miercuri, 23 aprilie 2014

Miercurea fara cuvinte (17) - Osterplärrer

Târgul de Pasti, Augsburg 22.04.2014





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

72 de comentarii:

  1. imi plac targurile, veselia, zgomotul de acolo, imi place sa te vad alaturi de mama ta, in plus, ador rochita aceea, stii asta :)
    te pupacesc draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primăvară,sărbătoare,sărbătoare,primăvară și mama ta acolo !
    Ce poate fi mai frumos !
    Happy ww :) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca erau si fetele si Helmut, era si mai frumos... dar, de! Fetele la Universitate nu au vacanta si sotul meu nu are concediu. Asa ca... A fost frumos si numai mama cu fiica :))

      Ștergere
  3. Frumos la Targ,dar nu se compara cu veselia si bucuria dupa chipurile voastre ca sunteti impreuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o da, asa este. Mama saracuta, cu toate ca a prins-o o raceala, nu a vrut sa renuntam la program, si deci am fost ieri în Plärrer :)) La ora 19:30 a fost in pat si a dormit pana azi dimineata. Azi ne-am continuar programul, cu toate ca tusea inca persista. Noroc ca nu are temperatura!

      Ștergere
  4. Bună seara ! Pentru a putea scoate "liliecii" din aparatul de fotografiat a trebuit să apelez la bunăvoința unui OM care prin intermediul unui alt calculator mi-a copiat fotografiile pe un stick și de acolo le-am descărcat aici.
    Să ai parte de o noapte liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooooh! probleme tehnica - bine ca tu esti sanatos, practic, nimic nu este mai important!
      happy WW!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. nu sunt amintiri, ci PREZENT:)) Peste o luna, vor fi amintiri :))

      Ștergere
  6. Intradevar ,frumos la targ ,pozele spun totul despre sarbatoare si veselie!
    O seara linistita ,iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow! Cat de fain este totul! Intr-un carusel ca cel din prima imegine m-am dat si eu. Ce mi-a mai placut! Trebuie ca a fost minunat! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma dadeam cand eram adolescenta... Acum?! privesc vesela si fac fotografii cu multa placere :)))
      happy WW!

      Ștergere
  8. Ce atmosfera minunata! Super frumoase imaginile!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunate fotografii. Se pare ca e o multime de distractie acolo. Multumesc. Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tja... sincera sa fiu, macar pentru o zi as fi schimbat locul cu tine! ;))

      Ștergere
  10. Multumesc mult dragalasa mea prietena pentru
    aceste imagini frumoase de o buna dispozitie molipsitoare!
    Te sarut pe suflet

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult pentru gandurile bune, draga Steliana. Pupici

      Ștergere
  11. Bună CARMEN!
    Sunt superbe pozele,se vede că te-ai distrat de minune!
    O zi frumoasă îți doresc draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost o zi deosebit de placuta. Multumim Elena draga! pupici bavarezi :-*

      Ștergere
  12. Ce multe evenimente se organizeaza acolo la tine! Mi-e dor de un targ cu calusei si turta dulce...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este... nu mai fac fata! Mai exista in aceasta perioada, un târg numit Dult - desemenea traditional pentru perioada de Paste. Dar... zau, programul meu si al mamei este deja prea aglomerat! :)))

      Ștergere
  13. Da' ced caldura la voi de Pasti! Hristos a inviat!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a înviat! A fost o zi in care norii au alergat pe cer, a fost când sore stralucitor când parca norii ne-au amentiat cu ploaia... a ramas insa uscat, spre bucuria noastra - pentru ca nici nu aveam umbrele la noi :))

      Ștergere
  14. Mi-e dor de târgurile de Paşti din Germania, ca şi de târgurile de Crăciun. Cred că mi-e dor şi de târgurile de bere :)
    În ceea ce mă priveşte, am vizitat de Paşti ceva foarte-foarte drag. Detalii, fireşte, pe blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici unui târg din Bavaria nu ii lipseste berea, de aceea de multe ori evenimentele sunt confundate :)) Oktoberfest nu este Serbarea berii cum multi straini o stiu, ci este sarbatoarea de comemorare a nuntii printului mostenitor al Bavariei. Berea insa este "la ea acasa" este bautura cu cele mai vechi traditii în Bayern, deci este nelipsita la târguri, sarbatori, festivaluri. De altfel, berea este trecuta pe lista alimentelor subventionate de stat, în Bavaria :))) Multe lucruei sunt "altfel" aici, la noi în Bavaria :))

      Ștergere
  15. Splendid! Asa trebuie sa fie de sarbatori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pastele dureaza 40 de zile. Începe cu Duminica si lunea Învierii si se termina cu Înaltarea Domnului.
      Plärrer-ul dureaza doar doua saptamâni, insa e tare placut!

      Ștergere
  16. N-am mai fost de mult la un astfel de targ! Mi-e dor de putina turta dulce! :)
    Happy WW!


    3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Turta dulce sub forma de imina este traditonala si atat de frumoasa, ca parca ti-e mila sa musti din ea :)) Eu am colectie - adunate de la diverse sarbatori (Oktoberfest, Osterplärrer, Herbstplärrer).
      Happy WW!

      Ștergere
  17. Se vede că aceea a fost o zi frumoasă și veselă ! Să vă fie de bine ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa ne fie de bine si noua si voua, oriunde am fi - important, sanatosi si fericiti sa fim! :D

      Ștergere
  18. Foarte frumos! Cred că te-ai distrat tare mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Astazi se pare ca este ziua incursiunilor. :)
    Mi-e dor sa-mi fie frica de parasutele din "iarmaroc". :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumoase fotografii !!!
    Nu se putea o zi de „târg” fără o bere :)
    Am observat că îți place berea cu „guler” !!!
    Sănătate
    happy ww

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, bine ai observat! Bayern are cea mai veche producatoare de bere din lume - Klosterbrauerei Weltenburg. De aceea aici este traditie - nu exista nici o sarbatoare populara fara bere - de altfel, o bautura naturala si foarte sanatoasa. Numai românii au conceptia ca "daca bei bere faci burta!" :))) Asa ceva nu exista! Berea este sanatoasa - bineinteles consumata fara exces!
      Gulerul... tja, asa mi-a fost servita! nu am comandat decat un Radler (bere cu limonada) pentru mama si pentru mine un Weizen (sau Weißbier, bere blonda nefiltrata) portii mici - pentru ca portia normala la astfel de festivaluri este Maß - adica un litru. Pentru ca nu era aglomerat (pe la ora 17 am fost noi in Zelt/cort, iar marea party incepe pe la ora 19!), ni s-a acceptat comanda de "jumatate de portie" :)))
      Prost!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  21. oktoberfest de primavara :) frumos iti sade!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oktoberfest - este cea mai mare sarbatoare a Bavariei, si de altfel cea mai mare sarbatoare populara din lume.
      Plärrer este cea mai mare sarbatoare a regiunii Schwaben. Se serbeaza de doua ori pe an, dureaza cate doua saptamâni - primavara, incepând in prima zi de Pasti si toamna, la sfârsitul lunii august, inceputul lui septrembrie.

      Ștergere
  22. Sa ai bucurii alaturi de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! ne straduim sa facem fiecare zi, o zi de neuitat!

      Ștergere
  23. o zi tare frumoasa ati avut! :) cerul din ultima imagine e de vis... :)
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  24. Esti o nemtoaica din cap pana in calcai!:)
    Veselie mare in jurul tau!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bavareza! :)) Când locuiam în Sibiu, toti credeau ca sunt sasoaica, asa ca... iata am devenit nemtoaica! si zau daca mi-am propus asta! niciodata nu am visat sa locuiesc in Germania! Tja... soarta omului!
      pupici inzeciti inapoi

      Ștergere
  25. Mi-e dor de astfel de targuri si parcuri de distractii! :) Imi place sa ma joc in toate cele care sunt pe acolo si imi place veselia... galagioasa! N-am mai avut parte de asta de prea mult timp... :) dar in acest oras pare sa nu se mai intample multe care sa-mi placa in mod deosebit. Asa ca... privesc fotografii si imi amintesc cum a fost candva si pe aici! :)
    Berea bauta in compania mamei cred ca ar gustul tare-tare bun! Sanatate va doresc!
    Romantica gorila! :)) E cu inima in palma! :)
    Zile fericite va dorim, cu drag!
    Pupici de la noi catre voi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu bei o bere si nu ai mancat o Breze (covrigul urias bavarez) atunci nu are rost sa intri intr-un Zelt (cort). Doar asa simti spiritul sarbatorii :)) Mama a baut Radler (bere jumatete cu oranjada, bere pentru biciclisti) - pentru ca "am obligat-o"! ea nu bea niciodata nimic!
      pupici si de la noi.
      PS: Maine suntem toata ziua în Franken, vizitam "orasul fântânilor" :))
      Excursia de la Praga s-a anulat din lipsa de înscrisi! tare dejamagita a fost mama....

      Ștergere
    2. Berea imi place bere! Deci ma simt bine in locurile unde se consuma si bere. :) De cand exista cea fara alcool sunt taaaare fericita! :))
      Stii ca am vazut si pe aici covrigi bavarezi?! La un targ... De cand in consiliul local au locuri cei din Forumul Democrat al Germanilor si targurile sunt mai elegante. Ceea ce ma bucura, evident! :)

      Praga! N-am vizitat-o... Avem un prieten care e "topit" dupa Praga. Din punctul lui de vedere e cel mai frumos oras din lume si nu pierde nicio ocazie sa o treaca pe acolo. :) Asadar imi pot imagina dezamagirea... :( Dar Praga nu pleaca nicaieri si veti avea o alta ocazie sa o vizitati impreuna. :)

      P.S. Multumim pentru felicitare, pentru gandurile bune si pentru urari.
      Pupici si imbratisari cu drag, de la noi pentru voi!
      Distractie frumoasa in Franken! Abia astept sa vad fotografii, si sa le arat mai departe, altor "curioase". :)

      Ștergere
    3. neeee! bere fara alcool nu beau niciodata! ori bere-bere, ori deloc! :)))
      ma bucur ca felicitarea a juns! pupici si imbartisari!

      Ștergere
  26. Ce vreme minunata ati avut! Iar rochita nemteasca iti sta foarte bine :)
    Am avut si noi un parculet destul de mic si anemic, dar a fost frig si nu ne-a venit sa-l vizitam, mai ales ca nici acasa n-a fost chiar rau de sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astazi a fost si mai frumsos! azi insa am fost la sauna si piscina, am facut plaja, am profitat de soare la maxim :))

      Ștergere
  27. Ce simpatica esti! Sigur nu esti vreo adolescenta? Aceste balciuri au un farmec al lor, si la noi urmeaza zilele orasului, insa nu imi plac aglomeratia, mirosul de mici, si manelele, poate acolo e altfel totul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. clar nu sunt adolescenta - dirndl= tinuta bavareza, semnalizeaza clar aceasta :)) Exista o multime de simboluri si reguli: spre exemplu, rochita în culori terne poarta femeile maritate; fetele tinere poarta dirndl in culori vesele: belu, roz, vernil. Apoi sortul se leaga cu funda pe partea dreapta, daca esti maritata, pe stânga daca esti domnisoara nelogodita, fetitele si "fetele mari" poarta sortul legat în fata si vaduvele au fundita sortului la mijlocul spatelui.
      Tinuta mea este în verde închis si sort lila. Mai am unul negru cu violet, deci este semnal clar ca sunt "femeie asezata" ;))
      Acesta nu este bâlci- este un târg traditioanl Plärrer - în anul 1878 s-a serbat pentru întâia oara sub aceasta denumire!!! Are un farmec aparte, unic! :)

      Ștergere
  28. foarte tare. as merge si eu in asa un parc de distractii :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce loc de joaca minunat! Mai ales pentru cei mari, ca ei au nevoie de relaxare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact! :))) aia mic, "trebuie" sa se distreze :)) aia mari, o fac de cate ori doresc!

      Ștergere
  30. iubesc tare mult galagia si culoarea targurilor!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu! :)Chit ca nu se schimba aproape in niciun an nimic, merg de fiecare data, macar intr-o zi!

      Ștergere
  31. Culoare, veselie, seninatate..., din toate cele bune alaturi de cei dragi!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce fruuuuuumos:D As vrea sa fiu si eu acolo! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna Carmen, multumesc pentru urarile de sarbatori...
    ca de obicei gasesc la tine imagini superbe.
    Aceste parcuri de distractie sunt foarte frumoase, au inceput si pe la noi sa fie dar nu la o asemenea anvergura :)
    bavarezii sunt bavarezi :)
    Va pup. Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  34. Hristos a inviat!

    Foarte frumoase poze. Ma bucur ca nemtii stiu sa-si pastreze atat de frumos traditiile. Avem de invatat de la ei, caci noi am cam uitat multe si-i pacat.
    Numai bine, draga Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere