duminică, 14 august 2011

M-am întors


Bineînteles ca primul lucru pe care l-am facut dupa ce am intrat în casa, a fost sa deschid laptopul, sa-mi citesc e-mailurile si mesajele pe blog. Noua zile fara internet este un experiment reusit :)) dar deloc usor! Ma bucur ca v-am regasit! Va multumesc tuturor celor care ati trecut pe aici si ati lasat un semn - am sa ma revansez, de mâine începând ;)

27 de comentarii:

  1. Welcome back, Carmen! Ce frumoasa esti... Cred ca a fost tare frumos. Asteptam multe poze. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ai revenit >:D<
    arati foaret relaxata si ma bucur ca este asa...locuri de vis...asa ca asteptam dovezile :)
    pup si o noapte frumoasa sa ai Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit CARMEN,sper „total dezintoxicată”!
    Va trebui să dai socoteală și să motivezi absența!Sunt convins că dovezile vor veni și vor fi convingătoare!
    Bun venit!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit. Un concediu este mereu binevenit. Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine-ai revenit, Carmen! O rază din inima ta de soare a ajuns și la mine; te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Intimplator sau nu am revenit si eu cu,comentariile reorganizate si ma bucur sa te salut si sa+ti spun bun venit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine-ati revenit! Odihniti si relaxati dupa cum se vede. O saptamana frumoasa va dorim!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ai revenit! Asteptam povestile si pozele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Angi,
    tu esti o draguta! ultumesc pentru primire! pupici

    Pandhora,
    tocmai m-am trezit, buna-dimineata! am avut un concediu excelent, dar parca în patul tau e cel mai bine! :)) am dormit super!
    Dovezile vin :) am 6 GB fotografii :D

    Secret,
    sunt înca "dependenta" dupa cum se vede :)) m-au ars degetele sa bat tastele computerului înca de azinoapte :))
    Absenta am sa o motivez, am povesti si fotografii muuuuuulte! ;)

    Karma police,
    hm! astea doua, alese în graba azi-noapte?! stai sa vezi celalalte 6GB! :))

    Costin,
    te salut si eu! Bella Italia este o gazda excelenta ;)

    Sailor,
    best regards from Italy! :)

    Dana,
    am avut 9 zile fierbinti (noptile 25°C , zillele, 35-48°C) Raze de soare din belsug ;) Te pup si eu.

    Mariana,
    ma bucura mult revenirea ta ;) chiar ma gândeam ce este cu tine. Pupici

    Cleo,
    pai ce puteam aduce altceva din Italia însorita? pupici

    OFZ,
    bine te-am regasit! pupici

    Alina,
    un concediu de vis, fierbinte... Ne-am bucurat sa ascultam azi-noapte picurii de ploaie pe geamul de la baie ;) E bine si acasa :)

    Tetris,
    am o gramada! am sa încep imediat ;)) Pupici

    Zodrac,
    I'm looking forward to seeing you again :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine-ai venit!
    Mulţumesc pentru "inimioara" însorită, e un cadou frumos.

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine ai revenit ! Curajoasa tare esti, sa te cocotezi :))) asa pe stancile alea... fara colac de salvare :) si fara coarda de alpinism. :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine ai revenit, acum asteptam sa ne povestesti ce ai vazut. Si nu uita sa pui multe poze, da? :-P

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine te-am regasit, Carmen, plina de viata si optimism! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow ce poze superbe, si tu ai iesit minunat ca de obicei! astept impresiile

    RăspundețiȘtergere
  15. Aha, ai soarele Italiei in ochi si nemarginirea marii in suflet!
    Frumos!
    Bine ai ajuns acasa, Carmen!
    Te asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bine ai revenit, cam mi-a fost teama sa ma uit la poza cand am vazut ca nu e nimic in partea celalta decat apa.

    RăspundețiȘtergere
  17. Max,
    cu drag! ma bucur ca ti-a placut micuta surpriza ;)

    Ninu,
    sa stii ca ai dreptate! nu este deloc usor sa ajungi pe colosii de piatra care, sunt pusi special sa împiedice intrarea dornicilor de înnot, în locurile nepermise! ce nu face omu' pentru o fotografie cu decor superb?! :))

    Ioana,
    încerc sa încep cu povestile înca astazi, dar... e greu! abia ma vad dintre bagajele desfacute :))

    Teo,
    asa sunt! am avut un timp superb si am încarcat bateriile la maxim. Urmatarea escapada e în octombrie - 4 zile Paris...

    Alicee,
    am avut o vreme de basm! impresiile si fotografiile vin :))

    Wind,
    multumesc pentru frumoasele cuvinte! ma bucur ca sunt din nou printre prieteni.

    Lumi,
    ah! eu sunt curajoasa :)) apa era calda si deloc adânca - la mal

    RăspundețiȘtergere
  18. Bine ai revenit, inimă de foc ! Să ai o săptămână bună !

    RăspundețiȘtergere
  19. Bine ai revenit,draga mea CARMEN!
    Am o presimtire ca ne vei incanta cu povesti si imagini splendide...

    RăspundețiȘtergere
  20. Carmen,nu am reusit sa dau drumul la comntarii luni de zile!a rezolvat bine informaticianul!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Bine ai revenit,Carmen! Imi place de nu mai pot cum te-ai bronzat! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Bine ai revenit! Foarte frumoase cele doua fotografii! Aceasta este avantpremiera? O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  23. Pentru cateva clipe am crezut ca nu-i adevarat ce vad...multumesc ca mi-ai prilejuit reintalnirea cu adorata mea mare. :)
    astept povesti si poze,multe ,multe,

    RăspundețiȘtergere