sâmbătă, 5 mai 2018

Flori... flori cât vezi cu ochii!










22 de comentarii:

  1. O simfonie de culori,toate sunt superbe!
    Weekend de vis să ai,dragă CARMEN!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este Elena draga.
      si eu iti multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  2. Am vazuuuut! Superb!
    Multumesc de deliciile vizuale!
    Un weekend minunat, draga Carmen! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu toata placerea <3
      Pupici Suzana draga.
      Weekendul... ohohoooo, a fost extrem de plin! ☺
      Vineri a fost ziua de nastere a fiicei mai tinere (ca mica nu mai e de muuuult ☺) A primit cadou de la prietenele ei un weekend la Amsterdam si... vineri la ora 16 am dus-o la aeroport la München.
      Sâmbata am fost 5 ore la serviciu si apoi am avut program administrativ - smotru in toata casa - picobello am facut-o! ☺☺☺
      Duminica a fost ziua de nastere a sotului meu insa nu am serbat-o clasic ☺ Nepotul cel mare - Felix, care a implinit 14 ani, a serbat Komunion-ul (recunoasterea tinerilor de peste 14 ani, ca membrii ai bisericii cu drepturi depline). Este un eveniment f. important in viata tinerilor. Au fost 12 copii in grupa si la eveniment a fsot invitata toata familia plus nasii de botez. Asa ca, ziua lui Helmut a fost exceptionala ♥ Dupa serbarea de la biserica am fost cu toii la un restaurant italian apoi acasa la Felix, la cafea si 5 feluri de prajituri. Am ajuns acasa abia seara târziu... Astazi de dimineata m-am trezit tare greu sa merg la serviciu... Of, lunea! Dar... saptamana asta e scurta! Joi e sarbatoare - Ziua Tatalui (Ridicarea la Cer) si vineri avem "pod".
      Acum ca ne-am revazut, Emma si Greta abia s-au mai dezlipit de noi - cu plânsete, ca ele vor sa vina la noi... Eu lucrez saptamana aceasta dar am promis ca pot sa vina de vineri pana duminica ☺☺☺ Asa ca... hali-gali dupa cum spun, o tinem tot intr-o petrecere ☺☺☺☺
      Te pup Suzana draga

      Ștergere
  3. Sunt superbe toate! Dar sufletul mi-e la lăcrămioare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce minunat este sa traiesti inconjurat de flori, printre flori - te transformi in floare (de-aia sunteti voi zambitori si frumosi ca si florile :P).
    Pupici!!! Si un weekend de poveste/i :D.
    Muah <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand locuiam in Sibiu la bloc, aveam balconul plin de begonii. In camera aveam un ficus mare... in rest nu aveam flori. Dar bunica avea curte mare si gradina enorma si era plin de flori, pe toate sezoanele :-) E minunat sa stai la casa si sa ai florile tale <3
      Pupici si imbratisari

      Ștergere
  5. Ce soiuri minunate ai ales, dar de fapt toate culorile și formele acestei flori îmi plac.
    Nici nu stiu pe care să o aleg...Cele bătute ca niște mini bujori sunt splendide ca formă dar optez spre cea degrade cu roz la bază și crem spre vârful petalelor pozată pe un fundal cu scărița de lemn...
    Știu că necesită o îngrijire deosebită, iar la 3 ani se scot și replatează bulbii, altfel parte din soiuri dispar.
    Seară frumoasă, senină sau cu stropi de ploaie! Pupici și gânduri bune trimit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi le scoatem in fiecare început de vara si plantam bulbii in noiembrie. Problema este cu depozitatul peste iarna... trebuie ca aerul sa nu fie prea umed dar nici uscat, nici prea cald si nici prea rece... hahaha! Dar ne face mare placere, asta e de fapt scopul :-)
      Pupici si imbratisari

      Ștergere
  6. O frumusete!Nu este zi fara sa se iveasca ceva nou in gradina.Nu mai am timp decat pentru ea.Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nici nu mai am timp de blog, din cauza florilor ♥
      Ganduri bune! :-)

      Ștergere
  7. minunatii pentru ochi si stare de bine pentru suflet! adorabile!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunate fotografii - toate florile sunt foarte frumoase, o adevărată bucurie pentru cel ce le priveşte !
    O seară plăcută !
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata Prietena draga. Parfum si culoare, cu veselie si bucurii sa iti fie saptamana.

      Ștergere
  9. Minunate fotografii! Și-a revenit telefonul? Căci pozele sunt foarte clare și reușite.
    Numai bine tuturor sărbătoriților din familie și bucurii multe pentru toți! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. La mulți ani sărbătoriților!

    Lăcrămioarele sunt preferatele mele. <3

    RăspundețiȘtergere