miercuri, 1 decembrie 2010

S-a deschis prima uşiţă :)


PS: La multi ani România!

19 comentarii:

  1. Aaaa, am si eu acasa, e cu ciocolata sub fiecare usita, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multi ani fericiti , impliniti tie si tuturor
    romanasilor raspanditi in lumea intreaga!
    Pupici pentru toti.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani,romancuta mea draga!
    La multi ani,Romania!!

    Pupici...traditionali,romanesti!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare ceva ciocolata delicioasa! Yammmi! Multumesc pentru urarile de ziua mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. O uşiţă aducătoare de surprize? Şi dacă mai este vorba şi de ciocolată... Faină surpriză. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Teo,
    hmmm, delicioase surprize, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaca-verde, :-* :-* ;))

    Alina, :-* :-* ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. L'Automne,
    ah, ne-ai parasit! te-ai cam grabit, dar ne-o îmbratisa peste câteva luni iar :)) pupic

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreiut,
    sper ca ai primit cadouri frumoase! de la noi nu a vrut sa zboare...hex-hex n-a ajutat (cred ca e prea frig!) dar va veni cu posta :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen,
    da, asa este; si-ti mai spun un secreeeet: are umplutura de lichior...un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Iubita mea,asa cum iti scriam si la "Ultima zi de noiembrie",iarna asta mi-a cam incurcat socotelile si s-a grabit!! Deci....nu-i vina mea,as mai fi staaaaaat,sa stiti! Oh,asta-i viata,ce puteam face?,nu ma puteam pune cu ea,intram deja pe teritoriul ei.....

    Pup fata frumoasa inzapezita dar la fel de frumoasa,daaaaaaa,oho!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani, Carmen! Ganduri bune din Romania, cu parfum de gutuie si de brad carpatin.

    RăspundețiȘtergere
  13. L'Automne,
    deci sora cea mare este apriga si autoritara?! :))

    Tja, asta e... dar mai e "un pic" si este iar septembrie :D
    Te pup si sper ca o sa-mi scrii, chiar daca ti-ai luat concediu trei anotimpuri :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Gabriela,
    ma bucur ca-mi scrii; chiar daca sunt departe, eu simt si gândesc româneste. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. nu doar României, Gabriela, ci si tuturor românilor! multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere