vineri, 26 mai 2017

Cirese de Mai

18 comentarii:

  1. Cirese si voie buna de mai! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ne surprinzi cu aparitiile tale pa blog!Esti la fel de frumoasa,de vesela si pusa pe shotii.A crescut "dumnealui".Tu si cu Thea va bucurati de noii prieteni,la asta ma refeream cand am zis, am inceput sa va inteleg.Un weekend minunat inciresat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca Thea are un Bolonka, tare dragaöas! 🐕 Daca nu il gaseam foxterrierul, tot un Bolonka luam si noi. Dar prima dorinta a fost foxterrier si iata ca-l avem pe Leo ❤ Cata veselie a adus in viata noastra! ☺
      Weeken minunat si voua!

      Ștergere
  3. Mare veselie mare! Si muuuulta bucurie! :)
    Ce mandru e Leo cu cercei din cirese! :)
    Cred ca fiecare fir din blanita lui simte fericirea de a fi atat de aproape de sufletul tau! :)
    Inca mai am pe retina pozele cu Leo avand ochelari! E cevaaaa! :)) Figura ce esti! :)
    Te imbratisez cu drag! <3
    De la trio pentru trio, ganduri bune si pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, veselia a fost pe mine 🤣 ca saracu' Leo nu a stiut ce i se intampla. A simtit ceva la urechi si s-a scuturat imediat, abia ce am apucat sa fac click click 😊
      Pupici si imbratisari de la trio pentru trio 😚😘😙

      Ștergere
  4. Vrem cireșe tot anul că-s cu zâmbete și voie bună !!!
    Excelente fotografii !
    Face plăcere prezența ta,chiar așa rar cum este :)
    Numai bine și multă sănătate îți doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeei, salutam cu drag Domnu' 😊
      Multumesc pentru frumoasele cuvinte!
      Sanatate si numai bucurii va dorim, deasemenea !

      Ștergere
  5. Banuiesc ca ti-au zis mai multi ca va... potriviti! Dar chiar asa pare...:)
    Frumoase ciresele. Ce ti-ai propus? Gem sau ciresata?
    Petrecere frumoasa, Carmen draga! Un weekend plin de viitoare dragi amintiri!
    Cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, mai ales ca saptamana trecuta mi- am reimprospatat permanentul ( imi fac de 2 ori pe an) 😂🤣 toti imi spun ca semanam
      Draga mea Suzana, de cand gasim totul in orice anotimp, nu mai servim fructe si legume decat in stare cruda. Nu mai fac nici marmelade sau dulceturi, la noi in familie nu mananca nimeni decat foarte foarte rar. Chiar si clatite facem cu fructe mixate proaspat, fara zahar sau cu f.putin zahar. Vinete si zacusca mancam tot proaspat. Iar bauturi din fructe, aproape de loc.
      Un wekeend minunat iti doresc! Te pup 😙

      Ștergere
  6. V-ati programat la acelasi hairstylist?
    Presupun ca esti intr-o joaca continua, ca te absoarbe de la treburile zilnice...e transparenta reciprocitatea sentimentala dintre voi...in acest moment intuiesc ca Leo este cel mai pretuit "copil" la casa voastra.
    Ganduri bune si imbratisari, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, bine zis 😂🤣 trebuie precizatinsa ca el e originalul - eu m-am luat dupa el, el e frumos natural 😊 Eu mi am facut permanent saptamana trecuta, inainte de plecarea la Sibiu (am avut intalnirea de 35 de ani de la Bac).
      Din ianuarie avem scumpetea asta de "copil" si fiecare zi este superba in trei 😉 Ba chiar di fetele vin mai des acasa, inainte doar cand le trebuiau bani sau de mancare, acum vin de dragul lui Leo de 2-3 ori pe saptamana 😉
      Te pupam si iti dorim un sfarsit de mai cat mai placut.

      Ștergere
  7. Se vede cat de frumoasa si inspirationala este luna mai; sunteti superbi si solari, cum imi place mie sa spun! Veselia si zambetele sunt molipsitoare, privind instanturile cu haz... Ce poate fi mai relaxant, decat binecunoscuta joaca cu "cirese la urechi". Cred ca pentru toti cei care din copilarie am facut acest gest de a ne anina cirese la urechi, cred ca reprezinta primul lucru ce ne aduce zambetul, vazandu-le pentru prima oara in sezon...sau chiar si oricand le avem... :) Cu iunie vor veni si aici, sper, ciresele mult asteptate. (*-*)
    Toate cele frumoase si inspirate, intotdeauna! Saluri cordiale cu drag! Si un iunie senin si insorit!

    RăspundețiȘtergere