miercuri, 19 octombrie 2016

Speranța unei zile frumoase


gânduri de MIERCURI pentru joi ;-)

52 de comentarii:

  1. o zi de toamna luminoasa si in plus, norocosul curcubeu,cu siguranta o astfel de zi nu poate fi decat grozava!
    pastelul frunzelor acelui copac sunt ca o poveste frumoasa, happy ww Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. curcubeul de azi se va intinde pana maine, sunt sigura de asta :)

      Ștergere
    2. asa zic si eu, ca "semnul" acestei zi nu poate decat sa prevesteasca o alta zi frumoasa ;-)
      Multumesc, happy WW Elena! ☺

      Ștergere
    3. La multi si senini ani, Carmen! :)

      Ștergere
    4. Multumesc mult! transmit de asemenea ganduri bune pentru voi!

      Ștergere
  2. Ai surprins frumos curcubeu și copacul îmi place mult...la mine încă persistă verdele!
    O toamnă frumoasă și plină de culoare!
    Pup și îmbrățișez cu drag,dragă CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si la noi este inca mult verde si copacii nu si-au pierdut frunzele, dar fagii par ca ar fi luat foc! :-) superb coloritul acestor copaci!
      Multumesc asemena Elena draga! numai bine! pupici înapoi :-*

      Ștergere
  3. La inceput am vazut copacul, apoi curcubeul! Ce minuni! Si nu parea sa fi plouat!
    Happy WW, draga Carmen! La buna reauzire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) dimineata ceata s-a ridicat târziu apoi un dus fin ne-a însotit drumurile pâna dupa-amiaza când... a plouat scurt si repede, apoi a iesit soarele :) Eram la cumparaturi, tocmai în parcarea supermarketului când a iesit curcubeul :-)
      Multumesc asemenea, Suzana draga! Gânduri bune si îmbratisari ☺

      Ștergere
  4. Un copac poleit cu aur si arama care parca isi intoarce fatza, privirea mirata spre curcubeu.Iar eu ma mir cum de a rezistat singuratic intre pogoane de beton, dar sunt sigur ca pe el, acum auritul, l-au salvat de mic ... "Verzii" (= die Grünen) :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta este marea problema a fotografiilor - ca nu pot cuprinde tot ce vede ochiul! Copacelul este ultimul din parculetul care bordeaza parcarea supermarketului Kaufland. Este împreuna cu toata "familia" lui - parinti frati, unchi si verisori, formeaza împreuna un parc ☺☺☺ "Pogoanele de beton" sunt necesare pentru masinile sutelor de cumparatori (ce ne enervam cand nu gasim loc de parcare!) ...
      Copacelul nu este in pericol, nemtii iubesc natura, fara sa fie impinsi de la spate de catre "Verzi"
      Marco Polo, ma bucur ca ai poposit pe pagina mea, de mult nu ne-am mai conversa... Multumesc! Toate cele bune!

      Ștergere
  5. Wow, superb tablou! Asta chiar poate da naştere unei speranţe!
    Mă bucură regăsirea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu îmi doresc altceva decât pentru azi, o zi minunata ;-)
      Toate cele bune Ioana draga!

      Ștergere
  6. Ce surprizaaa!!! <3 Tare ma bucur :D! Si ce imagine minunata! <3
    Un curcubeu de RO si unul de DE - hihi!
    Pupici cu drag,
    Rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) bine zis, curcubeu de Ro și D! La Mfc nu au mai fost alte fotografii ca ale noastre ♡
      Te pup și îți doresc toate cele bune!

      Ștergere
  7. Salut, curcubeule! Mă bucur că o ții pe Carmen aproape de grupul de lângă care nu a plecat niciodată.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ești "vinovatul"! :-) :-) :-)
      Tema pe care ai lansat-o s-a potrivit exact cu fenomenul meteorologic la care am fost martora... a fost pentru mine ca 'un semn" ca trebuie sa particip la Mfc! :-)
      Toate cele bune!

      Ștergere
  8. Europa e tot mai mica...In imagine pare Kaufland-ul de pe Bucurestii Noi colt cu Pajura.
    Desigur, fara copaci...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic și eu, nu exista granițe și asta este o mare bucurie!
      Gânduri bune din Bavaria!

      Ștergere
  9. Intr-adevar, un miracol dupa ploaie, preludiul unei zile frumoase si fericite!
    Doua simboluri...curcubeul si copacul invaluit intr-o cromatica autumnala desavarsita, care contureaza aura unei zile speciale.
    Imbratisari, ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, te pup și te îmbrățișez cu drag:-*

      Ștergere
    2. La multi ani, buni si frumosi, cu sanatate, iubire si impliniri!
      Trimit imbratisari si multi pupici!

      Ștergere
    3. multumesc mult, Gina draga!
      te pup si trimit si eu numai ganduri bune si îmbratisari :-*

      Ștergere
  10. Superb curcubeu!
    Să ai o toamnă frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti norocoasa!Eu de vreo doi ani ,n-am vazut un curcubeu.Pomul, are o culoare ce ma inebuneste toamna.Totul la superlativ.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) dacă ma crezi, eram la volan, mai aveam puțin pana în parcarea Kaufland-ului când a apărut superbul curcubeu. Am oprit urgent, asa cum s-a putut (neregulamentar) și am făcut fotografia. Am vrut neapărat sa cuprind și corola de foc, contrastul îl găsesc absolut superb (pleonasmul în acest caz este obligatoriu) :-)

      Ștergere
  12. Speranta unei zile de...joi! O zi minunata, culorile toamnei si curcubeu pe cer!!!Pentru cine are ochi sa vada! Te imbratisez cu dor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La asta m-am gândit imediat :-) asa ca astazi trebuie sa fie o zi minunata, dacă a fost "însemnată " :-)
      Te pup. Cu drag și dor

      Ștergere
  13. la mulți și binecuvântați ani, cu sănătate și bucurii alături de cei dragi sufletului tău! pupăm și îmbrățișăm cu drag din Apuseni!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult Florin draga! Tocmai am răspuns și Feliciei, va mulțumesc din suflet!
      Numai bine va doresc deasemenea. Pupici :-*

      Ștergere
  14. Ti-a iesit nemaipomenit poza! Happy Thursday! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Adica ce se intampla aici si eu sunt ultima care aflu???? Sunt cu mailul deschis pentru a-ti scrie...si deodata imi veni o idee sa deschid blogul, unde dau de o surpriza maxima!
    La multi ani fericiti, plini de sanatate, de bucurii, de pace si dorinte implinite! Tot ce iti doresti sa se implineasca! Superba fotografia, cerul ti-a trimis un zambet! Imi place si copacul asortat la curcubeu! Bine ai revenit, eu asa inteleg! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea, daca astazi nu ne-am conversat, atunci zau ca nu mai stiu ce inseamna a conversa :-) :-) :-) Pe toate liniile! Te pup si-ti multumesc pentru andurile bune si pentru urari! Toate cele bune trimit deasemenea spre voi!
      (am revenit doar pentru scurt timp ☺ adica ... nu stiu cand voi mai posta, dar sunt pe aici)
      Pupici si imbratisari din Bavaria însorita (dar rece) ;-)

      Ștergere
  16. La mulți ani,Carmen și zile minunate ca și tabloul de mai sus !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Domnule Io iti multmesc din suflet pentru urari. Atat acest mesaj cât si emailul tau m-au bucurat enorm! Iata prietnii trainice! de cati ani ne cunoastem noi virtul? de sase? Iti multumesc mult!
      Trimit toate gandurile bune spre voi! Numai zile minunate sa aveti, deasemenea!

      Ștergere
  17. Wow ce fotografie!Cu o asemenea priveliste te incarci cu energie pentru multe zile.Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frunzele copacului se straduiesc sa imite culorile curcubeului. Si reusesc! :)
    Fotografia este superba! E stralucitoare! E un moment pe care, parca, l-ai "aranajat" in minte si in suflet si l-ai pictat! :) Ai fost, din nou, la locul si momentul potrivit! :) Sau... Natura iti ofera ca daruri astfel de momente, ca semn ca te iubeste. :)
    Iti doresc ca viata sa iti fie frumoasa, colorata, linistita ca imaginea din aceasta fotografie! :) De oameni cu suflet frumos sa ai parte!
    Zile fericite iti doresc, cu drag! <3
    Imbratisari si pupici si ganduri bune, de la trio pentru duo! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. O frumusete de fenomen intr-o zi de toamna cu frunze aramii; tare grozav se vede!! bucuriile, de acest fel, se ivesc mereu ca o surpriza, dar si incantare pentru suflet! Toate cele frumoase, din nou si o saptamana plina de momente minunate! La multi ani frumosi, inca o data si octombrie insorit in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  20. Minunată fotografie! Ce culori nemaipomenite ne oferă toamna! Citind prin comentariile de mai sus, am realizat că sunt cel mai mare uituc de pe planetă! Mii de scuze, dragă Carmen, pentru urările mele foarte întârziate. La mulți ani cu sănătate și numai bucurii, alături de familia voastră frumoasă! :-) Salutări căduroase de la Târgoviște!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sper ca ai avut o zi de nastere minunata! Chiar mi-era dor sa vad un curcubeu, cred ca a trecut tare mult timp de cand am vazut unul in realitate.

    RăspundețiȘtergere
  22. Sărbători fericite, sănătate și bucurii, alături de cei dragi! La mulți ani, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  23. Sarbatori fericite, la multi ani! Un An Nou mai bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa ai un an nou mai frumos, mai bun, mai surprinzator decat cel care acum se incheie. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  25. An nou fericit vă doresc,multă,multă sănătate fericire și numai de bucurii să aveți parte în 2017 !
    La mulți ani,gânduri bune !

    RăspundețiȘtergere
  26. Un An Nou cu sănătate și plin de bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
  27. La Multi Ani draga Carmen! Noul an sa-ti aduca multe realizari frumoase, bucurii, sanatate! Sa-ti fie bine tie si familiei! Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere