miercuri, 25 aprilie 2018

Miercurea fara cuvinte (s.17) - Romanul de pe noptiera


Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis :-) Happy WW! ☺

39 de comentarii:

  1. <3
    Trebuie sa recunosc ca nu am noptiera :)). Cartile mele se odihnesc pe masuta cu scaun a micului N - uite ca nu m-am gandit sa le fac o poza si acolo :))).
    Romanul l-am asezat pe prietenul meu Toshi cel alb :).
    Ce frumoasa e noptiera ta! (si am vazut si o inimioara <3.
    Am cautat si eu cartile (nu le stiam) - cea in engleza se pare ca a stat la baza unui film din 94 cu Timothy Dalton si Omar Sharif :D - pare interesant ;))).
    Pupici cu drag si lectura placuta :D.
    Happy WW!!!!!
    Muah:D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea, nu este nicio problema, nu noptiera este importanta astazi ci fotografia cu cartile pe care le citim actual si... mai important ca orice astazi, este faptul de a participa la MfC ♥♥♥
      ma bucur mult ca ai recunoscut romanul. Eu nu prea citesc in engleza si daca nu o fac in mod regulat, uit tot ce am invatat! Romanul acesta l-am primit cu imprumut de la un coleg de serviciu.
      Celalalt roman - cel pe germana, este literatura de recreere ☺ pentru ca cititul in engleza merge greoi in cazul meu ☺
      Inimioara mi-au daruit-o fetele in urma cu muuuuulti ani si de atunci, atârna de butonul sertarului.
      te pup si eu. O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  2. Niciodată nu am doar un roman pe noptieră, ca și tine! :)) Postarea mea se referă însă la alți prieteni decât cărțile.

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pacat ca nici macar saptamana aceasta nu ai participat cu o fotografie la tema noastra generala - tocmai tu care scrii atât de mult despre carti.
      O saptamana minunata sa ai in continuare, Zina draga!

      Ștergere
  3. Si eu recunosc acelasi lucru: nu am noptiera. Mereu sunt in cautarea unor noi optiuni! :D
    Am vazut o multime de carti ale lui Follett prin librarii. Cea din imagine am luat-o si eu, dar o citeste acum jumatatea mea. Stii ca imi place ceasul! mereu am vazut cu cifre rosii dar sunt prea puternice. Albastrul e mai discret!
    Happy WW, draga Carmen! lectura placuta si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum ma puneti pe gânduri - oare de ce am eu noptiera? ☺☺☺ nu sunt vinovata, asa a fost mobila de dormitor ☺☺☺ Dar recunosc ca o gasesc practica ☺
      Ceasul, daaa, este bun! display-ul cu cifre albastre imprastie o lumina placuta, se vede placut si discret in timpul noptii. În partea dreapta a displayului exista un tub reglabil, care proiecteaza aceeassi ora exacta, pe tavan, in culoare rosie. Asa incat daca stai intins in pat si deschizi ochii noaptea, poti vedea pe tavan cat este ceasul. Proiectia este atât de discreta, incat la cea mai slaba sursa de lumina (veioaza sau lumina naturala ce intra in camera pe geam) imaginea distorsioneaza, dispare... Este foarte practic acest sistem. In plus, ceasul are si radio - eu am programat sa ma trezeasca radioul pe programul "Bayern 3" in loc de târâitul tipic desteptatoarelor.
      O saptamana minunata sa ai in continuare, Suzana draga!

      Ștergere
  4. Tot din lipsa de noptieră (pare că e un trend) - eu am o cutie de plastic, în care sunt depozitate metraje, lângă pat și pe ea se adună o mulțime de lucruri - am fotografiat cărțile pe biroul unuia dintre copii.
    Îmi place mult lampa, dar poți citi la lumina ei?
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, noptiera... daca as fi stiut, nu puneam acest titlu - sorry ☺
      atunci când citesc, folosesc veioza-clama agatata pe spatarul patului. In plus, nu pot sa citesc la orizontala - eu imi pun perna pe spatar si ma asez rezemata, doar asa pot sa citesc.
      O saptamana minunata sa ai in continuare, Maria draga!

      Ștergere
  5. Frumoasă postare,și mie îmi place ceasul pe albastru,la mine găsești o pufoșenie!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă îți doresc,CARMEN!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. miauuuuu mi-au placut mult pufoseniile de la tine, Elena draga ☺
      pupici si îmbratisari <3

      Ștergere
  6. Happy WW! >:D<

    :* Nu am citit nimic de Michel Birbaek si nici de Ken Follett. Am citit numai cateva recenzii. Multumesc de impartasire! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. La mine din lipsa spatiului suficient, am suprapus cele doua noptiere rezultand un turnulet cu patru sertare...nu arata rau, iar lumina veiozei cade dintr-un plan mai inalt favorizand lectura comod.
    Observ se pare ca ai si un caiet de notite alaturat...obisnuiesc si eu sa-mi selectez fraze relevante...
    Nu am intalnit si nici citit literatura scrisa de cei doi autori, in prezent ma delectez cu cartea scrisa de Ioana Parvulescu "Inocentii".
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. interesant :-) sunt sigura ca "turnuletul" arata bine.
      Daaaa, Gina draga, ai remarcat corect! am permanent langa mine un caiet in care notez citate sau expresii interesante.
      Cand nu am chef de lectura, rasfoiesc reviste - saptamana aceasta este randul magazinului de moda Wenz.
      Te pup si iti doresc o saptamana minunata in continuare, Gina draga!

      Ștergere
  8. Pana sa ajungem la roman, problema cu noptiera face loc de confesiuni, asa ca, da, recunosc, nici eu nu am noptiera, dar daca numim noptiera ceea ce ne sustine lumina si ne gazduieste cartea langa noi la pat, atunci scaunelul meu e de acolo :)
    Cartea pe care o citesc e foarte interesanta, mai ales fiindca vorbeste despre o China actuala, in plina transformare si nu neaparat in bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, noptiera bate-o vina!
      Suna foarte interesant... multumesc pentru recomandare, voi cauta cartea in librariile de aici. Pupici

      Ștergere
  9. Interesante romane care stau cuminti si asteapta cititorii! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Liniștitoare noptieră. Și înfricoșător de ordonată. Nu am curaj să o arăt pe a mea, așa că am adus altceva în discuție, alt raft cu cărți.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce înseamna ordonata?! ce poate fi dezordonat pe 30 cm² ?! ☺☺☺
      O saptamana minunata sa ai in continuare, Calin!

      Ștergere
  11. ...și iar ajung pe poziția 13. O fi însemnând ceva anume? :)
    Mă aflu prizonier al unei anumite cărți, pare-se, lucru reflectat în postarea cu care m-am înscris astăzi în tabel. La nr. 13.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. numarul este cu noroc! ☺ Românii superstitiosi se tem doar de "vineri, 13" ☺
      Stiai ca grecii si spanilolii se tem de "marti, 13"?! iar italienii de "vineri, 17"!?!

      Ștergere
  12. Frumoase poze.

    Eu am primit azi pe blog un oaspete cu o noptieră foarte mare! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumoasa nooooppppttttiiiieeeerrrraaaa ta! Multumim Matilda si Chiţurina ☺

      Ștergere
  13. Tare mult îmi place colţişorul tău! E cald şi relaxant!
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o saptamâna minunata in continuare si tie, Potecuta draga!

      Ștergere
  14. La tine,nimic nu ma surprinde:carti ,aranjamente,joaca,plimbari,filme,excursii,esti neobosita si cu domenii din cele mai diverse,altfel nu ai fi tu!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred că citeşti din toate, în funcție de starea sufletească ! Eu cam aşa sunt...
    Îți doresc să ai spor la cât mai multe cărți citite !
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am amețit în turneul acestor postări - cărți şi sugestii minunate !
      Tema zilei a fost intr-adevăr bine aleasă ! Felicitări ! Pupic !

      Ștergere
    2. da, asa este, citesc aproape zilnic, in functie de dispozitie. Dar nu incep mai mult de 2-3 romane consecutiv. Ma mai ult si la filme si as face un talmeș-balmeș cu personajele si actiunile despre care iau cunostinta ☺
      Te pup, Prietena draga.

      Ștergere
    3. cat de mult ma bucura cuvintele tale, draga mea Prietena! iti multumesc, fac bine astfel de mesaje! <3 pupici si îmbratisari

      Ștergere
  16. O temă tare faină! Și o... „provocare”. Pentru că, recunosc cu tristețe, timpul pentru lectură este tot mai puțin.Și ce dor îmi e de acele zile când stăteam ceasuri întregi cu cartea în mână. Savurând opere faine și pline de cuvinte înțelepte. Mi-am ales ca mobila din dormitor să aibă de-a dreapta și de-a stânga patului două corpuri mici de bibliotecă, unde să-mi pun la îndemână cărțile propuse pentru lectură. Să le văd... mai bine! :-)
    Numai bine și o seară frumoasă, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saptamana aceasta este si pentru mine deosebit de incarcata si nu am cam avut linistea necesara cufundarii in lectura. Ma trezesc la 6:30, ma pregatesc pentru serviciu si plec, lucrez 10 ore plus jumatate de ora pauza de amiaza... ma intorc acasa putin inainte de ora 19! Fac rondul cu Leo in parc (ce bine ca "sunt obligata" altfel as fi total sedentara!) ma uit la stirile tv si pic de somn! ce sa mai citesc?!
      Dar dupa acest weekend prelungit cu 1 Mai, sper sa recuperez :-)
      O saptamana placuta si tie, Alex draga!

      Ștergere
  17. 3 carti, nu 1... spor la citit, timp sa fie!
    eu am ales putinul timp liber sa-l petrec afara, cu cititul doar cand prind seara putin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe noptiera mea sunt doar 2 carti, o revista si un caiet copertat (pentru notite) :-)
      O saptamana minunata in continuare sa ai, Coco draga!

      Ștergere
  18. Imi pare atat de rau ca nu am reusit sa fiu prezenta! :( Totul a luat-o razna! :( Acum, un pic-un pic, s-au mai redresat lucrurile... Pe unchiul despre care scriam ca e bolnav l-am condus pe ultimul drum in 14 aprilie... :(
    Cartile...! Ce m-as face fara ele nu prea stiu. :) Acum, citesc "Cu cartile pe faţă, de Agatha Christie. (noptiera nu mai am, dar carti da.) :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata, Carmen draga! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere