luni, 27 februarie 2023

Irizari la sfârsit de februar

 Sa va fie ziua PINK! >:D<

12 comentarii:

  1. Zapada rozalie si un Ghiocel dragalas!!! :)
    Si la noi anunta fulgi de nea.. ma tot uit pe geam, doar-doar.. :)))).
    Pupici cu drag si o zi de luni minunata si.. de ce nu, roz:D.
    💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lânga ghiocel este si o poza cu brandusa galbena si frunze de lalele ... Miercurea trecuta eram sigura ca a venit primavara... Vineri a inceput s ninga... Tja, aste e "zapada mieilor"
      O zi de luni roz si o saptamana minunata! ♥

      Ștergere
  2. Harnici au fost ghioceii şi pe la noi! Şi zăpadă avem prin unele zone. Dar se împacă bine, nu se încurcă prea rău :)
    Zi bună, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este "zapada mieilor", prietena buna cu toate floricelele ;-)
      Numai bine, Potecuta!

      Ștergere
  3. Credeam că numai la mine se grăbește primăvara. Am zărit un ghiocel super drăguț care sfidează legile iernii. 😆
    Și la noi a nins în weekend, și credeam că rămâne zăpada cu noi, măcar o zi, două, ca să mai fac niște tumbe cu sania, până n-o urc în pod.
    O săptămână frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, iarna nu cedeaza asa repede, niciodata nu o face 😀 Insa arata zapada sa ne dam cu saniuta, nu va mai fi!
      Nici macar cand a nins, nu a fost destula pentru sanius. Insa, 100 km mai spre Alpi, e inca zapada destula pentru schi sau sanius. Eu anul acesta nu mai am chef.
      Un start bun in luna martie, Steff 🤗

      Ștergere
  4. Sunt superbe imaginile! La o privire rapida imi pot imagina peisaje subacvatice! 😊
    In Bv n-a venit si a treia sesiune de zapada, dar mai e timp, as zice - in nordul si nord estul Ro cica e zapada, nu gluma! Fie cum o fi, tot ma voi bucura ca este desi... imi place mult de iarna cand e din decembrie pana in februarie. Daaaar.... in urma cu ceva ani vorbeau niste "stiintifici" ca axa Pamantului s-a inclinat nu-mai-stiu-cum si s-au "deplasat" antompurile, ceea ce ar insemna ca iarna ar putea fi din ianuarie pana in martie inclusiv - desiiii! 😊 daca ar fi asa plantele ar fi stiut primele si nu s-ar fi grabit sa rasara. 😊
    Imbratisari si pupici cu drag de la trio pentru trio! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuze! 😊 ❤
    Erata! E anotimpurile, nu antompurile! Cum mi-o fi iesit bazaconia?! :))))) N-am observat-o cand am recitit inainte de a publica! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunat colajul. Era o gluma anul trecut, ca nu mai avem patru anotimpuri ci șase: vară, toamn, iarnă, prima primavara, iarna tărzie și primavara-primăvară.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha :-) buna gluma.
      eu sper din suflet ca modificarile climatice nu vor schimba existenta celor 4 anotimpuri in Europa. Eu iubesc toate cele 4 anotimpuri si nu mi-as putea inchipui sa traiesc undeva unde e doar vara sau e doar iarna, sau in mijlocul verii sa serbez Craciunul.... Chiar daca din cand in cand avem ninsori in aprilie si calduri de peste 18 grade in octombrie... totusi, vorbim doar de exceptii.
      Un start bun in luna Martie, draga Niko! Sa ai o primavara minunata!

      Ștergere
  7. Nu îmi imaginez cum ai reușit aceste fotografii - superbe ❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 🤗 Multumesc Prietena draga 😍 Fotografiile le am facut in curte la mine, tarziu dupa ce s-a inserat, cu ajutorul unei lanterne cu ulteaviolete 👍.
      Pupici 😘

      Ștergere