miercuri, 20 iunie 2018

Miercurea fara cuvinte (s.25) - Ochelarii de soare


Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis :-) Happy WW! ☺
PS: Temele saptamânilor urmatoare sunt aici "MfC2018"

24 de comentarii:

  1. Esti chiar intr-un magazin cu ochelari! :) Care pereche ai cumparat-o?! Mie-mi plac ambele cum ti se potrivesc. :)
    E clar! Leo nu putea sa ramana fara ochelari, mai ales pe plaja! <3 Fotografia imi aminteste doi caini (dalmatian si boxer) pe care i-am vazut (la intervale mari de timp) prin oras, vara, purtand ochelari! Erau... dementiali! :) Mergeau asa de tantosi! :) Cand am vazut dalmatianul, o femeie mai in varsta care trecea si ea pe acolo ii zice tipului de langa ea: "Oamenii mor de foame si asta pune ochelari la caine!" (ca si cum daca acel caine n-ar fi avut ochelari oamenii nu mai mureau de foame!) In fond, si ochii cainilor au nevoie de protectie cand soarele e... prea stralucitor. :)
    Zile senine iti doresc sa ai, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. marti, dupaamiaza, am trecut pe langa un magazin optica, si am intrat, vanzatoarea era ocupata cu un client adevarat (= care chiar cumpara ceva ☺) , am ochit cei mai scumpi si extravaganzi ochelari de soare, i-am probat si mi-am facut cate o poza, am pus ochelarii la loc in raft, am salutat - vânzatoarea mi-a zambit (semn ca m-a iertat) si am iesit din magazin - cu doua fotografii pentru MFC ☺☺☺
      Leo... nu, Leo nu are ochelari de soare. Dormea la plaja sub umbrela de soare si i-am pus ochelarii mei pe botic doar asa, sa-í fac o poza haioasa. Si uite asa, am avut "material" pentru editia de azi :-)
      Te pup Diana draga. Multumim asemenea!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3 Happy WW! ☺

      Ștergere
    2. Scumpi sau ba, ochelarii probati sunt faini. :) Esti o maaaare figura! :)) (cred ma repet!) :)
      Ooo! Stiu ca Leo nu poarta ochelari de soare si i-ai pus doar pentru MFC. E haios! Poza mi-a amintit acei catei.
      Leo dormea asa de adanc sau... te-a lasat sa te joci?! :)
      Multumesc, Carmen draga! Si de la noi, pentru voi, imbratisari si pupici, cu drag! <3 Happy WW!

      Ștergere
    3. sunt faini, mi-ar fi placut sa-i pot cumpara... Tja, mi-am luat sandale ☺☺☺ din Italia, produse in Germania ☺☺☺ (Ara AG), abia cand am ajuns acasa am vazut ☺☺☺ Erau cele mai frumoase din magazin ;-)
      Leo dormea adanc, saracutul. Tare mult mai trebuie sa mearga... cred ca abia asteapta sa se termine concediul ☺☺☺
      Pupici cu drag <3 de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
  2. Leo, te rog frumos sa imi dai un autograf. Stiu ca este coada mare deja (nici o aluzie la coadita ta :P) dar mi-am lasat si eu aici rand :D. Te rog sa nu ma uiti ;))).
    Pozele tale mi-au amintit de perioada cand mergeam cu Ralu si probam ochelari de soare :))))) Ce vremuri :)) hahaha.
    Si mie imi place cum iti stau ambele perechi - parca ar fi fluturasi ;).
    Cand am vazut tema mi-a trecut prin minte ca ar fi amuzant sa pun poze cu mai multe perechi de ochelari de soare - stii ca mult timp eu nu am purtat deloc asa ceva ;). Ca nu aveam "voie". lol.
    Pana la urma am ales doar cateva (fiecare cu povestea ei :P).
    Pupici cu drag si Happy WW!!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo, ti-ar da si autograf si pupic <3
      Ai dreptate, ochelarii au rame care seamana cu aripile unui fluturas :-) pacat ca nu imi pot permite financiar ☺☺☺ am alte prioritati ;-)
      Poate povestesti maine, povestea fiecarui ochlelar. Ar fi interesant <3
      Te pup. Happy WW! ☺

      Ștergere
  3. Arăţi superb cu ochelarii probaţi!
    Iar Leo e o dulceaţă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult, Matilda draga <3
      pupicide pe malul mediteranei :-*

      Ștergere
  4. Dragă Carmen, și tu și Leo sunteți super-cool cu ochelarii de soare! ☺

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci, ne-am atins telul, ca asa am vrut sa aratam! ;-)
      Mutumim multZina draga. Happy WW!

      Ștergere
  5. Leo e ca un star rock! :D
    Îţi stă foarte bine şi ţie cu ambele perechi şi a meritat, chiar dacă nu ai cumpărat.
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo nu m-ar fi lasat sa.i pun ochelari, daca ar fi fost treaz ☺☺☺
      Da Potecuta, asa m-am gandit si eu, macar o poza sa am cu cei mai extravaganți ochelari din magazin. Multumesc ;-)
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Altă viață cu ochelari de soare, toată lumea arată mai șmecheră :))
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  7. wow !!! deşi nu folosesc ochelari de soare, parcă m-ar tenta ochelarii micului şmecher Leo !
    vă doresc vreme însorită ! pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ochelarii pe care i-am pus pe nasul lui Leo pentru aceasta poza, sunt ai mei si au dioptrii ☺☺☺ Dar lui ii stau mai bine, recunosc!
      pupici Prietena draga. Happy WW! ☺

      Ștergere
  8. E vara, e soare intens, arzator, se cere, chiar se impune purtarea ochelarilor de soare protectori...climatul heliomarin ii prieste mezinului familiei de minune!...se doarme bustean, intr-atat incat ne permitem sa il decoram cu o pereche de ochelari in trend...chiar sa realizam un instantaneu haios...
    reclama mascata la cele doua perechi excentrice de ochelari?...sau momentul zilei de amuzament si inspiratie?...ambele ti se potrivesc perfect :)
    Zile minunate in continuare!
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate, Gina draga. Lui Leo ii merge de minune aici la malul Mediteranei. Dar cred ca ... abia asteapta sa se termine concediul, sa aiba linistea lui ☺☺☺ Fiecare a doua zi facem excursii - si umlma, nu gluma, ca vrem sa vizitam tot ce e de vizitat! Leo saracul... alearga langa noi, ca nu-i ramane altceva de facut ☺
      hahaha, Gina draga, daca ai fi fost cu noi... ai fi vazut ce mutre a facut Helmmut! Ca ideea fotografiilor mi-a venit spontan, pe cand treceam pe langa magazin. I-am spus lui Helmut "Asteapa te rog, vin imediat" Am intrat, am ales cele mai faine doua rame de ochelari, m-am fotografiat, am spus vanzatoarei la revedere si am iesit. Helmut, care a privit scena din usa magazinului m.a intrebat "nu ti-a fost jena?!" am zis "nuuu, a fost chiar amuzant!" ☺☺☺ pentru ca zau asa a fost! ☺☺☺
      Te pup draga mea. O saptamana minunata iti doresc. Happy WW and happy every day! <3

      Ștergere
  9. Haha...româncele sunt originale, inventive și spontane!😄
    Cred ca mai are multe de descoperit la personalitatea ta...Nu te îngrijora, este o reacție tipica la mulți bărbați introvertiți...bănuiesc ca și al meu ar fi demonstrat același comportament.
    Întorc pupici fără număr și urări de zile superbe în continuare! 😘☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, suntem casatoriti de 14 ani, ma cunoaste... destul e bine ☺☺☺☺ Eu stiu ca el nu ar fi facut asa ceva ;-) si eu îl cunosc destul de bine ☺☺☺☺☺☺
      Noapte buna, Gina draga :-* xoxo

      Ștergere
  10. Sunteți niște simpatici! Simpatici cu ochelari. Ti-ai ales niște ochelari faini, cu adevărat extravaganți. Dar în vacanță merge să încerci.
    Când mergem la mare, eu și cu sara facem adesea asemenea încercări de ochelari și ce ne mai amuzăm, Anul trecut m-a pus să-mi cumpăr ochelari rotunzi, ca ai lui John Lennon, pentru că i-au plăcut mult cum îmi vin. Și mi-a plăcut și mie alegerea ei. Doar e fata tatii!
    Iar Leo... e de poveste de fiecare dată!
    Numai bine, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce draguuuuut! Ma bucur mult ca ne-ai impartasit povestea ochelarilor rotunzi si a escapadelor voastre "fiica-tata" la standul cu ochelari. Dulce foc, Sara ta!
      Sper ca si anul acesta veti petrece o vacanta minunata si ca ne vei prezenta cateva din clipele voastre imortalizate in fotografii.
      Ganduri bune! weekend minunat sa ai, Alex draga!

      Ștergere
  11. Sunteți drăguți amândoi!
    Zile frumoase și fericite îți doresc,dragă CARMEN!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu multumesc de vizita, Elena draga!
      pupici si weekend minunat!

      Ștergere