miercuri, 22 februarie 2017

(zilnica) Lupta pentru osul cel mare

Tema "Miercurii fara cuvinte"- O zi ca oricare alta ☺

22 de comentarii:

  1. Banuiesc ca tu esti cea generoasa! :D
    Ce simpatica imagine!

    Happy WW, draga Carmen si spor la joc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;-) el este cel puternic! ☺☺☺
      Happy WW Suzana draga! :-)

      Ștergere
  2. Cred că știu cine câștigă de obicei aceste lupte din zile ca oricare altele :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincera sa fiu - Leo câstiga de aproape doua saptamâni acest os cu vitamine - mereu acelasi ☺☺☺
      Happy WW! :-)

      Ștergere
  3. Cineva va castiga! O saptamana frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea Carmen, cu dragul ei Leo! Ma bucur sa va revad!
    Ce fain-fain-fain! :)
    In context, nici nu conteaza cine castiga osul! :) Amandoi veti fi la fel de multumiti! :)
    Imbratisari cu drag, si pupici, de la trio pentru trio! <3 :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Într-o casă cu cățel, nicio zi nu e la fel ca alta! Știu eu! ☺

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai ocupatie acum.E boala care se ia,fetele mele vor din nou un catel.Thea va fi fericita,imi dau seama cand ma uit la tine.Este tot o veselie la voi acasa.Numai bine si zile cat mai antrenante!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha, ha! Ce poze frumoase și pline de haz. Cățelușul vostru este un scump, iar „luptele” sunt tare amuzante. Binențeles că micul lătrăcios nu se lasă până nu câștigă osul cel mare, de fiecare dată. Sunt curios dacă v-a făcut „bucuria” de a roade vreun pantof, până acum. Este o „pasiune” mare la căței! :-)
    Numai bine să vă fie la toată familia și o seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pline de umor pozele tale, draga Carmen! Imposibil sa nu zambesti si sa nu te indragostesti de micutul (inca) Leo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Se pare ca lupta pentru ciolan s-a transat, iar noul teren de lupta a devenit cel în care "taberele" se lupta pentru oase :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am venit sa-ti urez: La multi ani de 8 Martie! <3 Multe-multe bucurii sa ai si tot ce-ti doresti sa implinesti!
    Zile fericite iti doresc, cu drag! <3
    Ganduri de bine si urari de sanatate si de zile senine si de la fetele mele. :) Cu tot dragul! <3
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! :*

    P.S. FB nu-mi functioneaza, cu mail-ul am (iar) probleme... Sper sa gasesti aici urarea noastra (mi-a venit cam tarziu ideea sa iti scriu aici, sa stii ca ma gandesc la tine) :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce simpaatici sunteti voi! A detine un animal de companie mi se pare una din cele mai frumoase chestii. Este si o dorinta a mea de ceva vreme. Sper c-o sa-mi iau si eu o pufosenie curand.

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase poze ! O zi buna sa aveti ....

    RăspundețiȘtergere
  13. ce poze frumoaseeeee...nu ne-am vazut de mult, bine te-am regasit!

    RăspundețiȘtergere
  14. Duminica de Florii minunata, draga Carmen!
    Multe zambete si culori!

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) mi-ai facut dimineata mai frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  16. Sarbatori cu bine alaturi de cei dragi! :)

    RăspundețiȘtergere