marți, 2 ianuarie 2018

Miercurea fara cuvinte 2018


PROPUNERI - legenda:
Laura 
Rux 
Carmen 




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Saptamâna 1 /2019 - D'ale Revelionului 2018/19 ()~~~~~~~~~~~~~( xx participanti)
Saptamâna 52 - Prima Zi de Craciun ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 9 participanti)
Saptamâna 51 - Copaceii de azi, padurea de maine ()~~~~~~~~~~~( 12 participanti)
Saptamâna 50 - Dulce-amarui ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 11 participanti)
Saptamâna 49 - Mozaic () ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 13 participanti)
Saptamâna 48 - Si ce daca ploua?! ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 12 participanti)
Saptamâna47-Intrarea în biserica a Maicii Domnului (start Post Mare )()~~~( 12 participanti)
Saptamâna 46- Ziua Monet / Ziua Impresionismului ()~~~~~~~~~~~~( 14 participanti)
Saptamâna 45 - Vis de toamna ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 17 participanti)
Saptamâna 44 - Halloween sau Ziua internationala a Marii Negre ()~~~~( 18 participanti)
Saptamâna 43- O furtuna ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 17 participanti)
Saptamâna 42 - Ziua Recoltei (lol) ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(20 participanti)
Saptamâna 41 - Încantare () sau Ziua Verdi () ~~~~~~~~~~~~~~~~( 16 participanti)
Saptamâna 40 - Masini transformate () sau Schimbare ()~~~~~~~~~( 15 participanti)
Saptamâna 39 - Nori Misteriosi ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 17 participanti)
Saptamâna 38 - Încredere ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 12 participanti)
Saptamâna 37 - Lumea copiilor ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(  16 participanti)
Saptamâna 36 - Prietenie ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 12 participanti)
Saptamâna 35 - Cea mai draga amintire din 2017/2018 ()~~~~~~~~~~( 17 participanti)
Saptamâna 34 - Obiecte de suflet ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 16 participanti)
Saptamâna 33 - de Sfânta Marie ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 11 participanti)
Saptamâna 32 - 08.08 - Ziua internationala a pisicii ()~~~~~~~~~~~~~~( 15 participanti)
Saptamâna 31 - Dorinta ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 19 participanti)
Saptamâna 30 - Plimbarea de seara ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(  17 participanti)
Saptamâna 29 - Salutari din vacanta / Planuri de vacanta ()~~~~~~~~~~( 15 participanti)
Saptamâna 28 - Rasarit / apus de soare ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 16 participanti)
Saptamâna 27 - Fructe de sezon ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 13 participanti)
Saptamâna 26 - Trei zile dupa Sânziene ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 16 participanti)
Saptamâna 25 - Ochelarii de soare  ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 14 participanti)
Saptamâna 24 - Coltul cu poezie ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 15 participanti)
Saptamâna 23 - În padure ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 15 participanti)
Saptamâna 22 - Ce am facut de Rusalii? ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 17 participanti)
Saptamâna 21 - La muzeu ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 20 participanti)
Saptamâna 20 - Relaxare ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 25 participanti)
Saptamâna 19 - Pantofii preferati ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 23 participanti)
Saptamâna 18 - Vremea ()  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 22 participanti)
Saptamâna 17 - Romanul de pe noptiera ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 18 participanti)
Saptamâna 16 - S-a deschis bobocul  ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 23 participanti)
Saptamâna 15 - Oua de Paste  ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 29 participanti)
Saptamâna 14 - Specific de Paste  ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~( 16 participanti)
Saptamâna 13 - Muguri si flori de Primavara ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(20 participanti)
Saptamâna 12 - Cesti si cani preferate ()~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(20 participanti)
Saptamâna 11 - Leo descopera primavara ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(28 participanti)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Calin preda stafeta
Saptamâna 10 - MartieSalzburg, peisaj urban ~~~~~~~~~~~~~~~~~( 10 participanti)
Saptamâna 9 - Orasul bisectRoma, calendarul bisect ~~~~~~~~~~~~( 8 participanti)
Saptamâna 8 - Apa trece, pietrele ramânPe urmele faraonilor ~~~~~~( 10 participanti)
Saptamâna 7 - Mitologie urbanaFântnâna lui Hercule ~~~~~~~~~~~~(10 participanti)
Saptamâna 6 - Apus de soare  / Printre degete si dupa colt ~~~~~~~~~~(17 participanti)
Saptamâna 5 - La colt de strada / ---- ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(13 participanti)
Saptamâna 4 - Despre RomâniaEl si Ea la hora ~~~~~~~~~~~~~~~~~(16 participanti)
Saptamâna 3 - Cartierul de ieri si de aziNinge-n cartierul meu  ~~~~~(12 participanti)
Saptamâna 2 - România pitoreascaIarna, România pitoreasca ~~~~~~(11 participanti)
Saptamâna 1 - Copilarim / ---- ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(12 participanti)

14 comentarii:

  1. Ce idee faina!! ;)).
    Si eu mi le salvez pe sezoane :D. CHiar va trebui sa vad cand e gata sezonul 9 :O.
    Pupici <3!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Romanul de pe noptiera poate fi cartea de pe noptiera?

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e bine pentru ca un roman nu am mai deschis de multa vreme!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee frumoasa!
    Cum as putea sa particip si eu?
    Cum se procedează?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga tiza, ma bucura interesul tau pentru MfC si esti bine venita in Clubul Miercurea fara cuvinte. Nu trebuie decat in ziua de miercuri sa publici un articol care sa nu contina text ci doar fotografii si sa inscrii linkul spre postarea ta un tabelul MfC care apare in fiecare miercuri la ora zero ( 12 noaptea) la mine pe blog, tabel care ramane deschis 24 de ore. Daca ai nevoie undeva de ajutor, ma ofer cu drag sa te indrum 👍🤗

      Ștergere
  5. Foarte bună ideea de a avea un loc toată istoria MfC. Adunasem și eu, dar nu m-am gândit să trec și numărul de participanți, mea culpa. Dacă ajută, iată aici ceea ce am reușit să adun: https://miercureafaracuvinte.blogspot.com/p/mfc.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da 😊 Mie imi place ordinea 😂 Eu tin astfel de "postari cuprins" atunci cand exista o serie de postari pe aceeasi tema. La concedii mai ales. La MfC tin aceasta evidenta pe ani inca din 2010 de cand am inceput MfC.
      Multumesc, voi adauga si postatea ta ( in bannerul drept e o rubrica "Miercurea fara Cuvinte"
      Oricum chiar daca ma repet, Calin draga, fara ajutorul tau, poate ca astazi nu mai exista MfC. Multumesc mult 😊

      Ștergere
  6. Cum ar fi sa renunti la tema o vreme, sa fie ca la inceput, la liber ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-as fi bucurat daca te-ai fi prezentat, dar nu face nimic, e bine si asa.
      Tema este facultativa, nu trebuie respectata decat daca iti face placere 😊 Iata ce scriu saptamanal in invitatia la "miercurea fara cuvinte":
      "" Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis :-) Happy WW! ☺ ""
      te asteptam cu placere!

      Ștergere
  7. In sapt 44, miercuri 31 octombrie, este Halloween-ul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. remarca ta e buna si bineinteles am sa trec recomandarea ta in tabel. De ce nu am facut-o pana acun? din experienta ultimilor ani de blog... Eu personal serbez Halloween si mi-e tare draga sarbatoarea care la mine incepe traditional cu cioplitul bostanilor/dovlecilor si apoi cu balul-mascat. Am simtit insa reticenta romanilor care in general privesc serbarea ca pe un "imprumut de la americani" ceea ce este total gresit! am incercat ani in sir sa explic prin articole pe blog care este provenienta acestei sarbatori si ce semnificatie (logica) are, la sfarsit de toamna dar succesul a fost in cercuri foarte restranse. Pacat ca mentalitatea romanilo in general este greu de schimbat spre acceptanta, deschidere, etc...Eu personal serbez Halloween din anul 1985, de cand am aflat acest cuvant in cantecul lui Stewie Wonder, I just call to say I love you. pe vremea aceea scoteam textele melodiilor iubite, dupa ureche, ruland caseta de 100 de ori inainte si inapoi. Cuvintele pe care nu le stiam, incercam sa le inteleg de la prifesoara de engleza si asa am aflat despre aceasta sarbatoare. am cauta informatii legate de Halloween si m am indragostit iremediabil. Peste ani, cand am devenit mamica, mi am educat fetitele cu toate sarbatorile pe atunci neserbate in Romania: Halloween, Advent... Pe 31 octombrie inca am pastrat traditia in familie si fetele vin acasa (intre timp nu mai locuiesc cu mine, au fiecare casa lor) si facem concurs "Cel mai haios bostan" Apoi ne costumam si chiar daca noi nu mai facem partys (diar tineretul), macar facem o poza simpatica.
      ma bucur mult ca ai propus tema. Multumesc 🎃

      Ștergere