miercuri, 14 noiembrie 2018

Miercurea fara cuvinte (s.46) - Acasa la Monet - Ziua impresionismului




Va reamintesc ca singura regula la "Miercurea fara cuvinte" este ca postarea pe care o înscrieti în tabel sa nu contina text scris. În rest este orice permis ☺ Exista aici, chiar si un tabel cu teme facultative pentru fotografii, pe fiecare saptamâna - pentru ca de obicei, atunci când este permis orice, cadem în pana de ideii ☺ Happy WW! ☺

24 de comentarii:

  1. Abia asteptam sa descopar ce ne vei pregati pentru astazi :D! O surpriza tare placuta!! (eu am incercat sa cautcate ceva despre impresionism in fotografie.. hahahah - noroc cu modele pufoase)
    Monet locuia intr-adevar intr-un loc deosebit. O oaza de inspiratie... mai ales in acele timpuri :)
    Imbratisari cu drag !!! Si pupici :*!!!
    Happy WW :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand a cumparat Monet acest domeniu, nu exista nicio gradina. A platit multi gradinari sa se ocupe ca de jur imprejurul conacului sa fie mereu flori de sezon, sa nu existe nicaieri locuri golase. Este minunat ce a creat. Si minunat este si ca actualmente, gradina a fost refacuta dupa planurile lui autentice si este intretinuta mereu si mereu, ca si cand Monet ar mai trai inca acolo.
      Pupici si îmbratisari. Happy WW! ☺

      Ștergere
    2. Eu am văzut miniseria "Impresioniștii" în care erau făcute filmări la Giverny și m-am îndrăgostit iremediabil de acel loc. Eși foarte norocoasă că ai avut șansa de a=l vedea în realitate.

      Ștergere
  2. Particip si eu, cu o pictura facuta de mine in 2015 cu nuferii din Parcul Circului. Neintentionat aduce cu cele impresioniste, asta mi-a venit in minte asa ca am dat-o jos din pod si i-am facut poza.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Să știi că atunci când o să mă fac mare (mă rog, când or să se facă mari copiii) o să mă fac Carmen :-)!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria draga ♥♥♥ iti multumesc, ceva atât de dulce de mult nu mi-a mai fost spus ♥♥♥
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  4. Natura i-a fost darul cel mai de pret iar habitatul ales i-a valorificat la maxim potentialul artistic.
    Splendide imaginile culese si nepretuite amintirile acelei zile senine!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Gina, despre minunata plimbare la Giverny am scris detaliat aici:
      Mai aproapte de Monet
      Eu sunt îndragostita de picturile lui Monet si acea excursie a fost minunata, in casa pictorului nu am avut voie sa fotografiem, doar în curte, însa amintirile mi-au ramas atat de proaspete, ca parca am fost acolo vara ce a trecut ☺ A fost la inceputul lui septembrie in anul 2013...
      Te îmbratisez si iti urez un weekend minunat! :-*

      Ștergere
  5. Atâtea frumuseţi în jur nu au cum să nu inspire. Sigur, trebuie talent. :)
    Superbe fotografii!
    O zi frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate :-) Maestul Monet a avut si talet si inspiratie si pofta de viata.
      Un weekend minunat, Potecuta!

      Ștergere
  6. Mi-ai amintit de „acasă la Monet”; mult mi-a plăcut „acasa” pe care am găsit-o la Musée d'Orsay cândva, într-o frumoasă primăvară.
    Happy WW!
    P.S. Firește, am și eu impresii din impresionismul cotidian.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o daaaaa... eu de cate ori ajung la Paris, merg in saloanele ovale pictate cu nuferi in Musée d'Orsay... sunt fascinata de frunusetea acestor picturi. De aceea, eu am cumparat cândva, la iesirea din muzeu, trei fasii - poster si mi-am facut acasa mini-salonul meu cu nuferi :-) Am lipit posterele direct pe perete si le-am incadrat cu sina vopsita in albastul cerului... Alina dorul de Monet original :-)

      Ștergere
  7. Cred ca a fost o experienta extraordinara vizitarea unui astfel de loc!
    Imi pare tare bine ca am avut ocazia sa-l surprind putin aici, in postarea ta!
    Happy WW, draga Carmen! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, intr-adevar Suzana draga. Neaparat daca esti in concediu in Paris, sa faci o excursie in Giverny - se merita!
      Am scris mai sus in raspunsul la comentariul Ginei, daca doresti informatii mai detaliate, am pus link spre postarea din 2013 dedicata acestei excursii la casa lui Monet.
      Ganduri bune. Pupici

      Ștergere
  8. Faine amintiri, superbe locuri! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foaaarte frumos! Imi amintesc acest domeniu dintr-un film. :) Imi imaginam atunci - si-mi imaginez si acum - cat de fain trebuie sa fie pe acolo. Tu, acum, stii, nu mai trebuie sa-ti imaginezi. :)
    Multe bucurii iti doresc, Carmen draga! <3
    Happy WW!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    P.S. Azi n-am fost deloc inspirata (poate din cauza de graba). Timpul scurt, multe de facut! Pfuuu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Diana, nu stiu cum se intampla, dar cu oricine vorbesc, aceste ultime saptamani din an parca s-au scurtat... parca ziua nu mai are 24 de ore ci doar 16, adica exact cat sa dorm si sa merg la serviciu! Nu ne mai ajunge timpul, toti avem multe termine acum la sfarsit de an. E cumva incredibil, dar mai sunt doar 5 saptamani pana la Craciun! Si agenda mea e plina... atat de plina ca intru cateodata in blocaj ca nu mai stiu cu ce sa incep! Of... maine vreu sa zugravim bucataria, dar nu cred ca vom reusi sa ne mobilizam... Iti dai seama ca daca zugravim, trebuie curatata s mobila, bibilita pe fiecare coltisor si sertarel... oh! Cred ca maine raman in pat! ☺
      Pupici si îmbratisari. Ganduri bune de la trio pentru trio <3

      Ștergere
  10. Imi plac picturile lui dar cand le privesc ma indeamna spre nostalgie...

    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fiecare este atins altfel de emotia pe care o transmite un tablou, la fel ca si o carte sau un film... Pe mine nu ma indeamna la nostalgie. Dar spre exemplu, muzica lui Chris Rea nu pot sa o ascult decat intr-o zi ploioasa ☺☺☺
      Happy WW, Eddy!

      Ștergere
  11. Frumoase fotografii! ”Doamna cu umbrela” din fotografie este chiar varianta care îmi place cel mai mult dintre tablourile cu această temă ale lui Monet.

    Numai bine, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere