luni, 24 iunie 2024

Coronițe

11 comentarii:

  1. Apropo de rochița ie care vă prinde extraordinar 🙂 și cu care ați făcut vreo două ședințe foto. Louis Vuitton ar fi fost contactat de Min. Culturii pentru utilizarea / inspirarea unor modele de ie din zona Sibiu. Nu știu ce ar vrea ministerul să câștige, eu cred că n-are șanse, dar ar putea fi nițică reclamă (pentru cine?).
    Pe același subiect, am cumpărat două bluze ie pentru soția mea dintr-un târg de pe valea Arieșului (Mătisești). Materialul este de calitate (bumbac - ar fi putut fi in), nu sunt țesute manual. Interesant este că sunt fabricate în India sau Bangladesh.😀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, rochita mea e veche, dar e din in de calitate.
      Am si ie originala de Marginimea Sibiului, cusuta manual. A lucrat prietena mea la ea vreo cativa ani! De aceea, o port diar cand e o celebrare importanta, nu as indrazni sa merg la lac imbracata cu ea
      Am auzit de scandal... sper sa reuseasca românii sa isi protejeze cultura si traditiile prin licente. Atunci nu mai sunt scandaluri.
      Numai bine! 🤗

      Ștergere
  2. Sunt tare frumoase coroniţele tale!

    Concediu plăcut în continuare, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase coronițe! 😍 Cea roșie e și comestibila fără alte preparări? Delicios și frumos!
    Zile senine îți doresc, Carmen draga! 💗
    Îmbrățișări și gânduri bune de la quattro pentru trio! 😘🌹🐾💞
    Briza sa vă răcorească! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi le zicem rozinchini... Sunt acrisori, iubesc acrisorul. De aceea mi e dor tare de visine. Pe aici nu prea sunt.
      Pupici si imbratisari de la trio pentru Quattro 😘🤗💞🐾🫶🏻🍀

      Ștergere
  4. You are so talented and creative. Always beautiful natural beauty

    RăspundețiȘtergere
  5. Atâta vară în câteva "gesturi mici": coronițe de sânziene și cea de coacăze roșii!
    Vară rodnică în bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce colectie minunata de coronite!!! Imi placea atat de mult sa facem coronite - mi-a facut mami odata una din niste flori superbe alb cu mov (semanau un pic cu cele de ciulini, haha). Si noi faceam din papadie, sau margarete cand mergeam la bunici.
    Cea cu fructe rosii e tare frumoasa.. ah... dar stai. Asta nu e coacaza rosie???? :O Cred ca da. Vaaaaai mi-am amintit. Intr-un an, cred ca aveam eu vreo 7 ani, cam asa, sau in fine nu asta conteaza, dar a facut Buni un tort cu 7 blaturi supersubtiri de bezea, cu crema de ciocolata si acoperit cu frisca (pe atunci gaseai smantana de frisca proaspata fara caragenan... pff) si tooooot tortul era ornat cu coacaza rosie, ca de fapt asta voiam sa zic :))))
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere