miercuri, 4 iulie 2018

Miercurea fara cuvinte (s.27) - Fructe de sezon




Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis :-) Happy WW! ☺
PS: Temele saptamânilor urmatoare sunt aici "MfC2018"

22 de comentarii:

  1. Toate ca toate... dar caise?? Bun am inteles: capsune... cirese, nectarine, banane... dar caise? Toate fructele care imi plac la un loc??? :))
    E un festin la tine.. mi se invart ochii in toate directiile ce mai!!

    [Revenind la caise: acum vreo 3 ani, cred, a cumparat Mami caise romanesti, de la niste particulari din zona care venisera cu ele la piata. Dar ce caise, ca in copilarie... gust, aspect,o bucurie (nu cum am patit la mare cand unele aveau gust de medicament, altele erau atoase si acre de m-am lasat pagubasa)... si m-am apucat sa fac si putin gem ca sa manance si Ralu - preferatul nostru fiind gemul de caise. Doar ca nu mai stiu prin ce intamplare (cineva nu dam nume a lasat usa la frigi deschisa), combina noastra frigo a urcat pana pe la 16 grade, de am inchis in bucatarie pana si lumina, doar doar, scade mai repede temperatura. Si ce face Rux in cazul asta? Isi leaga o lanterna de frunte si curata caise.. :)))))) - nu, nu am poze ... cred ca eram cam ninja. hahah si cam asa ma si uitam cand venea cineva la bucatarie!!]

    Apropo... cele turtite ce sunt? :)))

    Happy ww!! pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ce nebunatice sunteti/erati 🤣😂👍
      Imi inchipui cata veselie era in casa la voi! A face mereu haz din necaz este un talent care daruieste doar energie pozitiva.
      Noi cumparam doar fructe sau legume bio. Chiar si carne sau peste, tot bio. Sunt certificate si putem fi siguri ca nu suntem pacaliti.
      Fructele acelea turtite sunt piersici de munte 😊 au sambure mic, aproape ca samburii de cirese. Si se lasa usor descojite (despielitate 😂).
      Te pup. O zi minunata draga Rux. Happy WW 😀

      Ștergere
  2. Deliciu pentru priviri și... papilele gustative! În ce privește denumirea ”fructe de sezon”... e ușor desuetă, acum găsim fel de fel de fructe în toate sezoanele. Desigur, nu e cazul celor care cresc în livezile gospodarilor. ☺

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desueta sau nu, acestea sunt adevarat de sezon si autohtone. Capsunii si ciresele le am cules cu mana mea, capsunii ce-i drept, in urma cu doua saptamani.
      Piersicile de munte, nectarinele si caisele sunt cumparate de la producatori locali. Doar bananele, le am fotografiat in ultima zi de concediu in Italia, in fructiera noastra si trebuie sa mentionez ca au avut o aroma fantastica, deoarece cu cat tara care importa e mai aproape de port/ de mare, cu atat fructele sunt mai lung lasate in copaci sa se coaca natural. Cu cat drumul pana la magazine e mai lung, cu atat fructele sunt mai crude/verzi culese si ambalate pt. transport.Toate localitatile europene port sai in apropiere de M. Mediterana primesc fructe exotice coapte, cu gust fantastic!
      O zi frumoasa sa ai Zina draga. Happy WW 😀

      Ștergere
  3. Si eu, la mine ciresele din curte au trecut de mult, dar se pregatesc altele. Si poze cu flori ca sunt dragute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut si noi un cires in curte, acum vreo sase ani... Frumos pom!
      Happy WW 😀

      Ștergere
  4. >:D< O zi frumoasa ...cu descarcari in culori, parfum, texturi superbe...in cerul gurii! :D Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Caise încă nu am mâncat deşi sunt preferatele mele. În rest, m-am bucurat de toate, ca un copil. Am uitat să-mi fac cerceluşi din cireşe... oooof!
    Zi veselă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la iarna ne vom vitaminiza natural toti, cu siguranta 😊 Cercelusi... putem face si cu prune siameze 😂
      HAPPY WW

      Ștergere
  6. Racoritor, delicios, hranitor! :)
    Acum aflu ca exista (si cum arata)piersicile de munte.
    Pentru ca telefonul care face poze nu-i acasa :) am cules fructe de pe un site foto - ieri am uitat de tema MFC - as fi putut fotografia pepenele rosu. :) Azi am doar cirese... :)
    Capsunile sunt preferatele mele. :) Dulci, carnoase, zemoase... Of. :)
    Happy WW, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac toate fructele si nu exista zi sa nu consum cel putin jumatate de kilogram 😁 .. Cum zahar nu folosesc aproape deloc, trebuie doar sa fiu atenta doar la cele care au multe calorii (ex banane)...
      Ah, stiu ce zici cu telefonul/ aparat foto. Si eu am patit-o saptamana trecuta cand cu tema de Sânziene. E frustrant... Ai rezolvat "pana" insa deosebit de elegant 😉
      Te pup Diana draga. Ganduri bune si imbratisari de la trio pentru trio.
      Happy WW 😊

      Ștergere
  7. Ca de fiecare data am aflat noutati; ce spui despre banane ma poate convinge sa ne stabilim pe langa fiica cea mare in California...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cat amanati mai mult, cu atat adaptarea va fi mai grea... parerea mea 😊
      HAPPY WW!

      Ștergere
  8. Este deja un sezon plin de bunătăți. Iar cele din poze, ne fac cu ochiul, îmbiindu-ne să ne bucurăm de savoarea lor minunată. Și e doar începutul!
    Numai bine, dragă Carmen și zile de vară pline de bunătăți și bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de mult m am bucurat de artocolul tau, Alex draga! SARA este o dulceata de copil! Cred ca sunteti foarte mandi cu ea, aveti toate motivele!
      Numai bine! O vara minunata sa aveti in continuare !

      Ștergere
  9. Yammis...ce de bunataturi... eu am intarziat cu postarea. Cred ca ai o camara grozava cu dulceturi. Minunatiile naturii. S va bucurati de ele sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen draga, esti tiza mea... asa ca am facut o exceptie 😁 te am inscris in tabel, chiar daca ai ajuns aici joi 😂
      Numao bine draga mea!

      Ștergere
    2. Multumesc draga mea, ieri am avut o zi mai plina cu capul in terapia lui Vlad... scuzele mele
      Toate cele bune draguta

      Ștergere
    3. nu este nici o ploblema! ma bucur mult ca ai ajuns la MfC! te pup

      Ștergere
  10. Multe fructe dar cred că sunt de la supermarket, nu-i aşa ?
    Dar sunt frumoase ! Le consumi aşa sau realizezi vreo prăjitură ?
    Te pup şi îți doresc o zi plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Prietena, capsunii si ciresele le-am cules eu cu mana mea, din livada/plantatia de la capatul orasului. Nectarinele si caisele sunt cumparate din piata, cand am fost in concediu in Toscana.
      Nu fac prajitura. Eu obisnuiesc sa mananc foarte multe fructe. Nu consum dulciuri decat foarte rar.
      Te pup si iti doresc deasemenea o saptamana placuta in continuare.

      Ștergere