marți, 4 iunie 2024

O zi cu soare


14 comentarii:

  1. The square shaped hay bales has better density than the rolled ones

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. interesting! I don't know why the straw bales are round in this field...

      Ștergere
  2. Dar ce faceti voi acolo, copii cu parul balai, cocotati pe capite ca niste tuburi-rotite? :D
    Ce interesanti baloti !!
    Pupici cu drag insoriti frumosi 🤗😍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dupa capul meu, m-as fi cocotat si eu pe baloti, insa proprietarul câmpului era la munca, nu departe de noi ☺
      Pupici si imbratisari ♥

      Ștergere
  3. Dupa zilele ploioase de care ati avut parte, ziua cu soare este o adevarata binecuvantare.
    Te imbratisez si iti doresc multe astfel de zile, pline de bucurii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astazi a fost o zapuseala insuportabila, nu e de mirare ca momentan am probleme circulatorii... tensiunea mea e când foarte mica, ba foarte mare...
      Gânduri bune si imbratisari ♥

      Ștergere
  4. Hehehe, ce faine sunt! Mă bucur că aţi avut aşa zi frumoasă! Te pup, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos! O lume ca din poveşti!
    Să-ţi fie vara plină de seninătate, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa dea Dumnezeu sa avem parte de o vara frumoasa, sa ne lasam rasfatati de razele de soare si sa ne incarcam bateriile pentru sezonul rece!
      Gânduri bune si îmbratisari ♥

      Ștergere
  6. O vară plină de călători și de soare-n suflet, Carmen!

    RăspundețiȘtergere