miercuri, 2 februarie 2011

Wordless Wednesday 5 - Snow & Fun

 Snow and fun / Schnee und Spaß / Zapada si buna dispozitie
Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!
1. Grammy Mouse Tails *linky
2. na
3. Paul
4. Will
5. Acuarele
6. lukluk
7. tetris
8. Minoki
9. Sukhmandir Kaur
10. Alina
11. Donca
12. Driller AA
13. Florina
14. 3 Princes And A Princes 2 w/ Linky
15. Mariana
16. se- cret
17. sophie
18. Jamerican Spice
19. andreiradu M
20. alessia

54 de comentarii:

  1. brave girl! at least the snow would cushion if you fall.

    RăspundețiȘtergere
  2. GrammyMouseTails,
    :)) yes, I'm a big brave girl! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Zâna,
    într-adevat! peisaje de vis într-o iarna bogata! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceska,
    nu... suntem în Austria , la Plansee ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu vin cu flori... sa schimb peisajul hibernal :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Beautiful place. Is that home?

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos peisaj, si te incadreaza bine!... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase locurile! Si tu, tot plina de voie buna, cum te stiu :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos! Desi puteam sa jur ca fotografia a fost facuta la Mondsee...

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac fotografiile tale. Stau si ma uit la primul peisaj si ma gandesc ca frumoasa tara avem. Vorba nu stiu cui: pacat ca e locuita!

    RăspundețiȘtergere
  11. It looks absolutely enthralling you put a sparkle in the icy chill.

    RăspundețiȘtergere
  12. Minoki nu a citit ce s-a comentat....desi asemenea peisaje se gasesc si in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  13. o floricica mirata tare! am introdus de doua ori linkul! sper sa nu fi facut probleme!

    RăspundețiȘtergere
  14. M-am grăbit să fiu a 12-a, nu a 13-a!

    RăspundețiȘtergere
  15. WOW, beautiful mountain scenes and photos. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbă liniștea și calmul care emană din peisajele de iarnă ale tale.

    RăspundețiȘtergere
  17. Paul,
    sa "aduci" flori în mijlocul iernii este un adevarat lux! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Will,
    the photos are taken during a weekend trip; Plansee is a lake in the Tyrol, Austria :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Acuarele,
    ma bucur ca participi miercurea aceasta alaturi de noi! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Tetris,
    ;) doar când dorm sunt cuminte! :D
    Daca nu-mi scrie vârsta pe frunte... eu nu o bag în seama! :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Lukluk,
    ai dreptate! acum m-am uitat si eu pe net la Mondsee. Cea mai mare diferenta este cea de altitudine si suprafata. Moonsee este la doar 480 m. peste nivelul marin dar se întinde pe o suprafata de 14 km²; Plansee este la aproape 1000 mpnm dar supfata este de doar 3 km². Peisajele sunt însa de vis! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Minodora,
    Ausria are peisaje absolut colosale, indiferent de anotimp! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Sukhmandir Kaur,
    it was a really cold day and we had a lot of fun indeed :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Alina,
    o minunata miercure fara cuvinte! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim,
    ;) se mai întâmpla :D
    Dar tu "cu cine votezi"? (ca sa folosesc expresia, ca tot a fost ieri ziua lu' nenea Iancu) de ce nu participi aici cu o fotografie? hai, te asteptam! Miercurea viitoare? :) Curaj!

    RăspundețiȘtergere
  26. Iulia draga,
    este totul ok! ma bucur ca te-ai înscris la jocul nostru de miercuri! Am admirat floricica ta! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  27. Florina,
    ce conteaza? 12 sau 13 , important este jocul si buna dispozitie! Ma bucur ca te-i înscris si-ti urez un calduros bun venit!

    RăspundețiȘtergere
  28. Carmen,
    am vrut să te întreb dacă ai alungat copiii, dar ştiu că nu. Tu eşti buna.
    M-aş lăsa ocupată de tine, apropo de visul meu :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Se-cret,
    tie nu ti-e dor de zapada? ce faci când te apuca nostalgia peisajelor încarcate de oamt?! Pe mine când ma apuca, urcam în munti, la doua ore de masina :) E zapada cam 6 luni pe an. Si e atâta frumusete, liniste si pace! si aer curat!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sophie,
    care copiii? ca la -10°C în creierul muntilor, la 1000m altitudine nu era nici tipenie de om! Doar noi si zapada! :))

    RăspundețiȘtergere
  31. At least you are all bundled up. My poor nose would hurt me if I did that for too long :)

    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  32. JamericanSpice,
    your "Ice, ice baby" is so funny! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. :)
    Bun gasit!
    Mi-a placut si am bifat.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  34. AndreiRadu,
    bun venit! ai facut o treaba buna miercurea asta! :))

    RăspundețiȘtergere
  35. :))
    of... daca s-ar putea face treburile bune asa de usor, ce bine ar fi!
    Ma bucur de cunostinta.

    RăspundețiȘtergere
  36. AndreiRadu,
    sentimentul e reciproc! :) Te mai astept pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  37. Bun găsit cu BUCURIE!:)

    Mulţumesc, dragă Carmen!

    Îţi mulţumesc, Andrei, că m-ai condus la...Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  38. AndreiRadu,
    dragut este ca-ti aduci si prietenii în Clubul de Miercuri! bucuros de oaspeti! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Alessia,
    dragute fotografiile tale! bun venit! happy WW! te mai astept, macar din miercuri în miercuri :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Carmen,
    tinand cont ca eu de zile intregi sunt cu -20, -25 grade iar maximele zilei sunt de -15,-16...la noi copiii merg la sanius pe vremea asta.

    RăspundețiȘtergere
  41. The scenery is looking stunning and the snow makes it look magical...

    RăspundețiȘtergere
  42. Ma gandesc sa scriu o postare despre acest festival miercurian al imaginilor tacute. Sper ca nu te deranjeaza sa te "parasc' prietenilor mei.

    RăspundețiȘtergere
  43. Sophie,
    nici nu-mi pot imagina asa ceva! Bârrrrrr!
    Îti doresc gânduri fierbiti! :))

    RăspundețiȘtergere
  44. William K Wallace,
    beautiful definition! a poetic expression is more than a gift :) Thank you!

    RăspundețiȘtergere
  45. Florina,
    nu pot decât sa ma bucur si sa-ti multumesc anticipat! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Carmen am avut omăt aici la noi(în curte)în anul 2000(voi căuta fotografii)timp de vreo 2-3 ore :).Nostalgia piesajelor înzăpezite trebuie să mi-o satisfac cu imagini și fotografii doar,din motive foarte obiective.N-aș putea să spun că sufăr prea tare din cauza aceasta,în orice caz deja nu.În situație mult mai gravă este soția mea o foarte mare iubitoare de zăpadă.Ea mai visează și mai caută locuri de întâlnire cu zăpada(de ex. călătorie la prietenii din România).

    RăspundețiȘtergere
  47. Cum s-a bagat cinvea inaintea mea? Am fost coborata pe 13!!! Am sa te reclam la ... Partid!

    RăspundețiȘtergere
  48. Florina,
    îmi pare rau... dar tabelul înregistreaza automat linkurile, eu nici macar nu am avut acces la blog, pâna seara când m-am întors de la servici. Dar... vezi? nici nu a fost asa rau sa fii pe pozitia 13! Ti-a adus si tie si mie ceva noroc! ne-am cunoscut :)
    Te astept si miercurea urmatoare! ;) grabeste-te...

    RăspundețiȘtergere
  49. Se-cret,
    atunci e bine. De altfel e suficient daca avem zapada doar în concediu :))
    Si eu ador soarele si... prea cald nu pot spune ca mi-a fost prea des :)
    PS: m-as bucura sa gasesti fotografiile cu zapada :)

    RăspundețiȘtergere