miercuri, 27 iunie 2018

Miercurea fara cuvinte (s.26) - Trei zile dupa Sânziene


Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis :-) Happy WW! ☺
PS: Temele saptamânilor urmatoare sunt aici "MfC2018"

26 de comentarii:

  1. Minunat decorul! Se simte patina timpului! :) Mircea ELiade, motive populare românesti si... Sânzienele.
    Noaptea magica a Sanzienelor! :) Spre seara zilei de duminica am reusit sa sparg opt din cele 14 miniaturi din portelan pe care le aveam intr-o cutie... Am lovit-o cu cotul incercand sa iau o carte - a cazut de la o inaltime de aproape 2 metri... :) S-or fi suparat pe mine Sanzienele, 'ca nu m-am gandit prea mult la ele. :)
    Zi frumoasa iti doresc sa ai, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici de la trio pentru trio! <3
    Happy WW!
    P.S. Tot in plop imi sunt ideile, dar nu ma las - vin chiar si fara tema facuta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mircea Eliade sar si Mihail Sadoveanu au scris despre magica noapte a Sânzienelor.
      😊😉 deci esti de acord ca am gasit o rezolvare buna a temei de azi 😂 Dupa vum am scris ieri, pana la ora 21 inca nu stiam ce gotocrafii voi publica 😊
      Ze astept cu drag. Tu stii ca tema nu e obligatorie. E doar asa de divertismenz.
      Happy WW Diana draga. Pupici si imbratisari de la trio pentru trio pentru trio ❤


      Ștergere
    2. Stiu ca nu e obligatorie tema, dar e... provocatoare - ma scoate din "automatism", intr-un fel. :)
      Da, si M. Sadoveanu... In capul meu e doar Mircea Eliade. :)
      Foarte buna rezolvarea! Si romantica!
      Multumesc, Carmen draga!
      Happy WW!
      P.S. Am prins si eu o idee; daca tot ploua si e frig la trei zile dupa Sanziene... :)
      Pupici si imbratisari cu drag - de la noi pentru voi! <3

      Ștergere
    3. Diana draga mea, esti o scumpa! Te îmbratisez si incerc sa trimit cateva raze de soare catre voi <3 Ganduri bune pentru trio, de la trio <3

      Ștergere
  2. Îmi place cum ai găsit tu cărțile, ca să onorezi Noaptea de Sânziene, dar și tema la mfc! Și măsuța aia cu ștergar românesc... Foarte frumos, mi-a făcut plăcere să admir fotografiile!

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fiecare an in preajma Sanzienelor citesc pasaje din cele doua romane. Il ador pe Mircea Eliade ❤
      Multumesc Zina draga. Tie de asemenea o zi minunata.
      Happy WW 😊

      Ștergere
  3. E de poveste decorul ales! Frumoase şi pline de simboluri imaginile!
    O zi bună, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. În ceea ce mă privește, am descoperit târziu Noaptea de Sânziene a lui Mircea Eliade. În 1990. Dar măcar aveam deja „maturitatea” necesară.

    Happy WW!

    Referitor la tema de astăzi, eu știu foarte bine ce am făcut cu trei zile înainte de Sânziene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l am descoperit pe M. Eliade in liceu prin clasa a 9-a si m-am indragostit iremediabil 😊
      Cand m am mutat in Germania am renuntat la multe lucruri/obiecte importante insa volumele lui Eliade le-am luat cu mine. Si intre timp am in biblioteca si traducerile unor romane in germana 😊
      Ma bucur ca esti bine, sanatos, inapoi din vacanta. Frumos ca ne esti din nou alaturi.
      Happy WW

      Ștergere
  5. In sfarsit am reusit sa "imi fac si eu tema".. haha :P.
    Dar ce decor frumos ai pregatit!!! <3
    E pur si simplu superb.. e un fel de arc peste timp.
    Romanul adolescentului miop - este preferatul meu. Conturul cartii imi apare aevea si acum, dupa atata.. adica vreau sa zic ceva timp (lol).

    Stau si ma intreb daca am cules dau vazut vrodata flori de sanziene... :O

    Pupici si happy WW!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cat de talentata esti! ma bucur mult ca ai gasit o "rezolvare" atât de eleganta!
      Te pup :-* Happy WW!

      Ștergere
  6. Esti foarte constiincioasa si ordonata.Am vrut sa merg la cules de sanziene,dar m-am dat dupa alte treburi si rau am facut.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se întâmpla... Daca ar fi plouat, nici eu nu m-as fi dus, dar am avut noroc de vreme superba ;-)
      Seara buna si tie, Floarea draga!

      Ștergere
  7. Frumoasă perioadă pe la tine !
    Îți doresc o seară liniştită !
    Pupicuri, inclusiv lui Leo (care nu iubeşte cărțile lui Eliade ?!...)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de acum a trecut vacanta, sunt la serviciu, dar ma bucur de natura la sfarsit de saptamâna :-)
      multumim mult, Prietena draga! Leo trimite un pupic special pentru tine :-*

      Ștergere
  8. E o tema foarte interesanta; nu stiam ca l-a ispitit si pe Sadoveanu.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, cei doi au cate un roman cu acest titlu :-)
      Happy WW, Aurel!

      Ștergere
  9. Nici nu se putea ceva mai potrivit! Flori de Sânziene, lumânarea aprinsă, sporind starea de mister și cărțile magice ale lui Eliade.
    Toate cele bune și zile pline de bucurii, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate cele bune și zile pline de bucurii, dragă Alex ☺

      Ștergere
  10. De data asta nu mi-a ieşit "la temă". Dar m-am gândit că e mai mult decât deloc. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Thanks for hosting and I hope that you have a wonderful week.

    RăspundețiȘtergere