sâmbătă, 27 august 2011

Sa vorbim despre muzică - leapsa

... de la Oana:
1. Numește o formație sau un cântăreț care nu-ți vine să crezi că ti-a plăcut când erai mai tânăr.
Modern Talking :))
2. Numește o formație sau un câtăreț pe care o / îl urai în tinerețe și pe care acum o / îl adori.
nu am urât niciodata vreo melodie...
3. Numește o formație sau un cântăreț care a trecut testul timpului, care îți place de la început și până acum.
Beatles, Abba, Queen, Roxett, Jethro Tull
4. Numește un cântec căruia nu-i poți rezista și te apucă bâțâiala sau datul din picioare.
putine sunt cele care nu au acest efect :)
5. Numește un album de pe care îți place să asculți fiecare melodie.
Take That -- The Flood
6. Numește o formație sau un cântăret de care ești atât de sătul/ă încât îți dorești să nu mai auzi în veci de ea/el.
.
7. Numește o formație sau un cântăreț pe care partenerul tău sau prietenii o/îl adoră și tu nu-l poți suferi.
-
8. Coverul tău preferat.
Killing Me Softly - cu Roberta Flack; melodia a fost scrisa de Norman Gimbel (text) si Charles Fox(melodie), la cerea cântaretei americance Lori Lieberman, care a dorit sa faca o declaratie de admiratie pentru Don McLean. în 1972. Piesa a fost apreciata doar de Don McNeal dar succesul international l-a câstigat Roberta Flack în 1973.
9. Cântecul sau formația preferată în secunda asta.
Ladi6 - Like Water
Fiind leapsa, o predau mai departe (sub forma de ping) celor care au intrat astazi pe pagina mea de blog: Theodora, Vera, Zina, Rokssana, Ioana, Mirela, Tetris, Pandhora, Karma police, OFZ, Scorpio,AngiGhita, Cleo, Angi13, Alicee, Nima, Cristi, Elena, Melly.

20 de comentarii:

  1. Zici că aș fi răspuns eu la chestionarul acesta...cu două mici diferente. Album preferat: Beatles: Please, Please me
    Iar coverul meu preferat este Bohemian Rhapsody cu The Muppets!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Carmen, receptionat! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vera,
    :) nu degeaba suntem prietene...
    Albumul preferat... l-am scris doar pe ultimul preferat, pentru ca lista cu albumele preferate de-o viata, ar fi fost muuuuuul prea lunga :)
    Bohemian Rhapsody - Muppets spui? nu am auzit niciodata, trebuie sa fie tare haioase papusile...ma duc sa caut pe youtube.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu râd ca un copil de fiecare dată când îi văd!

    http://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY

    RăspundețiȘtergere
  5. Pandhora,
    esti o dulce! vin sa vad :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vera,
    :)) si eu am râs. sunt teribili! multumesc! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce leapsa deconectanta! O preiau si public cand am ceva mai mult timp! Esti grozava! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mna, eu abia acum am mai ajuns pe aici, avand un week-end super incarcat cu tot soiul de evenimente de socializare, sa le zic asa. Nu raspund la toate, ca nu vreau sa-ti umplu pagina, dar stiu ca Michael Jackson nu-mi placea deloc pe cand eram copil, iar acum l-as asculta cu drag mereu. Doar c-a plecat...

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc! O preiau cat de curand! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulțumesc, Carmen!
    O săptămână superbă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Preluat, achitat, rezolvat! Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu voi prelua leapsa Mirelei, insa nu ma pot abtine si voi comenta raspunsurile unor corespondenti; aici mi-au placut ...abtinerile de la pct.6 si 7; eu, deocamdata, nu pierd ocazia de-a ma scandaliza de preferintele altora...Poate ar trebui sa ma mut in Olanda la fiica-mea; la Haga, nu la Amsterdam...
    Totodata, ar trebui sa-mi schimb declaratia (http://daurel.wordpress.com/declaratia-autorului/)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mirela,
    multumesc mult! când ai timp Mirelus...

    RăspundețiȘtergere
  14. Teo,
    mda... a plecat mult prea devreme! nu putini sunt cei care-l regreta...
    PS: ;) evenimentele de socializare sunt necesare, din când în când.

    RăspundețiȘtergere
  15. Tetris,
    :) ma bucur mult, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Oana,
    ;) placerea a fost de partea mea.
    mersi la fel!

    RăspundețiȘtergere
  17. OFZ,
    asa operativa? wow... Multumesc. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Daurel,
    hmmmm, despre care leapsa a Mirelei vorbesti?
    :) opiniile altora te scandalizeaza în asa fel încât sa doresti în Olanda? ...da, ar fi o solutie, ca acolo nu întelegi limba :))
    Glumesc bineînteles! scuze! am divagat si eu, sub forma de gluma ;)
    PS: vin sa-ti citesc declaratia, pâna nu ti-o schimbi ;)

    RăspundețiȘtergere