miercuri, 15 februarie 2017

Castorii pot deveni o plaga

Tema "Miercurii fara cuvinte": analiza foto a unei felii de viață urbană/rurală


[PS: am citit undeva ca ti-ar fi dor de mine ;-)]

28 de comentarii:

  1. Adevărați „artiști” !
    ...păcat doar că arta lor e dăunătoare :)
    Happy WW Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, așa e. Și nu că ar fi vreo problemă cu castorii. Pur și simplu.
    Îmi place mult că postezi fotografii care au întrucâtva legătură cu provocarea mea nerostită (fotografii hai să le zic jurnalistice).
    Am realizat că sunt, totuși, jurnalist mai mult decât altceva, iar blogul care găzduiește acum MfC resimte asta. De aceea, cred că povestea trebuie să se mute în altă parte. Este, într-un fel, mesajul tăcut pe care l-am primit de la mulți miercuriști.
    Dar azi hai să ne bucurăm de fotografii. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca organizezi in continuare întâlnirea de miercuri! ma bucur nespus sa va regasesc pe toti prezenti la MfC!
      Tematica fotografiilor este noua stampila pe care ai pus-o Miercurii fara cuvinte" si provocarile tale sunt foarte interesante.
      Un pic de profesionalism nu strica niciodata ;-) Condu proiectul cu hotarâre mai departe! Succes! Happy WW! ☺

      Ștergere
  3. Buna, Carmen! Bine te-am regasit! Eu inca nu am vazut pe "viu" un castor! :D
    dar am citit despre barajele "naturale" pe care le pot realiza prin caderea copacilor rontaiti!
    Happy WW si o zile minunate iti urez cu drag!♥♥♥

    PS. Te rog mult sa mai imi spui si mie propramelul cu care poti face mozaicuri cu poze. Acum sunnt intr-o alta locatie si pe alt calculator si multe info nu le mai am.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aleg cei mai sanatosi si cei mai batrâni copaci! si nu se dau batuti pana când nu coboara falnicii copaci la pamant!
      Happy WW! ☺

      PS: eu folosesc (modestul) Paint si PhoXo. Mult succes ♥

      Ștergere
  4. Chiar ca sunt daunatori uneori. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur sa te revad aici! :) <3
    Inspectorul de la "mediu", Leo, s-a prezentat de urgenta si evalueaza pagubele, gandindu-se la masurile ce vor putea fi luate. Pana atunci, insa, locul e numai bun de joaca! :)

    Tot la tine am mai vazut unele fotografii cu arbori purtand "urmele dintilor de castor". Sunt atat de dragalasi... Pacat ca provoaca asemenea pagube. :(

    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma bucur sa va reîntâlnesc pe toti aici, la MfC!
      Nici eu nu i-am vazut in activitate (lucreaza noaptea) dar observ mereu copacii rosi...
      ☺ trebuie sa rad ☺☺☺ probabil ca Leo arata ca un soricel în comparatie cu un castor (wikipedia spune ca au o lungime a corpului de până la 90 cm si greutatea castorilor variază, în funcție de specie, de la 10 kg până 31 kg) ☺☺☺

      Pupici si îmbratisaro, de la trio pentru trio 🐾 Va trimitem cu drag primii ghiocei 😘

      Ștergere
  6. Si aici pe langa Olt,au inceput sa defriseze,dar ce sa le facem? O revenire spectaculoasa.Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. când pagubele sunt prea mari, stiu ei cei de la protectia mediului ce sa faca ☺
      Salutari cu drag spre Târgoviste! happy WW!

      Ștergere
  7. Hihi! Nu cumva Leo s-a jucat ”de-a castorul”?!
    Lăsând gluma la o parte, castorii provoacă niște pagube, dar trebuie să fiți fericiți din altă perspectivă: sunt un indiciu al poluării scăzute sau chiar absente.

    Happy WW, dragă Carmen! M-aș bucura să revii în blogosferă cu totul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺ Leo al nostru ese atât de inocent... habar nu are înca ce înseamna soarece de câmp, castor sau vulpe! Instinctul lui de câine de vânatoare este înca adormit de candoarea vârstei. Ieri spre exemplu ne-am plimbat pe lac, era plin de lebede si rate salbatice si el le privea la fel cum priveste tufisurile si copacii ☺☺☺

      Happy WW, Zina draga!
      PS: din pacate, înca nu simt lipsa blogului, dar cine stie...?!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Happy WW, draga Aurel! ma bucur sa te reîntâlnesc aici - tu esti unul din cei mai vechi prieteni ai MfC!

      Ștergere
  9. Castorul din Romania se numea breb. Sunt sate cu acest nume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cunosc si eu acest termen si chiar am fost tentata sa il folosesc aici (pentru ca seamana cu "Biber" numele acestor mamifere pe germana) ☺

      Ștergere
    2. E chiar un sat foarte frumos in Maramures cu acest nume. Nu l-am vazut, doar am citit despre el si mi-as dori sa il vad. Nu stiam ca este si un alt nume al castorului. Treaba serioasa au facut cu copacii aceia, si eu imi amintesc ca ai mai postat fotografii.
      Ma bucur sa te gasesc aici, nu stiu ce impuls mi-a venit sa mai vad ce ai mai scris prin comentarii si cand colo dau de castori :) Te pup, doamna mea draga a miercurii fara cuvinte!

      Ștergere
  10. Sărut mâna, dragă Carmen și bien te-am regăsit. Nici nu știi ce mult ne bucurăm cu toți, cei care am fost găzduiți de către tine, atâția ani, cu această frumoasă rubrică.
    Faine poze ne-ai arătat. Curios să văd vreun castor adevărat prin poze, am zărit un simpatic cățel, numai bun de smotocit cu drag. De l-ar vedea Sara.... nu s-ar mai lăsa dusă de lângă așa frumusețe de cățel.
    Cât despre castori, eu aș pune un pic altfel problema: acolo în sălbăticie, prin păduri și codri deși, nu cred că fac vreo stricăciune. Poate doar atunci când vin prea aproape de mediul oamenilor și le mai încurcă socotelile cu „barajele” lor, foarte ingenios construite. Se spune că sunt cei mai buni „constructori hidrotehnici”! Păi nu?
    Numai bine la toată familia, zile fericite și multe bucurii și... să ne mai vedem pe aici, căci tare ne mai bucurăm. Cu mult drag, te salutăm de la Târgoviște! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur sa te regasesc aici! Va salut pe tine si pe multii participanti ai rubricii. Il imbratisez si pe micutul Leo, care creste ca Fat Frumos! Castorii sunt indiciul curateniei naturii, ceea ce spune multe despre locurile in care hoinaresti!

    RăspundețiȘtergere
  12. Rod ei pomii si fac baraje care pot provoca mici inundatii, dar sunt atat de simpatici!!!

    RăspundețiȘtergere