoase cum sunt anul acesta, chiar e pacat sa nu faci prajitura. Blatul e de biscuiti, asa-i?... Si pe deasupra sunt tot zdrente de aluat?
    Cred ca toata lumea a fost fericita mancand asa o bunatate!... :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Sărut mâna Carmen !

    Ce poză „delicioasă" ! bucătăresa trebuie să fie tare pricepută , asta e , unii se desfată , altii privesc (ca-n viaţă). Am să aştept reţeta că-s tare pofticios .

    RăspundețiȘtergere
  54. totul pare...de mancat :), poate ne dai si reteta, pentru ca in poza arata superb...O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  55. Carmen
    Am adăugat blogul doamnei demeter cu de la mine putere. Cred că merită vizitat. Dacă am încălcat regulile casei, promit să nu mai fac. Bine ?

    RăspundețiȘtergere
  56. A mai trecut o zi!
    Dar văd că plăcinta... e tot aici... N-a luat-o nimeni!
    O seară frumoasă îţi doresc, Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  57. cat de bine arata! si ce foame imi e! mai bine ma duc la culcare, sa nu cad in pacat la ora asta, ca as manca si frigiderul.:)

    RăspundețiȘtergere
  58. yummmyyy ;)
    astept galustele cu prune :)

    RăspundețiȘtergere
  59. Dacă mai publici astfel de imagini apetisante, nu mai intru pe blogul tău! Mie, medicul nu-mi permite nici măcar să mă uit la asemenea ...

    PS: scuze pentru abesnţă; am fosz într-un Colţ de Rai! Vezi: http://zamfirpop.com/blog/2011/08/31/expeditia-zum

    RăspundețiȘtergere