vineri, 14 iunie 2024

Începe Campionatul European de Fotbal 2024

⚽🏟️🥅 Peste cinci minute se va fluiera începutul primului meci din Campionatul European de Fotbal 2024: Germania si Scoția, în Stadionul Allianz Arena din München.
România va juca primul meci luni, la ora 16 / ora României (în același stadion).
Eu atâta spun: sa câstige cei mai buni si sa domine Fair Play-ul 🕊️ 
PS: Cine doreste planul meciurilor, poate copia aceasta fotografie 🤗

UPDATE: nemții au jucat excelent, au marcat înca în prima repriza 3 goluri. În a doua repriza, au fost asa euforici, încât au marcat înca 3 goluri 😂😅 unul in propria poarta si doua în poarta adversa 😂😅 Darnici, nu zgârciți, cum (se zice ca) sunt scoțienii 😉 A fost, ca sa zicem asa "golul de onoare" pentru scoțieni ⚽
A fost un meci captivant, cu multe acțiuni in fața ambelor porți ⚽

17 comentarii:

  1. Vai... dar ce interesant arata grupa Romaniei :).
    Ce bine ca am ajuns paralela cu acest sport. In 1994 a fost ceva deosebit.. chiar si in 90... si chiar si inainte.. dar apoi... Ce bine ca mi-a trecut :))).
    Dar imi place sa citesc la tine :D.
    Sunt curioasa cum va arata podiumul.
    Pupici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunoscatorii zic ca România nu are șanse sa se califice dupa prima runda... Cica ar fi lotul cel mai slab cotat ca valoare. Eu nu stiu, ca nu urmaresc meciuri de liga nationala, nici in Germania si nici in România.
      Cand eram copil, taică meu era mare microbist. ( De fapt, el era fost sportiv de spartachiadă, campion la atletism, mai tarziu antrenor de hambal, parasutism, judo , inot si schi...In ultimii ani de activitate profesională a fost Seful cadedrei academiei militare din Sibiu.)Urmaream alaturi de el, si eu si fratele meu ,toate meciurile de fotbal si bineînțeles ca tineam cu Steaua 😅⚽
      Acum ma uit in fiecare seara la meciuri, daca am timp, dar cand joaca Germania sau România, atunci imi fac timp 100%
      Pupici. Un weekend minunat 🤗😘

      Ștergere
  2. Din nefericire, dupa loviturile de la 11 m în care eroul Ducadam sa afirmat definitiv, asemeni Nadiei, stelele de pe cerul României au fost acoperite de norii loviturii de stat din '89, dupa doar trei ani de maxima stralucire europeana si mondiala în care sportul românesc se afla pe podiumurile cele mai înalte ale pamântului la mai toate disciplinele.
    https://www.youtube.com/watch?v=AMRTU7lssVM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost vremuri excelente... Oare de ce a scazut asa interesul tinerilor pentru sport?! Ca nu lovitura de stat e de vina... zic eu.

      Ștergere
    2. Asa este. Nu lovitura de stat e de vina, ci loviturile sub centura date de cei ce detin puterea si controleaza sistemele PI.ramidale culturale, politice, social-economice si juridice.

      Ștergere
  3. Eu sunt dintotdeauna paralelă cu fotbalul. 😂
    Dar, dragă Carmen, vă doresc şi ţie tuturor pasionaţilor să aveţi parte de un spectacol frumos la toate meciurile!
    😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu sunt pasionata de fotbal dar cand sunt campionate europene sau mondiale, la orice sport, ma uit.. cred ca e vorba mai mult de "patriotism" (a nu se intelege gresit sendul cuvantului). Mi am anuntat colegii ca atunci cand joaca Germania, tin cu nemtii, cand joaca România, tin cu românii, iar daca va juca Germania cu România, voi tine cu românii 🤗🇷🇴🇩🇪

      Ștergere
  4. Ce faceți, v-ați împiedicat în football?🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😊 nu intele!?!...
      Eu intotdeauna am scris pe blog despre campionatul mondial sau european de fotbal... Asa imi place mie, asa sunt eu.

      Ștergere
    2. Dar ați rămas la program.🙂 Ăsta e blocajul.

      Ștergere
    3. Aaaa, de aceea 😊 nuuu, tabelul meu este completat la zi dar postari pe aceasta tema voi publica doar in zilele cand joaca România si Germania 🤗

      Ștergere
  5. Deci așa cu germanii: le-au oferit și scoțienilor un gol (n-au vrut să primească de la ei). Tare faza! Aflasem scorul, dar nu și despre autogol! ☺️ Zgârciți la a da goluri, scoțienii ăștia! 😅
    Și eu am auzit că nu are șanse Ro - între altele, ziceau microbiștii că joacă... ca-n reluare (așa de încet se mișcă) și își pasează mingea între ei, că și cum le-ar fi teama sa marcheze. 😅 Nu știu, repet ce ziceau alții.
    Start bun in noua săptămână, Carmen draga! 💗
    Îmbrățișări și gânduri bune de la quattro pentru trio! 💞😘🐾🍀🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😅😂😅😂 daaaa, am râs toti - ca ne am "permis"la patru goluri diferenta... Daca ar fi fost egalitate, un autogol ar fi fost catastrofal! Atat pentru echipa si suporteri, cat si pentru bietul Rüdiger! In minutul 87!!! 🫣🤗
      Pupici si imbratisari de la trio pentru Quattro 😘🤗💓🐾🍀

      Ștergere
  6. Sunt paralela cu acest sport, insa sotul meu este mare microbist. Azi este ziua in care joaca Romania, astfel ca se anuleaza orice alta activitate. Nu putem spune decat:"Hai, Romania!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu sunt microbista, dar sunt foarte interesata de meciurile echipelor nationale deci campionate europene sau mondiale.
      La ora 16 / ora României voi tine pumnii. Eu voi ajunge acasa abia la ora 18, ora Germaniei deci din pacate, nu voi vedea meciul.
      HAI ROMÂNIA!!!!!! ❤️💓⚽💓❤️

      Ștergere
  7. I am not much into football but great to know you are enjoying it so much :-)
    The Art Diary

    RăspundețiȘtergere